וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים, מודל לחיקוי: השמלה הוורודה של שרלוט הפכה ללהיט

20.6.2017 / 11:27

בעקבות אפקט קייט שגורם לפריטי לבוש להיחטף מיד מהמדפים, התופעה ממשיכה כעת עם אפקט שרלוט. התקשורת בבריטניה לא נחה עד שמצאה את השמלה שתהיה דומה מספיק לזו שלבשה הנסיכה הקטנה בשבת האחרונה, והדגם הפך לפריט מבוקש

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: משפחת המלוכה הבריטית צופה במטס חיל האוויר המלכותי ממרפסת ארמון בקינגהאם, בשבת האחרונה.

קייט מידלטון והנסיכה שרלוט ביום ההולדת 91 של המלכה אליזבת יוני 2017. GettyImages
כמו אמא שלה, גם שרלוט גדלה להיות אייקון אופנה. משפחת המלוכה ביום ההולדת של המלכה/GettyImages

אפקט קייט הוא תופעה מוכרת החוזרת על עצמה. קייט מידלטון לובשת בגד נגיש כלשהו שהופך מיד ללהיט ונחטף מהמדפים. רק בשבוע שעבר היא נראתה בבלייזר לבן של זארה, שהפך להיות אחד הפריטים המבוקשים העונה ברשת הספרדית. זהו סוד הקסם של הדוכסית. לצד אופנת-על היא לובשת גם ביגוד תוצרת מותגי המונים, ותמיד מצליחה להרשים. טוב טעם אינו תלוי, כידוע, בתג המחיר. באופן לא מפתיע, מסתמן אפקט אופנתי חדש במשפחת המלוכה הבריטית, אפקט שרלוט. מאז לידתה לפני שנתיים, הורים בממלכה, ואף מחוצה לה, חושקים בכל מה שהיא לובשת. למעשה, כבר ביום שנולדה, שמיכת הסריג שהיא נעטפה בה הפכה ללהיט. והאפקט נמשך ומבסס את עצמו. הילדה כמו אמא שלה, היא אייקון אופנה ומודל חיקוי. ולמען האמת, לא קשה להבין מדוע. בכל פעם ששרלוט נראית בציבור, היא מתוקה ומקסימה. הביגוד שלה, כמובן, תמיד יפה. הסגנון קלאסי ושמרני למדי. היא לא לובשת טייץ מנומר או ג'ינס משופשף (מה שיכול להיות חמוד דווקא), אלא שמלות של ילדות בגזרות בובה. יש דברים שלא משתנים בבית המלוכה הבריטי.

עוד באותו נושא

החיים בוורוד, גרסת ארמון בקינגהאם: קייט ושרלוט מתואמות

לכתבה המלאה
קייט מידלטון והנסיכה שרלוט ביום ההולדת 91 של המלכה אליזבת יוני 2017. GettyImages
שמלה מנוקדת בגזרה קלאסית, עם צווארון פיטר פן ושרוולי טי תפוחים/GettyImages

יום ההולדת של המלכה, שצוין בממלכה בשבת האחרונה, היה הזדמנות פז לראות את הנסיכה הקטנה. באירוע הממלכתי המכונה בבריטניה Trooping the Color, לבשה קייט שמלה בעיצוב אישי מבית אלכסנדר מקווין, בית אופנת-העל הבריטי המועדף עליה באירועים מסוג זה. השמלה בוורוד-עמוק הייתה אחת היפות והמחמיאות שלבשה הדוכסית לאירוע המתקיים מדי שנה. באופן בלתי מקרי, הנסיכה שרלוט לבשה גם היא שמלה בגוון דומה, וליתר דיוק שמלה מנוקדת באותו ורוד ובגזרה קלאסית עם צווארון פיטר פן ושרוולי טי תפוחים.

שרלוט כמובן תועדה מכל זווית. התוצאה: בערך כל מי שיש לו ילדה בגיל שנתיים פלוס-מינוס רצה שמלה כמו של שרלוט. עד כה לא ברור מי אחראי על עיצוב השמלה, וייתכן שמדובר בהתאמה אישית. מה שכן, יש שמלה דומה! התקשורת הבריטית לא נחה עד שנמצא דגם קרוב מספיק. אז לכל המעוניין, במותג ג'ון לואיס, רשת חנויות כלבו שנוסדה במאה ה-19 ומחזיקה כחמישים סניפים בממלכה, נמצא דגם-עותק מספק בהחלט. הדגם המכונה Ditsy Smock Dress ("שמלת חלוק מנוקדת") דומה במיוחד לזה של שרלוט. והכי טוב - העלות סבירה בהחלט, 22 ליש"ט (כ-100 שקלים). הבעיה היא שהשמלה אזלה לחלוטין מאתר הרשת. עם זאת, ייתכן שניתן למצוא אותה באחד מסניפי הרשת, וקודם כל בסניף הדגל ברחוב אוקספורד בבירה הבריטית, רחוב פולחן בקרב התייר הישראלי הממוצע. כמובן, כל זאת בתקווה שהבריטים ותיירי כל העולם בלונדון ישאירו לכם משהו על הקולבים.

עוד בנושא
קטלוג שמלות ערב

קייט מידלטון והנסיכה שרלוט במרפסת ארמון בקינגהאם בעת מצעד לכבוד יום ההולדת של המלכה, 17 יוני 2017. GettyImages
בערך כל מי שיש לו ילדה בגיל שנתיים פלוס-מינוס רוצה שמלה כזאת/GettyImages
קייט מידלטון והנסיכה שרלוט ביום ההולדת 91 של המלכה אליזבת יוני 2017. GettyImages
שרלוט כמובן תועדה מכל זווית/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת Ditsy Smock של רשת ג?ון לואיס ב-22 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully