וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחו של אייליינר: המאפרת של שרה נתניהו מפרטת על מראה האיפור

23.5.2017 / 14:25

לירז פיינמן, מאפרת בחברת מאק, מספרת על מראה האיפור שבנתה לאשת ראש הממשלה במהלך ביקור הנשיא טראמפ. ליום: איפור קליל עם הצללות עדינות, סומק אפרסקי ושפתון דובדבן. לערב: מראה נשי מודגש עם איפור עיניים שחור ושפתון אדום קלאסי. וגם מגלה את מי עוד היא רוצה לאפר

צלמים זמניים מורשים

בווידיאו: בני הזוג נתניהו עם הנשיא טראמפ והגברת הראשונה במעון ראש הממשלה.

"היה מעט זמן להתארגנות, אז עשינו שדרוג של מראה היום - טאץ'-אפ ואייליינר להענקת מראה ערב"

בחירות האופנה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו עבור ביקור הזוג הנשיאותי טראמפ, היו מוצלחות הודות לסטיילינג מהוקצע של סנדרה רינגלר ולבחירת ביגוד מחמיא והולם: שמלת אנטוניו ברארדי באורך מידי עם שרוולי חצי תפוחים לארוחת הערב, ושמלה חובקת גוף צהובה של אליאן סטולרו לביקור בהדסה. אבל מה בנוגע לאיפור?

מאחורי מראה הערב הזוהר של נתניהו עומדת לירז פיינמן, מאפרת בחברת מאק. פיינמן (35) מועסקת במותג האיפור המקצועי מזה חמש שנים. היא משמשת כמנהלת הסניף בקניון רמת-אביב, וחברה בצוות האירועים של המותג. במסגרת תפקידה היא איפרה לא פעם בשבועות האופנה בחו"ל ופעמיים בארץ במסגרת שבוע האופנה גינדי תל-אביב.

הקשר של מאק עם שרה נתניהו נוצר עוד לפני הביקור ההיסטורי של הנשיא טראמפ, באמצעות מעצב השיער והצלם ז'אן כהן העובד עם אשת ראש הממשלה בקביעות. ההחלטה מצידו לפנות למאק התקבלה על רקע הפריסה הכלל ארצית של המאפרים, זמינותם ונסיונם הרב בתחום כמאפרים בתצוגות שבועות האופנה בחו"ל. שוחחנו עם לירז פיינמן על הג'וב המדובר שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרה בשמלה חובקת גוף צהובה של אליאן סטולרו/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלניה טראמפ ושרה נתניהו בביקור בבית החולים הדסה 22 במאי 2017. AP
"מראה האיפור הראשון היה קליל, טבעי ויומיומי"/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיפור של שרה: הצללות עדינות, סומק אפרסקי, איפור עיניים בגווני זהב ושפתון אדמדם בגוון דובדבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם איפרת את שרה נתניהו בעבר?

"בחצי שנה האחרונה איפרתי את הגברת נתניהו מספר פעמים למגוון אירועים וטקסים, ביניהם הטקס המרכזי בערב יום הזכרון".

ספרי לנו על מראות האיפור.

"המראה הראשון היה קליל, טבעי ויומיומי. הוא נועד לסיור עם הגברת טראמפ בבית-החולים הדסה. הוא התבסס על הצללות עדינות, סומק אפרסקי, איפור עיניים בגווני זהב עדינים וקצת הדגשה של קווי הריסים, העליון והתחתון. חשוב לציין שגברת נתניהו מאד אוהבת פס של עיפרון שמנת בתוך העין, ואני מקפידה לעשות שימוש בעיפרון כזה כל פעם. תפקיד של עיפרון בגוון בהיר בקו המים של העין הוא לפתוח ולהאיר את העין. על השפתיים הנחנו שפתון אדמדם בגוון דובדבן".

"לקראת המראה השני של מסיבת העיתונאים וארוחת הערב במעון ראש הממשלה, היה זמן קצר להתארגנות בגלל לוח זמנים צפוף. אז החלטתי לשדרג את מראה הצהריים. עשינו טאץ'-אפ על כל הפנים; חידוש מייקאפ, הצללות וסומק. הוספנו פס דקיק של אייליינר שחור מעל העין כדי להעניק מראה ערב נשי ומודגש, וגם שפתון דומיננטי באדום מט (עיפרון שפתיים אדום בגוון CHERRY ושפתון נוזלי מט בגוון Fashion Legacy) .

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, בבית רה"מ בירושלים, 22 במאי 2017. רויטרס
"עשינו טאץ'-אפ על כל הפנים; חידוש מייקאפ, הצללות וסומק"/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה נשי מודגש עם שפתון דומיננטי באדום מט/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך הוחלט על המראה?

"על מראה האיפור החלטנו יחד עם צוות הסטיילינג של גברת נתניהו על בסיס הביגוד שהותאם לה. במראה הראשון השמלה היתה צהובה בגוון דומיננטי, ולכן הלכנו במכוון על איפור מעודן ויומיומי עם ליפסטיק בגוון עדין ולא בולט שלא יאפיל על גוון השמלה. לגבי מראה הערב, ההצעה היתה של סנדרה. כיוון שהיא תיכננה להלביש אותה בשמלה שחורה קטנה, הוחלט ללכת על לוק קלאסי מנצח, ולכן הלכתי על אייליינר שחור ושפתון אדום - השילוב המושלם".

איך היית מסכמת את החוויה?

"זה כבוד גדול בשבילי לאפר את שרה נתניהו. וזה תמיד כיף ואני תמיד שמחה לאפר אותה".

את מי עוד היית רוצה לאפר?

"את קים קרדשיאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully