וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עור זהב

שירלי אכסלרוד

7.4.2011 / 19:00

מדור קוסמטיקה קלה כבר לא בוחל באמצעים זולים לשיקום הפנים, ובודק תותחים כמו קרם פצפוני ב-650 שקלים

פ' טוענת כבר שנים שהעור שלה מתגהץ ומתבהר רק ממבט במוצרים של קליניק, רצוי בכאלה המבוקבקים במיכל בצבע ירוק-בית-חולים האהוב של המותג. "כי זה לא סתם ירוק בית חולים! זה ירקרק בית חולים פרטי ויוקרתי שאת מגיעה אליו בסתר, עטופה בצעיף, מתאשפזת בשם בדוי כדי לבלבל את העיתונאים, ויוצאת ממנו משופצת כמו חדשה. הבהייה בירוק הזה מרגיעה אותי". לאחר ההסתכלות בקנקן, התמרחה פ' במה שבתוכו: סרום חדש שמבטיח לחקות טיפול פנים בלייזר, ולצמצם את מראה הקמטים במחיר סביר ובלי להזדקק לזמן החלמה מהטיפול. כלומר – אם את פחדנית ויש לך רק 450 שקל, זה הסרום בשבילך. פ', שסובלת מקמטוטים עדינים פה ושם, בעיקר במצח, שמחה לדווח שהסרום אוורירי ונספג בקלות, כך שאפשר להשתמש בו גם בבוקר ללא חשש מתחושה מכבידה. במבחן התוצאה, אחרי כמה שבועות של שימוש העור היה רך ורגוע, נראה קצת יותר אחיד ופ' אפילו הרגישה שקו אחד או שניים הטשטשו, אם כי לא היתה שמה על זה כסף.

קליניק, Repairwear Laser Focus מחיר: 435 שקלים ל- 30 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרום Repairwear Laser Focus של קליניק לפחדניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד קרם עיניים שנשמע מבטיח, תוצאה של פיתוח ומחקר ארוכים, מחיר לקילו שעושה סחרחורת, ורכיבים מהאגדות (פניני הים הדרומי, זהב קולואידי, אבנים יקרות) שאמורים להצדיק מחיר לקילו שעושה סחרחורת. את האמת על סגולותיו הייחודיות של הקרם מסדרת הדגל הסופר יוקרתית של אסתי לאודר, תוכל א' לגלות רק עוד כמה שנים, כשתזדקק באמת לשירותי המתיחה-הרמה-גיהוץ שלו, אבל בינתיים בכיף שלה למרוח אותו לפני השינה: הוא נעים להפליא, נספג יפה, משאיר תחושה מלכותית נינוחה להפליא באזור העדין שמסביב לעיניים, ואפילו גרף מחמאות מקטגוריית – נכון שעשית משהו בפנים?, כמתחייב ממוצר כה יקר בשיגעון.

אסתי לאודר, Ultimate Lift Age-Correcting Eye Creme מחיר: 650 שקלים ל 15 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשית משהו בפנים? Ultimate Lift Age-Correcting Eye Creme של אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח', בעלת שיער יבש ומחושמל קבוע, שקופירייטרים של שמפו היו מכנים אותו "עקשן ומרדני", שמחה לקבל את שמן העיצוב החדש של קרסטס, ולו בשל היותו כל כך רב תכליתי: הוראות השימוש הליברליות ממליצות לפזר אותו על השיער לפני חפיפה, לפני או אחרי פן, ובמהלך היום על שיער יבש, בקיצור – תעשי איתו מה שבא לך, מתי שאת רוצה. וכך היה. ח' מרחה שפריץ או שניים מהשמן על השיער אחרי החפיפה, וגם בבוקר על שיער יבש, וטוענת שמדובר במוצר פלאי, שהשאיר את השיער מבריק ורך, העלים את הפריזים, ובניגוד לשמנים אחרים שניסתה, הוא גם קליל, לא השאיר אחריו ציפוי מדבלל, ואפילו לא דרש שטיפת ידיים יסודית. המינוס היחיד לכאורה הוא הריח, שנע בין נעים ונקי לניחוח פטרוזיליה, אך ממילא מתאדה תוך שניות.

KÉRASTASE , ELIXIR ULTIME מחיר: 160 שקלים ל- 125 מ"ל. להשיג במספרות המורשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח פטרוזיליה זמני. KÉRASTASE , ELIXIR ULTIME/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוגית מסירי איפור העיניים בשתי פאזות, אלה שדורשים ערבוב יסודי ומשאירים שכבת שומן ברווזים על העור אחרי השימוש, כבר נידונה בהרחבה במדור בעבר. המסקנה היתה שאם את נדרשת לקרצף את הפנים באלכוהול אחרי שבסך הכל רצית להוריד את המסקרה וללכת לישון, מוטב לך להישאר עם מסיר איפור העיניים הסטנדרטי. ואז נכנס לחייה של מ' הדו-פאזי החדש של סטנדל מסדרת האנטי אייג'ינג, שמבטיח גם להוריד את טינופת היום מהעפעפיים וגם להחזיר להם עלומים: "קשה לקבוע אם העפעפיים אכן נראים צעירים יותר אחרי הניקוי, אבל איפור רב שכבות ירד מהם ללא מאמץ וללא שפשוף, והעור נשאר רך, נעים וכמעט לא שמנוני - וזה בהחלט לא דבר מובן מאליו כשמדובר במסיר איפור."

סטנדל, RECETTE MERVEILLEUSE- EYE MAKE-UP REMOVER מחיר: 160 שקלים ל-120 מ"ל. להשיג ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפעפיים מטונפים? סטנדל, RECETTE MERVEILLEUSE- EYE MAKE-UP REMOVER/מערכת וואלה!, צילום מסך

נניח שהתמזל מזלך ואת אשת אוליגרך. נניח שאת עפה בלי חשבון על המוצרים המלכותיים של קריטה, החביבים עליך, ונניח שמדי פעם גם לך בא לדפוק את המערכת. מה תעשי? או, טוב ששאלת. בדיוק עבור נשים כמוך, מציעים בקריטה טיפולי פנים ללא תשלום, בכל קניה של אחד ממוצרי הטיפוח שלהם.
המונח "טיפול פנים" דל מלתאר את טיפול העשרת אלפים היסודי שכלול בדיל: הוא מתחיל בפילינג זרעי חמניות במרקם משונה אך נעים, שיסיר גם את שכבות הטינופת הקשות ביותר, ממשיך באלקטרודות חשמל שמעבירות ויברציות נעימות שמבטיחות להרים את המוראל לעור מדולדל ורפה, ומסתיים בעיסוי נעים והעמסת מיני לחויות, מסכות וסרומים, ממיטב הקולקציות של קריטה, שישגרו אתכן בחזרה לעולם האמיתי עם עור רך, ורדרד, מבהיק ועם שגעון גדלות.

לתיאום טיפול יופי של קריטה: בקניון רמת אביב 052-799244, בקניון אילת 052-7992520, במשביר לצרכן בירושלים 052-2875919

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה גם את תיראי כשתדפקי את המערכת. טיפול פנים של קריטה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully