וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אופנה יודעת לייצר לקים?

גם רשתות אופנה ונעליים נכנסות לתחום הלק, ולרוב מציעות מוצרים במחירים נמוכים, שמגיעים אפילו ל-10 שקלים לבקבוק. האם הן תחליף למותגי הקוסמטיקה?

בעבר לקים היו מיוצרים רק על ידי חברות הקוסמטיקה המוכרות, או לפחות על ידי בתי אופנה עם מחלקות קוסמטיקה מפותחות (שאנל לדוגמא). עם זאת, בשנים האחרונות נוצרה בעולם מגמה חדשה בה גם רשתות אופנה נפוצות ועממיות, ואפילו מותגי נעליים, לוקחים חלק בחגיגת הצבע. ניכר, שהמותגים הפופולריים החלו לזהות את צורך בהתאמת גוון הלק לגוון הבגדים או הנעליים הנרכשים, ובכדי לתת לקונים מענה החלו לשווק בחנויות לקים בייצור עצמי תחת שם המותג.

המחשבה העומדת תחת החלטה זו היא שהקונה אינו צריך לחפש לק מתאים במקום אחר והוא מקבל אופציה ל'טוטאל לוק' תחת קורת גג אחת. לאחרונה, שלוש רשתות גדולות נכנסו לתחום הלק, ומנסות להיות אלטרנטיבה למוצרים מתחרים שנמכרים בפארמים. האם באמת אין מה לחפש במקום אחר, והאם כדאי לאסוף את הלק יחד עם נעל או חולצה?

STEVE MADDEN

לרשת הנעליים סטיב מאדן 24 גווני לק, כשהבולטים הקיץ הם מטאליים, זוהרים ופסטליים. צבעי קולקציית הלק מיוצרים בהתאמה לצבעי הנעליים, כך שלכל סנדל או נעל יש את גוון הלק המתאים לה.

דבר הנסיינית: שכבת הלק הראשונה לא נמרחה בצורה אחידה ונותרו סימנים קלים של המברשת. מריחת שכבה שניה של הלק יצרה גוון אחיד יותר. הלק התייבש חלקית לאחר כרבע שעה ולכן הייבוש הושלם עם מייבש לק מקצועי, שגם זירז את התהליך וגם עזר ללק להחזיק מעמד כארבעה ימים.

מחיר 29.90

להשיג ברשת סטיב ומאדן ורשת ניו פארם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקים של סטיב מאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של סטיב מאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קסטרו

בקסטרו זיהו את הצורך בלקים לפני כשלוש עונות ומאז הם משווקים סדרת לקים חדשה בכל עונת אופנה. את הלקים של המותג המקומי מייצרים באירופה ומגוון הצבעים של הקולקציה מותאמים לצבעוניות הבגדים הנמכרים ברשת החנויות.

דבר הנסיינית: שכבת הלק הראשונה שנמרחה היתה כמעט שקופה ולא התקבל גוון הצבע שנראה בבקבוק. לכן, היה צורך במריחת שכבה שניה. בנוסף הלק חסר ברק והמראה שהתקבל על הציפורן הוא מראה מאט חסר חיו?ת. כדי להתגבר על כך נמרחה שכבת טופ שהעניקה ללק את הזוהר שלא היה לו מלכתחילה. הלק החזיק על הציפורניים כשבוע ושרד גם שטיפות כלים. היתרון הגדול שלו הוא שבעקבות דלילות הנוזל הלק התייבש תוך דקות ספורות.

מחיר 29.90

להשיג ברשת חנויות קסטרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקים של רשת קסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה, קסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

Forever 21

בניגוד לדוגמאות הקודמות, את הלקים של פוראוור 21 לא ניתן, נכון לעכשיו, לקנות בחנויות בארץ אך אפשר לרכוש אותם דרך אתר החברה עבור 2.80 דולר. במילים אחרות, מוצר זול מאוד ביחס להיצע הלקים בשוק.

על פי ביקורות שנכתבו ע"י נסייניות בניוזלטר beutylish, אפשר ללמוד שהדבר הקורץ ביותר בלק הוא מחירו האטרקטיבי. למעשה, המחיר כל כך נמוך שהוא כמעט מפצה על כך שאיכותו לא מושלמת והלק מתקלף תוך 3 ימים לערך. בנוסף, מסתמן שעדיין שווה לרכוש אותו בגלל קשת הגוונים הרחבה שיש למותג.

טיפ קטן - כדי להאריך את מס' הימים של הלק ולתת לו ברק, רצוי להשלים את המריחה עם מייבש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק forever 21/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה עדיף - לק של רשת אופנה או לק של מותג קוסמטיקה?

בעוד שאת הלק של פוראוור 21 כדאי לקנות בשל מחירו האטרקטיבי, הרי שמחיר הלק של קסרו וסטיב מאדן - שהוא אינו זול במיוחד בהתחשב בעובדה שלא מדובר בחברה המתמחה בייצור לקים - הופך את העסקה למשתלמת פחות. הביצועים של כל אחד מהלקים שנסקרו כאן, אינם יוצאים מגדר הרגיל, ובהתחשב בכך, אפשר לקנות לקים של חברות קוסמטיקה מוכרות באותו המחיר ואף במחיר נמוך יותר. לדוגמא, לק של 'שיק' נמכר ב- 19 שקלים ולק של קולור קלאב ב-30 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully