וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדימה את זמנה: כך הפכה אריקה באדו לאייקון אופנה

אסתר רדא

10.10.2017 / 7:57

בתקופה שבה רוב זמרי האר-נ'-בי, ההיפ הופ והסול נראו אותו דבר, אריקה באדו הלכה נגד הזרם עם אפרו עצום, כובעים מוטרפים, תכשיטים מופרכים ושמלות צבעוניות - הרבה לפני שלהתגאות בשורשים האפריקאים נהיה עניין פופולרי. אסתר רדא מספרת על אושיית הסטייל שהכי השפיעה עליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטיילינג היה חלק בלתי נפרד מהאמנות שלה. אריקה באדו/מערכת וואלה!, צילום מסך
האטיטוד מלא האומץ והביטחון שלה מחזיק כל בגד, מופרך ככל שיהיה

את אריקה באדו הכרתי אי שם לקראת סוף שנות התשעים, בימי הזוהר של ערוץ MTV. הקליפ שלה לשיר "On & On" היה מרענן בנוף הקליפים שרצו על המסך באותה תקופה, ולו רק בגלל המראה הייחודי שלה.

בתקופה שבה זמרי האר-נ'-בי, ההיפ הופ והסול היו נראים כמעט כולם אותו הדבר, כשהם התלבשו במה שהפך להיות "אופנת ההיפ-הופ", אריקה הלכה נגד הזרם עם שמלות צבעוניות ותכשיטים ענקיים. וזה קרה הרבה לפני שלהתגאות בשורשים האפריקאים נהיה עניין פופולרי.

אריקה באדו. Kevin Winter, GettyImages
אריקה יכולה לעשות ולעטות על עצמה כל מה שבא לה/GettyImages, Kevin Winter

במהלך עשרים השנים שעברו מאז, אריקה הקדימה את זמנה כמה וכמה פעמים, כשהוויזואליות והסטיילינג היו חלק בלתי נפרד מהאמנית שהיא, ובתחום הזה היא משתנה ומפתיעה תדיר.

המלתחה שלה כללה מטפחות ענק, אפרו עצום, קרחת וצמות עד הברכיים, כובעים משוגעים, בגדי גברים, איפור לא קונבנציונלי, תכשיטים מופרכים כמו חוט דנטלי מזהב שמשתלשל לה מהפה, ונעליים ובגדים שנראים כאילו עוצבו למסלול של תצוגה ולא תוכננו במטרה לעבור אל הרחוב. אריקה יכולה לעשות ולעטות על עצמה כל מה שבא לה, כי האטיטוד מלא האומץ והביטחון שלה מחזיק כל בגד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

On & On

אבולוציית הסטייל של אריקה באדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully