וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: קרם פנים לעור שמנוני באמת

שירלי אכסלרוד

20.1.2012 / 16:39

במקום לטגן חביתה על הפנים, נסייניות קוסמטיקה קלה הלעיטו את עצמן בקרמים לעור בעייתי או מעורב וגילו שהחיים זה לא תמיד מה שהבטיחו להן

סיפורים שמספרים לך בילדות, ומתבררים כאגדה: יש אלוהים, כל בני האדם נולדו שווים, החצ'קונים שלך ייעלמו כשתסיימי להתבגר. ובכן, הם לא. השבוע גויסו נסייניות המדור, שהנעורים מאחוריהן, לבדוק על אזור ה-T המשומן שלהם מבחר קרמים לעור בעייתי או מעורב.

לטיפול בתקופות שמנוניות במיוחד

המוצרים של לה רוש פוזה, מותג הדרמו קוסמטיקה ההיפואלרגני והסגפני, כבר זכו כאן לשבחים על יעילותם. הסדרה החדשה שלהם מציעה קרם לחות לעור שמן שיובש יתר על המידה. כך שאם מי הפנים החביבים עליך הם אלכוהול 70% או ספירט - זה הקרם בשבילך. הנסיינית מ' שנוהגת להתעמר בנקבוביות שלה במסגרת המלחמה בשמנוניות, מדווחת כי הקרם אכן מרגיע עור מיובש, ונותן תחושת נוחות לחה ונעימה, בלי לסתום אותו. "רק מה - אחרי שהעור חזר לעצמו ולסורו, הקרם התחיל קצת להכביד ולהעיק. מומלץ מאוד כטיפול לימים של יובש, קצת פחות בשוטף".

לה רוש פוזה, קרם לחות אפקלאר H. מחיר: 115 שקלים, בבתי מרקחת פרטיים.

הנקבוביות צעקו הצילו

הנסיינית ח' התאכזבה מקרם נורמדרם של וישי, שמבטיח להגשים שלוש משאלות - "ליצור אפקט פילינג, מראה מאט ולחות מתמשכת של עד 24 שעות": קרם כבד מדי, מעיק מדי, בדיוק ההפך ממאט. למרבה הזוועה, המפגש שלו עם המייקאפ הוליד פירורי קרם על הפנים, ואם כל זה לא מספיק, אז אחרי כמה ימים הרגשתי שהנקבוביות נסתמות לחלוטין וצועקות הצילו - והוא נזנח. ובכל זאת, מילה טובה מגיעה לאריזת המשאבה ההגיינית".

וישי, NORMADERM TRI ACTIV. מחיר: 109 שקלים ל- 30 מ"ל; 159 שקלים ל-50 מ"ל, בבתי מרקחת פרטיים.

מושלם מינוס

"מושלם מינוס", הגדירה הנסיינית ב' את הקרם לעור מעורב של פבוניה בוטניקה, שמבטיח להרגיע עור מעורב, לאזן את אזור ה-T הידוע לשמצה, לטפל בקמטוטים, וגם להעניק הגנת UV: "קרם משובח, במרקם עשיר שבא ללקק, ועם זאת נספג יופי ומשאיר מין ציפוי קליל, מגן ומנחם על העור.

איפה המינוס? בניחוח הלמון גראס הדומיננטי מדי, שאולי סופח שומנים, מעדן את מראה הנקבוביות ומרחיק יתושים, אבל לא בא לי טוב. עניין של טעם".

פבוניה בוטניקה, Balancing Combination Skin Cream – 256 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון ומכוני ספא ברחבי הארץ. לבירורים: 03-6919390

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עושה עבודת קודש, אבל בלי לחות

רק לפני כמה שבועות המלצנו כאן בחום על הפילינג היעיל של קלין&קליר, המותג לטיפול בחצ'קונים של ג'ונסון אנד ג'ונסון. הפעם מתארח במדור קרם הלחות מהסדרה, נטול בושם ומתאים לעור רגיש, שמבטיח גם למנוע פגמים חדשים בעור, וגם להשאיר אותו רך ולח. הנסיינית ד', שמנביטה פצעים חדשות לבקרים, מדווחת שהוא עושה עבודת קודש באזור הממוקש, אבל אין מה לדבר על לחות מכל סוג שהוא, אולי אפילו להפך - נוטה לייבש. "מומלץ לעור שמן במיוחד, או במקביל לקרם לחות מסור יותר".

קלין&קליר Dual action . מחיר: 50 שקלים

הזוכה באות ההצטיינות

ולמצטיין בקטגוריה: קרם היום לעור רגיל עד שמן של YONKA, שמכיל דברים טעימים כמו אשכוליות, לימון, תפוז וזרעי דלעת, ועשה פלאים לעורה העצבני וההפכפך של הנסיינית ש': "משלב בהצלחה בין לחות לבין מרקם קליל. נספג טוב, משאיר גימור בריא, לא מאט מדי, והמייקאפ יושב עליו מעולה. אל ריח התמציות של הקרם – ספק ספא יוקרתי, ספק תה בדואי – לוקח כמה דקות להתרגל, אבל הוא נמוג תוך זמן קצר. אהבה ממריחה ראשונה".

YONKA PARIS, קרם יום PAMPLEMOUSSE. מחיר: 275 שקלים. עד סוף ינואר ב-20% הנחה. לבירור נקודות המכירה: 09-7456220


קוסמטיקה קלה מנסה את כל המדפים בפארם ומדווחת

  • עוד באותו נושא:
  • קרמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully