וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מסנוורת

אדר ריכטר

9.4.2011 / 21:15

מים, סודה וטחינה הם רק חלק מהקמפיינים שהופכים את עורה של בר רפאלי ממבריק למאט ומוכיחים באופן סופי כי לא מדובר בדוגמנית, אלא בנערת זוהר שמרוויחה טוב

כתבת עובדה על בר רפאלי שהוקרנה בערוץ 2 ביום חמישי בלילה, ארכה רק 4 דקות. לכאורה קצר וחסר תוכן, אבל למעשה אלו הן 4 דקות המסכמות בדייקנות את סיפור חייה המקצועיים של מי שהחלה אותם בהבטחה גדולה והמשיכה אותם בתוך בועה קטנה של סודה סטרים. "בניו יורק אף אחד לא מסובב אחרי את הראש", אמרה רפאלי, אחרי שתיארה מטרדי פפראצי יומיומיים בתל אביב, ולא הבינה שניו יורק טורחת לסובב את הראש רק אחרי דוגמניות-על ולא אחרי נערת זוהר חולפת כמוה, שבוודאי תהיה מוכנה לפרסם גם את מספרת הכלבים השכונתית שלכם, אם רק תציעו לה את הסכום הנכון.

זה התחיל, כאמור, בהבטחה גדולה. גם העובדה שלא עשתה צבא לא פגמה בתחושה שלפנינו הולכת ונרקמת דמותה של דוגמנית-על ישראלית ראשונה, שהולכת להפוך לשגרירת הביוטי שלנו בעולם. זו שתתחכך באצולת היופי הפריזאית ותעשיית האופנה הניו יורקית. היה לה פוטנציאל של יפהיפה שהולכת לתפוס את מקומה בקמפיינים עולמיים בעלי שיעור קומה. אבל מהר מאוד במקום דיור קיבלנו את פוקס, את הסטייל של שאנל החליפו חזיות הפוש אפ של בוניטה דה מס ובמקום את השער של ווג פריז קיבלנו את רפאלי מתנוססת טופלס על ספורסט אילוסטרייטד, התלוי על המוסך הקרוב לביתכם.

זה המשיך בפרסומות לצד פליטי ריאלטי כמו עתי שולברג בסודה סטרים ונועם טור (זוכרים?) בפוקס, טבילה בהאט טאב של האח הגדול, קמפיין למי עדן, פרסומת לחדר הכושר VIM והשיא - הקמפיין האחרון לטחינה הנסיך, וזה באמת מילא את הבטן עד קצה גבול היכולת, עד שכבר היינו חייבים להקיא.

זה נכון שכל דוגמנית ולא רק רפאלי, לא עובדת בהתנדבות או רק בשביל היופי. השכר הוא בהחלט חלק מהשיקולים לקבלת עבודה חדשה, אבל כרגע נראה שזהו השיקול היחידי של רפאלי. מה שחסר לה כדי להיות סופר-מודל זה לא יופי, פנימי או חיצוני. זה קצת פאסון שהולך טוב עם בררנות בבחירת קמפיינים.

נראה שאת הדברים סיכם בצורה הטובה ביותר הצהובון הבריטי "הסאן", שפירסם בשנת 2009 תגובה לסרטון פרסומת לתערוכת ביוטי סיטי של סופר פארם, בו הופיעה רפאלי בעירום חלקי: "עכשיו זה זמן טוב במיוחד לבקר בישראל, לא רק בגלל מזג האוויר או האתרים, אלא בגלל שבר רפאלי מקדמת אותה באמצעות הסרטון שהיא מצולמת בו מעורטלת. אמנם אין בתערוכה הישראלית גולגולת משובצת יהלומים שיצר האמן דמיאן הירסט, אבל אנחנו סבורים שבר רפאלי עירומה שווה יותר מ-50 מיליון ליש"ט".

בר רפאלי במסיבת ההשקה של ספורטס אילוסטרייטד, פברואר 2010. Charles Sykes, AP
בר רפאלי במסיבת ההשקה של ספורטס אילוסטרייטד, פברואר 2010/AP, Charles Sykes
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחדר הכושר VIM/מערכת וואלה!, צילום מסך
נועם טור, בר רפאלי, דוגמני פוקס. אביב חופי
משפחתית. בפרסומת לפוקס/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טחינה הנסיך/מערכת וואלה!, צילום מסך
בר רפאלי. yes
מעורטלת בסרטון לסופר פארם/yes
בר רפאלי סודה סטרים. שוקה כהן
עם עתי שולברג בצילומים לפרסומת של סודה סטרים/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully