וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: להתמרח בריח קוקוס

שירלי אכסלרוד

9.5.2013 / 12:18

החום עולה ואיתו הקרינה - מדור קוסמטיקה קלה סוקר את המוצרים להגנה מפני שמש ומגלה שיש כאלה שיש להם ריח של אמבט פינה קולדה ויש כאלה שפשוט עושים את העבודה

מקדם ההגנה של ד"ר קליין הוא דרכו של הדוקטור להחזיר אהבה לסביבה שהפכה אותו למושא התשוקה של נשים מחודדות אף, רחבות ירכיים ושמוטות חזה. יתרונו הגדול (של הקרם, לא של הדוקטור) הוא במחיר סביר לחלוטין ובעובד שאפשר להשיג אותו לא רק במכוני יופי למיניהם. בנוסף, הוא נמכר בשני ניחוחות – אחד לגברים ואחד לנשים.

הנסיינית א' דווקא הסתייגה מהריח – "זה לא שהוא רע, הוא פשוט מיותר. היה לי יותר נעים להתמרח בקרם הגנה נטול בושם. חוץ מזה, הוא סביר לחלוטין, כלומר – נספג בסדר, ונעים למדי. תמורה הולמת למחיר".

ד"ר קליין, מקדם הגנה SPF40, מחיר: 63 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות וברשת בילבונג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר קליין, מקדם הגנה SPF40, מחיר: 63 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רגשות מעורבים" היא הכותרת הראויה למקדמי ההגנה של אסתי לאודר, מהסדרה בעלת השם הפתייני bronze goddess. להגיד שמדובר במקדמי הגנה בעלי ריח עם נוכחות יהיה אנדרסטייטמנט. "התמרחי והרגישי כקוקוס אנושי ענק" יהיה מדויק יותר; גם טבילה באמבט פינה קולדה עשויה להניב ניחוח דומה. מדובר באמת בריח קייצי, עז ומשכר שמשגר אותך תוך שנייה וחצי לחלום בהקיץ על החופים בריביירה, שוכבת על החול החם לצד האלפיון העליון השלוק של אירופה. הבעיה: את בקיוביקל, מורחת קרם הגנה לקראת היציאה לארוחת צהריים ב"בגט הלוהט". מי שמחבבת את הסידור הזה – אשריה. הנסיינית מ' מדווחת שכשמורחים אותו על הפנים, אין לאן לברוח מהריח השתלטני, ושאם להתהלך בעולם עם ריח שכזה, אז היא מעדיפה את הבושם מהסדרה. אה, והקרם כלשעצמו – מעט כבד ויתאים בעיקר ליבשות עור.

אסתי לאודר, bronze goddess מקדם הגנה לגוף ולפנים, 160 שקלים כל אחד

אסתי לאודר, Bronze Goddess SkinScent, מחיר: 399 שקל ל-100 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, bronze goddess מקדם הגנה לגוף ולפנים, 160 שקלים כל אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נעים לי", התפייתה הנסיינית ד' על תרסיס השמן של וישי, שמפתיע במרקם קליל, יבש ומלחלח, שלא מדביק אליו חול, דשא וחוטים מהמגבת. הוא נספג במהירות שיא, מצפה את העור במין עטיפה רכה, שקופה ומטפחת, ועל הדרך גם משקיט את המצפון שמייסר על כך שלא מרחתן קרם גוף מאז התיכון.

וישי, שמן הגנה קפיטל סוליי, 162 שקלים. להשיג בבתי המרקחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וישי, שמן הגנה קפיטל סוליי, 162 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המבוגר האחראי ברשימת מקדמי ההגנה הוא הצמד המוצלח של קליניק, עם SPF 50 לגוף ולפנים. מצטיינים במרקם קליל, נטולי דביקות ושמנוניות, וללא בושם (למעט ריח כימיקלי קל שנגוז די מהר), הצליחו המוצרים של קליניק לשמור על עורה הלבנבן והשמנוני של הנסיינית ב' מפני השמש, ללא נביטת הפצעונים המסורתית שמקדמת את פניה בסוף יום של מסנני קרינה.

קליניק, מקדמי הגנה לגוף ולפנים – 50 SPF, מחיר: 147 שקלים כל אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, מקדמי הגנה לגוף ולפנים – 50 SPF, מחיר: 147 שקלים כל אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

התרגשות ותכונה במדפי הקוסמטיקה – מוצר של שיסיידו ב-99 שקלים בלבד! צאו וקנו! מה זה משנה למה? מחווה נאה לימי הקיץ ממי שחרטה על דגלה את מדיניות המחירים התלת ספרתיים. ולענייננו – הנסיינית נ' מדווחת כי יחסית להגנה הגבוהה - SPF50 - הקרמים לגוף ולפנים נעימי מרקם ונמסים על העור ומומלצים בעיקר לפעילות שמש אקסטרימית, כזאת שכוללת, למשל, טבילה ממושכת בים, השתכשכות בבריכה לא מוצלת, או לא עלינו – טיול רגלי ממושך, יען כי הם עמידים במיוחד, גם במים. לסתם הליכה בין פרגולות ברחוב או להגנה יום יומית סטנדרטית אפשר להסתפק בקרם צנוע וקליל יותר.

שיסיידו, Expert Sun, מחיר: 99 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיסיידו, Expert Sun, מחיר: 99 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני אלמנטים עומדים בדרכו של קרם ההגנה החדש מסדרת אנתיליוס של המותג המשובח לה רוש פוזה - עם SPF 50 וגוון עדין - מלכבוש את הצמרת: מרקם נוזלי בצורה מאיימת וצבע שעלול להיות מעט כהה על בחורות חיוורות במיוחד. אם כי, חשוב לציין, מדובר טוויסט מעניין בעולם שבו מקדמי הגנה מייצרים לרוב מראה של קספר, רוח הרפאים הידידותית.

עם קצת רצון טוב, שני המכשולים הקטנים האלה פתירים – פתיחה זהירה ומזיגה מתונה ישמרו על הבגדים משפריצים, ואת הגוון אפשר לעדן, אם יש לכן סבלנות, בערבוב עם המוצר ללא צבע מאותה סדרה. התוצאה לגמרי משתלמת - התכשיר נעים להפליא, דקיק, קליל ובלתי מורגש, ובגוון הנכון גם חוסך מריחה נוספת של מייק אפ.

לה רוש פוזה, Extreme Fluid tainted SPF 50, מחיר: 89 שקלים. להשיג בבתי מרקחת בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה רוש פוזה, Extreme Fluid tainted SPF 50, מחיר: 89 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית ע' רצתה לאהוב את מסנן הקרינה של דרמלוג'יקה, אך קיבלה מקרה קלאסי של 'יותר מאשר הפרה רוצה להיניק, העגל הנביט לה חצ'קונים': מרקם הקרם היה כבד מדי לעורה המאוזן בדרך כלל, הפנים הבריקו כאומלט, והנקבוביות צעקו הצילו.

דרמלוג'יקה, solar defense booster SPF 50, מחיר: 329 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמלוג'יקה, solar defense booster SPF 50, מחיר: 329 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully