וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלק של הסלבס מגיע לארץ

צ'יינה גלייז, מותג לק הוליוודי חדש הגיע החודש לארץ ומבטיח להוציא אתכן בידיים נוצצות, לפחות כמו קייטי פרי. הנסייניות יצאו לבדוק

חובבות הציפורניים הארוכות אולי עוד לא יודעות את זה, אבל מפת הלקים בישראל עומדת להשתנות בקרוב. לפי שמועות מבוססות מפי יודעי דבר, מותגי הלק החזקים בשוק, ESSIE ו- OPI שנמכרים כרגע רק במכוני היופי המקצועיים ובחנויות איפור, עושים דרכם למדפי הפארמים, שם יימכרו בקרוב. אמנם בארצות הברית המהלך הזה כבר קרה בשנות ה-80 ואנחנו בפיגור יחסית, אבל סביר להניח שכמו שם, גם אצלנו המחירים יהפכו זולים יותר והלקים נגישים יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוקי צ'יינה גלייז מגיעים לארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

למדף הקוסמטיקאיות ומכוני הטיפוח, לצד ESSIE ו-OPI יתווסף בקרוב מותג חדש בשם צ'יינה גלייז China Glaze, המגיע לארץ מלוס אנג'לס ומגדיר עצמו כחביב הסלבריטאיות הוליווד. למותג 300 גווני לק קבועים במרקמים שונים, כמו שימרים, מטאליים, קרמיים, כשמידי שנה יוצאות כ-12 קולקציות עונתיות חדשות במהדורה מוגבלת, למשך כשנה. ההשראה לפיתוח הצבעים המתחלפים היא הסלבס ההוליוודיות אשר מתהדרות במיטב הגוונים של המותג. אם חשקה נפשך להיות כמו ביונסה מירחי על ציפורניך את לק Innocence, אם את במוד של ליידי גאגא, נסי את לק Coconut Kiss ובמידה ואת רוצה שאשטון קוצ'ר יעיף אליך מבט, דעי שהפייבוריט של דמי מור הוא לק Hope Chest.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ינה גלייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'יינה גלייז הושק לפני כ- 15 שנה ומיוצר בארה"ב על ידי התאגיד אמריקן אינטרנשיונל אינדסטריז. המותג נמכר ביותר מ- 100 מדינות ומשווק בכ- 450,000 מכוני יופי מקצועיים ברחבי העולם. לדברי החברה הלקים בעלי פורמולה ייחודית המכילה china clay - רכיב דמוי פורצלן, המחזק את הציפורן ועוטף אותה במעטה מבריק לאורך זמן. כידוע, לק עשוי ברובו מכימיקלים ובצ'יינה גלייז מבטיחים לנו לקים חופשיים מהכימיקלים הנפוצים DBP, Toulene ופורמלדהיד. מלבד לקים מציעה צ'יינה גלייז מוצרים משלימים: בסיס לק, מחזק, מייבש, שמן הזנה לציפורניים וכדומה.

לק china glaze. ברנד לאב, ספק 500
הלק של קייטי פרי happy go lucky/ספק 500, ברנד לאב
לק china glaze. ברנד לאב, ספק 500
הלק של קלי רולנד blue sparrow/ספק 500, ברנד לאב

הקו המנחה של צ'יינה גלייז הוא "תחיי בצבע" והאמונה שצבע הלק שאת מורחת משפיע על מצב הרוח שלך. ככל שתמרחי צבעים נועזים יותר, תהיי טרנדית, אופנתית ובמצב רוח מרומם. בין הצבעים והטריקים המיוחדים שמציעים בצ'יינה אפשר למצוא צבעי ניאון, צבעים המאירים בחושך ופטנט חדש שבעזרת משיכה מגנטית יוצר צורות מיוחדות על הציפורניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציפורני הנסיינית מדברות

ההבטחה: בצ'יינה גלייז מבטיחים לק עמיד, באיכות גבוהה עם פיגמנט צבע עשיר, ומחומרים איכותיים השומרים על הציפורן. המברשת העשויה מ-440 שערות מבטיחה מריחה איכותית, קלה ונוחה.


הנסייניות: א', ב' ו-ר' הסכימו לשלב ידיים ולתרום את ציפורניהן הענוגות למשיחת הלק החדש. ביד אחת נמרח גוון מסדרת צ'יינה גלייז וביד השנייה גוון דומה ממותג הלק המתחרה ESSIE. למשך מספר ימים נבחנו אופי המריחה, המראה הכללי שהתקבל ועמידות הלק, תוך לקיחה בחשבון שאין ציפורן אחת זהה לרעותה - יש ציפורניים שמפרישות יותר שומן וגורמות ללק להתקלף מהר יותר, יש ציפורניים שיגלו רגישות יתר למים וסבון, ויש גם ציפורניים שנמנעות מעבודות הבית וזוכות לאריכות חיי הלק.

א' עושה את כל עבודות הבית ולא נרתעת גם משטיפת כלים ובישולים יומיומיים.

ב' לעומתה, פרינססה שחוץ מלהיות יפה ולתקתק על המקלדת, לא עושה שום דבר שיכול להזיק למניקור.

ר' התנדבה להיות זו שמרחה צ'יינה גלייז בשתי הידיים.


מבחן התוצאה:
צבע - פגמנט הצבע עשיר כמו שהובטח, הצבעים אכן מרהיבים ויש מגוון רחב.

מריחה - המברשת הארוכה לוקחת עליה הרבה צבע בטבילה ראשונה. גם אחרי שמנקים אותה עדיין נשאר לא מעט צבע, מה שמחייב לקחת את הצבע בזהירות, כדי שהכמות תהיה מדוייקת. במידה ויש הרבה צבע על המברשת, לא נצטרך אמנם שכבת צבע נוספת, אבל שכבת הלק תהיה עבה ואז קיים חשש שהיא לא תתייבש כראוי. מצד שני, כשניקח מעט מדי צבע במברשת, המריחה הראשונה לא תצא אחיד ונזדקק לשכבת לק שניה שלא תמיד תצליח לתקן את המריחה הראשונה. לעומת צ'יינה גלייז, המריחה ב-ESSIE קלה יותר ושכבות הצבע אחידות יותר.

יבוש - כשמרחנו שכבות דקות הלק התייבש באופן יחסי די מהר, נעזרנו בטופ קואוט וגם במייבש לק לגימור וייבוש מושלם.

עמידות - הלק על ידיה של ב' בשתי הידיים (גם ESSIE וגם צ'יינה גלייז) החזיקו מעמד באופן זהה, למשך 4 ימים. אצל א' הלק התקלף מעט אחרי יום באצבע המורה בשתי הידיים -(גם ESSIE וגם צ'יינה גלייז) ביום השלישי והרביעי הצבע שעל ציפורני ה-ESSIE התחיל להתקלף, לעומת הצ'יינה גלייז שהחזיק מעמד.

ר', שמרחה בשתי הידיים לק של צ'יינה גלייז ועשתה בזמן הזה חלק מעבודות הבית, נהנתה מהלק במשך 4 ימים, ביום החמישי הלק התחיל קצת להתקלף בקצוות הציפורן.

מסקנות: פעולת המריחה בצ'יינה גלייז מספקת פחות מאשר המתחרים, גם שכבות הצבע אחידות פחות. לעומת זאת בסעיף העמידות נראה כי צ'יינה גלייז אינו נופל מהחברות המובילות, הוא עמיד יחסית ומתחיל להתקלף אחרי זמן סביר ביחס למותגים אחרים.


להשיג במכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות ובתי מרקחת פרטיים. מחיר: 55 שקלים. פרטים נוספים באתר הרשמי או בטל' 09-9506661

איך לגרום ללק לשרוד את היום - כל הטיפים

10 הטרנדים החמים של הלק לחורף 2012

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
א' לא מפחדת מעבודת כפיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ב'- שאני אשפשף? מה פתאום/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully