וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאגה תקופתית: שנקר והביוטי סיטי

13.6.2013 / 11:21

למה בית ספר לאופנה צריך בכלל לחבור לאירוע איפור של חברה מסחרית ואיך נטלי דדון נראית בשמלה של סטודנט משנקר? כל מה שקורה בהכנות לאירוע הביוטי סיטי

דייב שחר

בסוף יוני יתקיים בפעם השביעית ה"ביוטי סיטי", אירוע קוסמטיקה מסחרי גדול שהושקעו בו שישה מיליון שקלים.

השנה, נראה כי לא מדובר רק בערב רב של מייק-אפ ושפתונים. האירוע הקרוב הוא בסימן מחווה לפריז, בירת השיק האחת והיחידה. למרות שהודיעו הבוקר מטעם סופר פארם - המפיקה את הביוטי סיטי - כי אורחת הכבוד של האירוע היא לא אחרת השחקנית הצרפתייה ז'ולייט בינוש ("שוקולד", "הפצוע האנגלי" ועוד רבים וטובים), גולת הכותרת, מבחינת תעשיית האופנה לפחות, היא שיתוף הפעולה עם מחלקת האופנה של שנקר.

שיתוף פעולה בין קונצרן מסחרי ענק לבין מוסד האופנה הוותיק אולי מעורר תזוזה קלה באיזור הגבות, אך במציאות בה תמיכה אחרת היא בגדר פנטזיה, זוהי כנראה הפלטפורמה הנכונה לתת חשיפה לדור העתיד של האופנה המקומית. באירוע יוצגו דגמים אשר עיצבו סטודנטים במסגרת פרוייקטים פנימיים של המחלקה, שבאופן מקרי לחלוטין סבבו אף הם סביב האופנה הפריזאית.

באופן הזה, סטודנטים משנה ב' יציגו דגמים בהשראת האבולוציה של האופנה הצרפתית, מבגדי האצולה במאה ה-16, דרך עלייתם של מעצבי האופנה העילית במאה ה-19 ועד לתמורות הדרמטיות שחלו באופנה בתחילת המאה ה-20. מנגד, סטודנטים משנה ג' יציגו פרשנות אישית לשמלה השחורה הקטנה של שאנל. הדגמים עצמם, אגב, יוצגו באירוע במסגרת תצוגת אופנה בכיכובן של שחקניות, מגישות ודוגמניות נוסח יעל רייך, ענת וקסמן, אורנה דץ, גלית גיאת, שביט ויזל, נטלי דדון ונוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully