וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לק משדרג לוק: 10 מראות למריחת חורף

ציפורניים מלאות בקונפטי צבעוני, צבועות בכחול-אפל או מחודדות ומאוירות - עדכון בלהיטי הלק החמים לחורף, וגם הצצה קטנה לגוונים של האביב

כולם רוצים להיראות נוצצים, אבל להגיח אל הרחוב לבושים בבלינג בלינג דורש לא מעט אומץ. לעומת זאת להשתגע עם צבעי הלק של החורף, זה כבר יותר פשוט. במריחת לק אחת אפשר לשדרג את הלוק, כי גם לק הוא סוג של תכשיט.

להיטי הלק החמים לחורף

1. ברק מתכתי - כמו בכל חורף הצבעים הכהים שולטים, אך הפעם הם קיבלו שדרוג מיוחד - ברק מתכתי. אפורים, כחולים,ירוקים, סגולים ועוד הרבה כהים אחרים - כולם באים בחשבון, במיוחד כשמדובר בגימור מטאלי. בעלות ציפורניים סולידיות יותר, אלה שמתחברות פחות לכהים ויותר לצבעי הפודרה הבהירים, יוכלו למצוא גם אותם בגימור מטאלי עכשווי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוונים מטאליים של chic/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. זהב וכסף - בהמשך לגוון המתכתי וברוח פתיחת השנה האזרחית חדשה, יש נוכחות מלאה החורף של צבעי הכסף הזהב והברונזה. כדי להימנע ממראה טראשי רצוי לא להעמיס בתכשיטים על כפות הידיים כשבוחרים לאמץ בגוון מנצנץ או מתכתי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא להעמיס טבעות כאילו אין מחר. לק זהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. נצנצים קונפטי - ילידות שנות ה-80 זוכרות בוודאי את אמא שלהן מורחת לק נצנצים כסופים, בעלי מראה מלכותי ביותר. שנים שהנצנצים המתינו בתרדמת בתוך בקבוק הלק, והחורף הם מתעוררים לחיים. לצד נצנצי הכסף והזהב המוכרים, ניתן למצוא גם נצנצים צבעוניים שנראים כמו קונפטי, נצנצים עגולים, נצנצים בדוגמת קווים וכולם בצבעים נועזים - כחולים, סגולים, צהובים, כתומים, שחורים ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק קונפטי Rainbow Connection של O.P.I/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. הצבעים הכהים - בניגוד לעומס הקונפטי המנצנץ, מי שאינה חפצה במראה המסיבתי, עדיין יכולה להישאר על סקלת האופנה, עם צבעים חזקים. החורף אלו הם כחול ג'ינס, אפור, ירוק כהה, וגוונים עמוקים וכהים המתקרבים לשחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כחול כהה. איב סן לורן מס' 44/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. פרנץ' מתוחכם - גם הפרנץ' העדין והסולידי לא נשאר מאחור ועובר מטמורפוזה - פרנץ' קולור בלוק. את הפס הלבן המוכר מחליף פס צבעוני - חום, בורדו, שחור וכמובן זהב. חלקה השני של הציפורן ייצבע בגוון צבעוני מנוגד למראה זוהר ועשיר בהחלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרנץ' המסורתי משנה צבע. orly/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. טרנד האצבע הסוררת - טרנד נוסף, אה לה ננה ממחוברות, הוא עיצוב ציפורן אחת מבין כל החמש באופן שונה, כשהיא מרוחה בצבע אחר מהשאר, עם עדיפות לגוון המנוגד לצבע השולט בשאר האצבעות, כמו אדום-כחול או חום-טורקיז. הציפורן זכתה לכינוי "הציפורן המורדת" וככל שאת יותר נועזת כך תבחרי את הציפורן המורדת המועדפת עליך. אפשר גם ללכת על המראה ה- א-סימטרי ולבחור בציפורן "מורדת" שונה בכל יד. לדוגמא: את הזרת ביד אחת ואת הקמיצה ביד השניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציפורן "המורדת" של chic/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. אדום קלאסי - הטרנד שלעולם אינו יוצא מהאופנה - הצבע האדום. צבע לוהט וסקסי הגורם לכל יד להיראות נשית. האדום הולך גם על ציפורניים ארוכות וגם על קצרות ויש לו קשת רחבה של גוונים-אדום, אדום כתום, בורדו, יין , ארגמן ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק אדום- כתום של דיור מס' 651/מערכת וואלה!, צילום מסך

8. ארוכות במיוחד - לא רק הצבעים משוגעים החורף הזה. גם הציפורניים יותר ארוכות, יותר מחודדות, מעוטרות בציורים כיד הדימיון. סטילטו ניילס הוא טרנד ציפורניים ארוכות במיוחד, צרות ומחודדות, סטייל ליידי גאגא וריהאנה. לא מיועד לנשים שעובדות עם הידיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציפורניים מחודדות של נייל סטודיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

9. הטרנד שלך - עם כל הטרנדים המגניבים והנוצצים של החורף וגם אם המניקוריסטית שלך משכנעת אותך שזה" ה-צבע" העונה, תמיד חשוב לבחור בגוון שבו מרגישים הכי נוח. לא כדאי לחזור הביתה עם 60 שקלים פחות בארנק וחוסר שביעות רצון בלב.

10. לסיום ספויילר קטן לקראת האביב - גווני לק פסטלים שמזכירים גלידה יהיו הטרנד האביבי החדש: ורוד בייבי, ירוק פיסטוק, סגלגלים בהירים ועדינים שיעבירו את הציפורניים בהדרגה לצבעים הבוהקים של הקיץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוונים פסטליים. Essie/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully