וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה הבאה? כל מה שצריך לדעת על הסטייל של מייגן מרקל

6.8.2017 / 14:24

בת הזוג של הנסיך הארי חוגגת יום הולדת 36 בטיול רומנטי באפריקה, שכבר מעלה השערות בנוגע להצעת נישואין קרבה. עד שזה יקרה, השחקנית האמריקאית משלבת פריטי אופנת-על עם מותגים עממיים, ומציגה טעם אופנתי בשל ומגובש כמו הליידי שהיא הופכת להיות

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: מייגן מרקל מתוך הסדרה "Suits".

מייגן מרקל באולפני AOL, ניו יורק, מרץ 2016. AP
בחירות אופנה אלגנטיות וייצוגיות למדי. מייגן מרקל/AP

מייגן מרקל התפרסמה בזכות תפקידה בסדרת הטלוויזיה "Suits", אבל שמה של השחקנית האמריקאית הפך להיות שגור בפי כל וגם שם המפורסמת המחופשת ביותר בגוגל ב-2016 בזכות הסטטוס הרומנטי שלה: היא בת הזוג של הנסיך הארי. מי שהחלה לצאת עם מס' 5 לכתר הבריטי חודשים לפני ההודעה הרשמית על-כך בנובמבר 2016, חגגה את יום הולדתה ה-36 השבוע בטיול משותף עם הנסיך שלה באפריקה. היעד עורר סערת ספקולציות, כי הרי שם הציע הנסיך וויליאם נישואין לקייט מידלטון. למרות שהנסיך הארי מגונן על האישה שלו מפני חיטוטיה האינסופיים של התקשורת הבריטית, תמונה אחת שלהם התפרסמה, והם נראים בה מחויכים ומאושרים.

בנקודה הזאת, לאחר חודשים של מרדפים ותיעוד בכל הזדמנות, הסטייל שלה הפך להיות משהו ברור למדי. ילידת לוס-אנג'לס שעשויה להינשא לתוך משפחת המלוכה הבריטית היא בעלת חוש סטייל מפותח ולרוב מרשימה עם בחירות ביגוד טובות ומחמיאות. יש סברה שהיא השאירה מאחור את סגנון נערת קליפורניה שלה, כלומר ג'ינסים מהוהים, שמלות כתפיות קלילות, גופיות וכפכפי אצבע, ועברה בהצלחה לביגוד אלגנטי נכון לגזרה הדקיקה שלה. אבל גם בחינת תמונות שלה מהעידן שלפני הנסיך הארי, מגלה בחירות אופנה אלגנטיות וייצוגיות למדי.

עוד באותו נושא

קייט מידלטון הבאה? חברתו של הנסיך הארי בפוזות לא ייצוגיות

לכתבה המלאה
מייגן מרקל בטקס פרסי CFDA - מועצת האופנה האמריקאית, ניו יורק, נובמבר 2015. AP
שמלות חובקות גוף החושפות רגליים חטובות/AP

העיצובים שהיא בוחרת הם קלאסיים, אך לא נעדרים טאץ' מודרני. הגוונים הם לרוב גווני מונוכרום. נדיר שהיא לובשת ביגוד מודפס או מעוטר וגדוש בדיטיילים. כמו רייצ'ל זיין, דמות העורכת דין שהיא מגלמת ב-"Suits", ניתן להבחין אצלה בהרבה מיקס אנד מאץ' של פריטי אופנת-על עם מותגים עממיים (קייט מידלטון כבר אמרנו?). ייתכן שהיא מנסה להצטייר כבחורה נורמלית שאינה מסתחררת משפע הצעות ההלבשה ממותגי יוקרה שהיא זוכה להן היום כחברתו של הנסיך.

ביום או בערב (עם אבזור, גוונים ומרקמים בהתאם), היא תיראה בשמלה חובקת גוף עם נעליים שטוחות או עקבי סטילטו, חצאית עיפרון באורך הברכיים, מכנסונים חושפי רגליים חטובות (יש אומרים שהרגליים רזות מדי), בלייזר מחויט בלתי קשיח או בלייזר עור, מעיל צמר או פרווה (אחרי הכל הסדרה שלה מצטלמת בקנדה). התכשוט שלה הוא תמיד קלאסי ומועט למדי.

מייגן מרקל בתפקיד רייצ'ל בסדרה Suits - חליפות (הווידאו מפרק 1 בעונה 7).
בתפקידה כעורכת הדין רייצ'ל בסדרה "Suits"

"באופן בסיסי", היא אמרה למגזין Glamour במאי השנה, "אלבש כל מה שעמנואל אלט תלבש. היא מודל הסטייל שלי". ואם את מתלבשת כמו שעורכת ווג פריז מתלבשת, אז את בכיוון הנכון. על-פי דבריה באותו ראיון, היא אוהבת את כל שמלות הלנווין שיצא לה ללבוש עד כה בשל יופיין ואיכות תפירתן. היא גם מאמינה שבגדים משקפים כיצד הלובשים אותם מרגישים. להופעה בתכנית האירוח "טודיי שואו" היא לבשה חליפת מכנסיים עם פסים באפור-לבן וחולצת קמיסול לבנה, והשלימה את המראה עם עקבי ניוד שגרמו לנו לחשוב האם היא עוקבת אחר אופנת קייט מידלטון בדיוק כמונו.

בסך-הכל היא מציגה סגנון בשל ונינוח למדי, כשהיא מאזנת בין מראה קז'ואלי חינני לזוהר ובלתי מתאמץ. אחרי הכל, הנסיכה לעתיד, כך נראה, כבר בעשור הרביעי לחייה, שלב בחייה של אישה שבדרך-כלל מאופיין בטעם אופנתי מגובש. השורה התחתונה - החברה של הארי היא ליידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully