וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: התלתל, היובש ומה שבניהם

שירלי אכסלרוד

12.12.2013 / 12:18

ממסיכת שיער מרוקאית שתציל שיער עבש, דרך מותג יוקרה שלא מצליח להתמודד עם תלתלי עירית ענבי ועד תכשיר אורגני וטבעי נוסח גרי יורופסקי - מוצרי הטיפוח החדשים לחורף

סערת רגשות 1: מצד אחד, קרסטס. מותג אצולה הנוהג להטיל אימה על שיער לא ממושמע, וממעט לאכזב. מצד שני, התוצאות שהניב המוס לתלתלים היו מעורבות. יום אחד התעוררה ש' כששיערה מתעגל בתלתלים מושלמים. בבוקר למחרת התעוררה עם תלתלים שטוחים ומדוכאים, ואילו ביום השלישי קמה אל קרזולי עירית ענבי, דקות לפני הגרלת הלוטו. א', בחורה חיובית, שניסתה כל מוצר לתלתלים עלי אדמות, טוענת שגם אחד לשלושה זאת סטטיסטיקה לא רעה, שלמוס יש ריח משגע, ושבניגוד למוצרים אחרים, הוא באמת אוורירי ולא מדביק את השיער, אם רק יודעים להשתמש בו במינונים הנכונים. בקיצור – טוב, אבל לא מושלם.

קרסטס, Boucles d'Art, מחיר: 135 שקלים ל- 150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרסטס, Boucles d'Art, מחיר: 135 שקלים ל- 150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סערת רגשות 2: קחו את כל מה שנאמר בפסקה הקודמת על קרסטס, והדביקו על מותג המספרות האח, לוריאל פרופשיונל: אצולה, אימה, תוצאות מעורבות.

מדובר במוצר המקביל בדיוק – מוס לתלתלים שטוען להיות קליל ובלתי דביק, מבטיח תלתלים רכים וטבעיים ומצוי באריזת משאבה זהה. אותה א' מהמוס הקודם, עם אותם תלתלים, פסקה שהגירסה הלוריאלית מנצחת: יש לה ריח משגע אפילו יותר, התלתלים שמרו באופן עקבי על מראה פריך ומאורגן, והשיער הבעייתי הפך כנוע. המינוס היחידי הוא בתחושה – בסוף יום כזה או אחר, כל העניין על הראש היה לא כל כך נעים למגע. ספק שמנוני, ספק סתם לא נקי במיוחד. פתרון מושלם (כמעט) למתולתלות שלא מתכננות שילטפו אותן בערב, לפני המקלחת.

לוריאל פרופשיונל, מוס לתלתלים soft curls , מחיר: 97 שקלים ל-150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל פרופשיונל, מוס לתלתלים soft curls , מחיר: 97 שקלים ל-150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם השמן המשקם של ל'אוקסיטן יהיה הנשק הסודי במלחמה בימי שיער גרוע הצפויים לנו בחורף? זה הזמן לקנות כובע. כזה שמכסה גם את האוזניים. שימוש סטנדרטי בשמן, על שיער רטוב אחרי חפיפה או על יבש ופריזי, הוליד ציפוי שומני ותחושה מטונפת גם כשנמרחה ממנו רק כמות קטנה על שיער ארוך במיוחד. אחרי כמה ניסיונות נמצא לו השימוש האולטימטיבי – על הקצוות המסוכסכים עם עצמם, לפני חפיפה יסודית. קחו בחשבון שגם לניחוח המוזר, אך לא בלתי נעים, צריך להתרגל – לעתים נפטלין, לעתים פודרה.

ל'אוקסיטן, repairing oil, מחיר: 130 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, repairing oil, מחיר: 130 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ר', שעם החורף נובל השיער שלה והופך לשטיח של עצמו, ניסתה את המוס של 'שמן מרוקאי (מורקנאויל)', שמיועד לתת נפח ותנועה למי שמגדלת סמרטוטי שיער עייפים: "כמובטח, המוס לא דביק ולא מכביד, אבל גם לא משיג תוצאות מי יודע מה – הוא מיתן מעט את הפריזים והשאיר את השיער רך, אבל לא הרשים במיוחד בכל מה שנוגע לחיים ולנפח. לא להיט".

מרוקנאויל, Volumizing Mousse, מסדרת ווליום. מחיר: 110 שקלים ל-250 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוקנאויל, Volumizing Mousse, מחיר: 110 שקלים ל-250 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסכה הטיפולית של המותג האורגני ANANDA היא הגרי יורופסקי של המסכות. אין בה כימיקלים, מלח וחומרים מקציפים, אבל יש – כך מספרים – 100% חומרים טבעיים, שמן ארגן אורגני, תפוז, תה ירוק ואלוורה, אגוז גרנובל ומישמש, אותם תוכלו גם למרוח על השיער וגם להכין מהם קומפוט שיציל את העולם.

באננדה מספרים גם שיש להם תו תקן גרמני מחמיר למוצרי טיפוח טבעיים. צ', שתווי תקן מחמירים עושים לה את זה, הייתה מרוצה למדי מהמסכה, ואחרי כמה שימושים, אפילו הרגישה איזה שלווה נסוכה על הקרקפת העצבנית שלה. העלות גבוהה, המארז מפתה כמו קולורבי, הריח לא מהמדהימים וגם למרקם הלא מקציף צריך להתרגל, אבל השיער נשאר רך ומבריק, ללא שאריות מכבידות, וגם התת מודע האורגני של צ' הרגיש טוב עם עצמו – ולזה אין מחיר.

אננדה, מסכה טיפולית, מחיר: 79 שקלים ל-250 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אננדה, מסכה טיפולית, מחיר: 79 שקלים ל-250 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח, המלצה על תענוגות זולים ונגישים: סטייל ארומתרפיה, מותג דראגסטורים לטיפוח השיער והגוף, מציע עכשיו מוצרים של שמן הארגן המרוקאי, כי השד העדתי צריך להגיע גם במחירים הגיוניים יותר. נסיינית שאוהבת את מסכות השיער שלה יקרות ומהמספרה, עיקמה את הפרצוף, אבל אחרי שימוש או שניים, עשתה חשבון נפש נוקב: "יופי של מסכה. סמיכה, שחררה קשרים, והשאירה את השיער רך ובלי משקעים מכבידים. בגזרת הריח, המרוקאי של סטייל עדין, אלגנטי ומוצלח יותר מזה של 'מרוקן אויל'. במחיר כזה, אפשר לסלוח גם על המארז הלא פתייני מספיק".

סטייל ארומתרפי, מסכת ארגן מרוקאי, מחיר: 40 שקלים ל- 500 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייל ארומתרפי, מסכת ארגן מרוקאי, מחיר: 40 שקלים ל- 500 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully