וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלה ברקו נגד גווינת פאלטרו

2.2.2012 / 18:31

מיכאלה ברקו, דוגמנית על לשעבר ואמא בהווה, משיקה אתר לייף סטייל חדש עם עצות לחיי משפחה טובים ודמיון בולט למיזם של גווינת פאלטרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיזם בהשראת הכוכבת ההוליוודית. גווינת' פאלטרו על שער הווג הבריטי, 2010; מיכאלה ברקו על שער ווג גרמניה, 1989/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבלונדיניות יפיפיות עם שערי ווג ממוסגרים ושלווה משפחתית של אמצע החיים, יש, מסתבר, ביקוש כיועצות מנוסות למה שנתפס בעיני נשים רבות כהצלחה והגשמת חלומות ילדות מתוקים. גווינת' פלטרו (38) השיקה את GOOP, אתר לייף סטייל פלצני למדי, לפני כשלוש שנים. מיכאלה ברקו (44) משיקה בימים אלה את אתר הלייף סטייל שלה "מיכאלה מעבירה הלאה". כבר מבחינה חטופה של מיזם האינטרנט של הבלונדינית המקומית, בולט דמיון לזה של ההוליוודית, במיוחד בעיצוב האתר ובסוג התכנים, אך ללא פסאדת הנסיכה המנותקת שממליצה על מסעדות מעולות בפריז המציעות תפריט זוגי "רק" ב-300 יורו שקיים אצל פאלטרו.

הדמיון מקרי? קשה להניח, אבל למען האמת, זה לא ממש משנה. נשים בארץ יישמחו לקבל עצות מאישה יפה ומפורסמת שהגשימה את מה שהוא כפי הנראה חלומן של רבות; בעל, 4 ילדים 3 כלבים, בלונד טבעי, חיוך הוליוודי ו"שער בווג".

אבל בניגוד לזוכת האוסקר, מיכאלה שלנו לא מספרת על "חיים נהדרים שהיה לה המזל לחיות" (ובער לה לספר לכם עליהם כדי שתפנימו כמה היא מופלאה), כפי שאמרה פאלטרו למגזין "אל" בספטמבר האחרון, אלא מציגה יומן עב כרס גדוש טיפים שימושיים, שאספה במשך שנים ואותו היא רוצה לחלוק עמכם. קשה להניח שברקו אינה רואה במיזם עסק העשוי להסתמן כרווחי עבורה בנקודה מסויימת בעתיד, אבל במקרה שלה, בשונה מפאלטרו, אין למצוא במיזם כל רגש התנשאות, אלא מתיקות ואמפטיה הנראים אותנטיים לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכאלה למעלה, גווינת' למטה. דמיון מקרי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברקו החליטה על המיזם החדש בשלב זה בחייה ולאחר קריירת דוגמנות מצליחה, נישואים, אימהות והשלמת תואר שני בדרמה-תרפיה. באתר היא מסבירה: "מי שמכיר אותי באמת, מכיר גם את היומן הענק שלי... המלא באין סוף פתקאות ("צטעלך") אשר בזכותו הפכתי לסוג של מודיעין 144 לכל סובביי. אנשים אמרו לי שאני חייבת לחלוק את האינפורמציה שצברתי, אז החלטתי ליצור את 'מיכאלה מעבירה הלאה'".

מה ב"מיכאלה מעבירה הלאה", מלבד הדמיון הבולט לאתר של הגברת המושלמת פלטרו?

מאגר המלצות וטיפים אשר "נולדו מתוך ניסיונה האישי של ברקו... שיכול לחסוך לקוראיה הרבה זמן ובעיקר כאבי ראש מיותרים". מדוייק או לא, אין לדעת בשלב זה. אבל בהחלט ניתן לומר שהמידע מוגש בפשטות נוחה ובחלוקה לפי מספר קטגוריות - אוכל, ילדים, גוף ונפש, לייף סטייל וקטגוריה של מידע שימושי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיכאלה ברקו. אוהד רומנו, ספק 500
"מתוך נסיונה האישי". מיכאלה ברקו/ספק 500, אוהד רומנו

אין פה כתיבה יוצאת דופן המעידה על עיתונאית או סופרת חבויה שרק חיכתה לגילוי מאוחר. "אני לא יודעת לכתוב", הודתה ברקו בעת ההשקה החגיגית של המיזם. אך מנגד, ניתן למצוא באתר, באמצעות שדה חיפוש בעמוד הבית, מענה בדוק ("מדובר באמינות שלי") למטרדי השעה של אימהות כמו, תופרת תחפושות ל"תחפושת המושלמת לחג", מאפרת אקספרס "שמאפרת אותי מדהים!", דיאטנית קלינית ל"בישול גם טעים וגם בריא" או מעצבת תיקים ממוחזרים שהקולקצייה שלה "מתאימה לכל מקום, לכל ארוע ולכל אחת ממכן".

סרטונים המציגים את היזמית הזוהרת מתנסה ברכיבה טיפולית על סוסים ("אם אני אצליח לעלות על סוס, כל בן אדם יצליח, נרדמו לי הרגליים, לא להאמין שזה עובר עלי, זה לילדים שלי שייראו שהאימא הפחדנית שלהם עולה על סוס"), או מתאפרת בסיועה של "מאפרת מדהימה", לוקחים את האתר לנישת תוכניות בוקר טרחניות. אבל, למרבה ההקלה כמובן, אין כאן חסויות ותכנים שיווקיים (בינתיים ולפחות על פי המוצהר) וגם לא מגישה פליטת ריאליטי עילגת.

יצויין כי באופן משמח, פינה קבועה באתר המתחדשת על בסיס יומי מוקדשת לאימוץ חיות מחמד ממקלטי "תנו לחיות לחיות". אולי כדאי שתלמד הכוכבת ההוליוודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully