וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ארבע ערים: כך תתאפרו כמו גברת בקהאם

12.2.2017 / 12:00

המעצבת הבריטית ויקטוריה בקהאם ידועה בטעם המצוין שלה בבגדים ובגברים, אבל אל תשכחו שגם סגנון האיפור התגלה כמוצלח. סדרת מוצרי איפור בעיצובה נחתה בישראל, ואנחנו הרמנו מדריך יופי מיוחד. הקולקציה מוצעת למכירה באתר אסתי לאודר החל מעכשיו ל-48 שעות בלבד. תנו גז

אבי כהן
ויקטוריה בקהאם. Solve Sundsbo,
מפוש ספייס למייסדת אימפריית אופנה. ויקטוריה בקהאם/Solve Sundsbo

לאור ההצלחה בחו"ל, קבוצת אסתי לאודר בישראל תשיק בארץ את קולקציית האיפור של ויקטוריה בקהאם. הקולקציה שעוצבה בהשראת מראות האיפור המוכרים וההשראתיים של זמרת הפופ שהפכה למעצבת אופנה מצליחה, תוצע החל מהיום באתר מקוון בעברית (למשך 48 שעות) ובחנות קונספט שתיפתח בסוף החודש הבא בקניון איילון. כמו בחנויות הקונספט של אסתי לאודר בעולם, תעניק החנות החדשה שירותים וטיפולים מיוחדים. ובאתר ניתן יהיה לרכוש גם מוצרים בלעדיים שלא מוצעים בחנויות וקולקציות מיוחדות שיושקו מעת לעת רק עבור חנויות האונליין של המותג בעולם.

מראות האיפור של ויקטוריה בקהאם משקפים את טעמה, ומבוססים על סטייל האיפור האישי שלה בהזדמנויות שונות. ההשראה, באופן לא מפתיע, היא ארבע הערים התוססות: ניו-יורק (שם היא מציגה מדי עונה קולקציה חדשה), פריז (בירת האופנה העולמית), לונדון (ההום-טאון של הספייס-גירל לשעבר) ולוס-אנג'לס (עיר הסרטים שבה התגוררה תקופה מסוימת בזמן שדיוויד בקהאם שיחק בקבוצת הכדורגל המקומית). בכל מראה מועבר וייב הכרך הגדול שעומד מאחוריו. כך תתאפרו כמו גברת בקהאם.

מראה ניו יורק

מראה איפור ניו-יורק של ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר. יניב אדרי,
"השראה מעומס הגירויים של העיר, התוקף את החושים"/יניב אדרי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת המוצרים של מראה ניו-יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מודרנית, מגניבה, מתוחכמת. אני שואבת השראה מהקצב המהיר של ניו יורק, מהאנרגיה ברחובות, מעומס הגירויים התוקף את החושים, מריצוד האור על הזכוכית, הבטון והפלדה" (ויקטוריה בקהאם על ניו-יורק).

העיניים במראה הזה הן בגוון ספיר. העור בוהק וזה מנוגד לשיזוף בגימור מאט. השפתיים מבריקות בגוון ניוד מובהק.

המוצרים:

מייק-אפ Double wear Stay In Place, עמיד ל-15 שעות, בעל כיסוי מלא. מחיר: 270 שקלים.

ברונזר בגוון Java Sun המעניק גימור מאט ומתהדר בגוון טבעי ומושלם. ניתן למשוח אותו על כל הפנים למראה שזוף או מתחת לעצמות הלחיים ליצירת הצללה והגדרה של קווי המתאר. מחיר: 400 שקלים.

פלטת עיניים עם גווני כחול ספיר עשיר, ניוד בנגיעת זהב, זהב מטאלי, ירוק מרווה מתוחכם, אפור בטון ונחושת בוהקת. ששת הגוונים של צלליות הפודרה מתאימים למשיחה יבשה או רטובה. הפיגמנטים החדשניים מכילים פנינים וממלאים שני תפקידים: מאחר שהם שקופים בחלקם, הם מאפשרים לצלליות לא רק להחזיר את האור, אלא גם לנתב אותו לתוך הפורמולה, למראה אנרגטי יותר. מחיר: 500 שקלים.

מסקרה Sumptuous Extreme להכפלת נפח הריסים. מחיר: 178 שקלים.

עיפרון שפתיים בגוון Victoria. זהו עיפרון הדגל של ויקטוריה עם גוון ניוד וגימור מאט. המאפר אסף באבו השתמש בו מתחת לשפתון על מנת לעטוף את השפתיים בצבע קרמי. מחיר: 180 שקלים.

ליפ-גלוס בגוון Moroccan Heat - גלוס לשפתיים המעניק מראה חמים בגוון ניוד לצד ברק עז לאפקט מלוטש. גדוש בניחוח התאנה המוכר של אסתי לאודר. מחיר: 200 שקלים.

(דוגמנית: אירה ניקשטיין לסוכנות יולי).

מראה פריז

מראה איפור פריז של ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר. יניב אדרי,
"לטבול בסטייל הצרפתי וללכת לאיבוד בשיק הפריזאי"/יניב אדרי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת המוצרים של מראה פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני אוהבת את הקסם של פריז. הסגנון המתוחכם שרואים ברחובות הוא פשוט מדבק. הרשו לעצמכן לטבול בסטייל הצרפתי וללכת לאיבוד בשיק הפריזאי" (ויקטוריה בקהאם על פריז).

במראה הזה השפתיים צבועות בגוון שקיעה ובגימור מאט. העיניים זוכות לתיחום דרמטי בירוק אזמרגד חרוך. ציפוי מפוחם מעניק חספוס.

המוצרים:

מייקאפ Double wear Stay In Place, עמיד ל-15 שעות ובעל כיסוי מלא. מחיר: 270 שקלים.

ציפוי נוזלי לעיניים Eye Foil בגוון Burnt Anise המעניק ברק מפוחם ועשיר. מחיר: 200 שקלים.

עיפרון עיניים Eye Kajal Duo בגווני Black Saffron/Vanille בעל שני קצוות, המעניק מרקם קרמי ורך באופן יוצא דופן. עיפרון שחור ורב עוצמה בקצה אחד וגוון ניוד הפותח את העיניים בקצה השני, שיוצרים מראה מטושטש וסקסי. מחיר: 180 שקלים.

צללית Eye Metals Eyeshadow בגוון Charred Emerald. צבע בוהק לגימור מטאלי יוקרתי לעיניים, עשיר בפיגמנטים, בגוון ירוק מושחר. מחיר: 250 שקלים.

מסקרה Sumptuous Infinite המאריכה ומעבה את הריסים. מחיר: 178 שקלים.

שפתון Lipstick בגוון Chilean Sunset בגוון אדום על בסיס כתום בגימור מאט, הלקוח היישר מפלטת השקיעה המזוהה עם ויקטוריה בקהאם. מחיר: 250 שקלים.

(דוגמנית: נוי אור לסוכנות יולי).

מראה לונדון

מראה איפור לונדון של ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר. יניב אדרי,
"תמהיל מושלם של תרבות וחספוס"/יניב אדרי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת המוצרים של מראה לונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"התאהבתי בלונדון. העיר הזאת היא בלבי ובנפשי. היא תמיד מעניקה לי השראה. יש בה תמהיל מושלם של תרבות וחספוס. היא פשוט מגניבה" (ויקטוריה בקהאם על לונדון).

העיניים במראה הזה מוצגות בשחור עז ומפוחם המודגש בתוחם. הצללית מבריקה, וחלקיקי הזהב זוהרים. שפתיים בגוון ניוד ובמראה מלוטש. מראה קשוח עם חספוס שאינו מאבד מנשיותו.

המוצרים:

מייק-אפ Double wear Stay In Place עמיד ל-15 שעות ובעל כיסוי מלא. מחיר: 270 שקלים.

עיפרון עיניים Eye Kajal Duo בגוני Black Saffron/Vanilleבעל שני קצוות, המעניק מרקם קרמי ורך באופן יוצא דופן. עפרון שחור ורב עוצמה בקצה אחד וגוון ניוד הפותח את העיניים בקצה השני, יוצרים מראה מטושטש וסקסי. מחיר: 180 שקלים.

צללית Eye Ink בגוון Black Myrrh בפורמולת ג'ל-קרם דחוס לעיניים בגוון שחור, אינטנסיבי ומפויח הניתן למשיחה יבשה או רטובה. מחיר: 250 שקלים.

צללית Eye Foil בגוון Blonde Gold במרקם נוזלי, דמוית מתכת בגוון המעניק ברק עז ודמוי ויניל גם לאחר שמתייבש. לפורמולה הנוזלית עם האפקט המתכתי נוספים פיגמנטים עם פנינים הכוללית חלקיקים זוהרים בזהב צהבהב. מחיר: 200 שקלים.

צללית בוהקת Eye Metals Eyeshadow בגוון Bitter Clove
לגימור מטאלי לעיניים עם צבע עשיר בפיגמנטים, חזק וסקסי. הגוון זהב צהבהב. מחיר: 250 שקלים.

מסקרה Sumptuous Extreme להכפלת נפח הריסים. מחיר: 178 שקלים.

שפתון בגוון Brazilian Nude ליצירת שפתיים מושלמות בצבע ניוד ובמראה מלוטש. מחיר: 250 שקלים.

(דוגמנית: מיה קמחי לסוכנות יולי).

מראה לוס אנג'לס

מראה איפור LA של ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר. יניב אדרי,
"להתענג על זוהר חמים וחושני"/יניב אדרי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת המוצרים של מראה לוס אנג'לס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני אוהבת את האור, את האופי ואת האנרגיה המדהימים של לוס אנג'לס. להתענג על זוהר חמים וחושני" (ויקטוריה בקהאם על LA).

מראה האיפור צעיר ונינוח – עור בשיזוף מושלם עם עיניים תחומות בגוון ניוד ושפתיים רעננות ובוהקות.

המוצרים:

מייק-אפ Double wear Stay In Place עמיד ל-15 שעות ובעל כיסוי מלא. מחיר: 270 שקלים.

ברונזר בגוון Java Sun המעניק גימור מאט ומתהדר בגוון טבעי ומושלם. ניתן למשוח אותו על כל הפנים למראה שזוף, או מתחת לעצמות הלחיים ליצירת הצללה ולהגדרה של קווי המתאר. מחיר: 400 שקלים.

היילייטר בגוון Modern Mercury ששווק בעבר במהדורה מוגבלת וחוזר כעת לדוכנים. זהו אחד התכשירים המועדפים על ויקטוריה. אסף משח אותו ליצירת הצללות והדגשה של קווי המתאר. מעניק ברק לעצמות הלחיים, שיוצר מראה סקסי. מחיר: 400 שקלים.

עיפרון עינים Eye Kajal Duo בגוני Black Saffron/Vanille בעל שני קצוות, המעניק מרקם קרמי ורך באופן יוצא דופן. עפרון שחור ורב עוצמה בקצה אחד וגוון ניוד הפותח את העיניים בקצה השני, יוצרים מראה מטושטש. מחיר: 180 שקלים.

מסקרה Sumptuous Infinite המאריכה ומעבה את הריסים. מחיר: 178 שקלים.

ליפ-גלוס בגוון Moroccan Heat המעניק מראה חמים בצבע ניוד לצד ברק לאפקט מלוטש. גדוש בניחוח התאנה המוכר של אסתי לאוד. מחיר:: 200 שקלים.

(דוגמנית: אנה טסיופה לסוכנות יולי).

חנות קונספט תיפתח בסוף החודש הבא בקניון איילון.

צילום: יניב אדרי
איפור: אסף באבו
שיער: אדיר יעקב
סטיילינג: שירן מניה
ע. סטיילינג: קארין אורן
עיבוד תמונה: קרן סעד
בגדים: ויקטוריה בקהאם לפקטורי 54
תכשיטים: לנווין ותכשיטי JB להלגה עיצובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully