וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: לראסטות, לקרחות ולמה שבניהן

שירלי אכסלרוד

10.10.2013 / 13:11

תכשיר שומני שמבטיח להצמיח שיער או בושם יקר מיוחד לתסרוקת? מדור קוסמטיקה קלה מתנפל על מוצרי שיער חדשניים ומוצא מברשת מופלאה וגם כאלה שלא עומדים בהבטחות

בקרסטס לא רוצים להעליב, אז הם עוקפים את המכשול בדילוג חינני, ומכנים באלגנטיות את המוצר החדש שלהם "תוכנית לשיקום מראה צפיפות השיער". שזה בעברית: גברת! יש לך הכנה לקרחת, ואנחנו כאן כדי לעזור לך להתמודד איתה.

מ', שפחה חרופה של מוצרי קרסטס, בעלת שיער מדולדל משנים של הפרעות אכילה ומי חמצן, קיבלה ערכה הכוללת בקבוקונים ל-30 ימים (יש גם ערכת מיני ל-10 ימים). מחברים את הטפטפת לבקבוקון, מפזרים על הקרקפת, כשהשיער יבש או לח, מעסים – ומקווים לנס.

בימים הראשונים התהלכה מ' מהופנטת. לחומר, שנמרח על שיער רטוב אחרי חפיפה, יש ריח אלגנטי משגע שמן הראוי לשכפל לתמרוקים נוספים, והוא נטול הצקות או גירודים, גם כשטיפה או שתיים נזלו במורד המצח לכיוון הרקות. בדמיונה ראתה מ' איך קרחות היער הקטנות שהיא מטפחת פה ושם מתמלאות שיער חזק, זוהר ונחוש.

אחרי שבוע של שימוש, העניינים נראו קצת פחות טוב. השיער, מובהר ונצבע בגוונים אחת לכמה חודשים ויבש בשגרה, נראה שמנוני. אחרי כמה ימים נוספים, הוא הגיע לדרגת מטונף, מבולגן ונראה כהה במיוחד בשורשים. מ' בלעה רוק, הפגינה איפוק, חפפה ביסודיות מדי יום, והצליחה לסגור חודש של טיפול. הממצאים הסופיים מבאסים: גם בהסתכלות הכי מפרגנת, "פורמולת הפטנט", "10 שנות מחקר" וחודש של שיער מזעזע לא הזיזו לדלדולת של מ'. השיער נותר צפוף כשהיה, כלומר – לא כל כך, הנפח נותר בעינו – כלומר, לא ממש. אכזבה.

קרסטס, DENSIFIQUE. מחיר: 10 בקבוקים ב-320 שקלים; 30 בקבוקים ב- 865 שקלים. להשיג במספרות מורשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרסטס, DENSIFIQUE. מחיר: 10 בקבוקים ב-320 שקלים; 30 בקבוקים ב- 865 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בד"ר עור שמים את הדברים על השולחן וקוראים לשמפו שלהם בשם הלא נעים אך המציאותי "לשיער חלש ומדולדל". התכשיר הטיפולי מבטיח לחזק את השיער מהשורש, לעכב היחלשות ולקדם את תחיית המתים, בסיוע ג'ינקו, ג'ינג'ר, תה ירוק ואבץ, הידועים בסגולותיהם הטובות.

ה', שמסווה קרחות קטנות על בסיס יומיומי, חפפה בשמפו שבוע-שבועיים ושלושה, ומדווחת על שמפו עדין במיוחד, שמנקה את הקרקפת העצבנית בנחישות ורגישות, ומשאיר את השיער נקי ורך כאילו טופל במסיכה עשירה. עד כאן, יופי. רק שבכל מה שנוגע לחיזוק השיער, סורפרייז! לא נרשם כל שיפור שניתן לראות בעין אנושית. דאון סייד נוסף – ריח רפואי משונה, אם כי נסבל, ומחיר, שיחסית לתמורה, אינו בטוב טעם.

ד"ר עור, Active Shampoo. מחיר: 65 שקלים ל- 250 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר עור, Active Shampoo. מחיר: 65 שקלים ל- 250 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסיכה של ל'אוקסיטן לשיער צבוע ופגום מסתפקת בהבטחות מתונות יחסית, שאינן כוללות ניסים ונפלאות, ולכן גם מקיימת. הדבר הנחמד הוא שגם מי שלא צובעת-שוטפת-מבהירה באופן קבוע, תהנה ממסיכה סמיכה, קרמית ומשובחת במיוחד, שדי במריחה קלה ממנה כדי לפתוח כל קשר, לרכך ראסטות שלא מבינות איך זה קרה להן, ולהשיב לחיים שיער כמוש ועייף. בינה לבין גן העדן עומד רק ניחוח נפטלין מוזר, תוצאה של שמנים אתריים, אך גם הוא מתנדף מהשיער אחרי השטיפה. תענוג יקר.

ל'אוקסיטן, מסיכה מסדרת Aromachologie . מחיר: 150 שקלים ל-200 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, מסיכה מסדרת Aromachologie . מחיר: 150 שקלים ל-200 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-mist לשיער בריח הבושם המיתולוגי J'adore הוא מין ייצור היברידי מוזר שכזה. כדרכם של מיסטים, הוא לא באמת יכול או רוצה להחליף בושם, שכן הוא מתאדה יחסית במהירות. מצד שני, הוא גם לא באמת מטפל בשיער, לכל היותר רק משאיר עליו מין ציפוי עדין וחמדמד. מה שמשאיר לנו קהל יעד של בחורות שמאוד אוהבות את הניחוח, חייבות להיות הכי מיוחדות בשכונה, ומוכנות לשלם בשביל זה. הרבה.

דיור, J'adore hair mist. מחיר: 245 שקלים ל-40 מ”ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיור, J'adore hair mist. מחיר: 245 שקלים ל-40 מ”ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בשיר של יונתן גפן, ל-ע' יש על הראש רעמה ארוכה וסבוכה שלא סירקה כבר שנתיים, גרים בה ציפורי שיר, סנאי וחתול כחול עיניים. כמו מתולתלות רבות, גם ע' שונאת להבריש. גם בגלל שזה כואב תופת וגם בגלל שכל הברשה מסתיימת בגוש שערות ענק שנשאר על המברשת, ונראה כמו חיה קטנה בעצמו. אך לא עוד! ה-wet brush, שנראית כמו מברשת פושטית ואכזרית ב-5.90 ש"ח מהסופר, היא פלא קטן ודי מדהים. ההסבר הרשמי מדבר על סיבי מברשת אינטליגנטים, שיודעים מתי להיות רכים ומתי קשיחים, ומשתנים בהתאם למצב השיער. ע' מספרת שהמברשת הזאת פשוט לא דומה לכלום. היא מחליקה בקלילות על הקירזול המבולגן ביותר גם כשהוא רטוב, פותחת קשרים באלגנטיות נטולת מאמץ לחלוטין, בלי לקרוע, בלי לשבור את השיער, ובלי לקלל – סיכוי טוב שלא תרצו אף מברשת אחרת אחריה.

THE WET BRUSH. מחיר: 70 שקלים. לרכישה ורשימת חנויות: www.wetbrush.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully