וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטור כמו של קים קרדשיאן ייראה בקרוב גם על פרצופכן

15.6.2017 / 12:29

אחרי שמותג האיפור של אחותה קיילי ג'נר נחל הצלחה - משיקה קים קרדשיאן מותג משל עצמה בשם KKW. הקו החדש יציע מוצרי איפור וטיפוח על בסיס הסגנון של קימי. לפתיחה תושק סדרת קרמי קונטורינג מהאשה שהמציאה את הטכניקה. צפו לשבירת האינטרנט

ShutterStock

בווידיאו: הדגמת שפתי ניוד מושלמות בערוץ היוטיוב של קים קרדשיאן.

כשקיילי ג'נר השיקה ליין שפתונים אישי, האתר ששיווק את המוצרים קרס תוך שעות. הצלחתה של הצעירה בשבט קרדשיאן הובילה לצמיחת מותג יופי על שמה, קיילי קוסמטיקס. המותג המציע מוצרי איפור בהשראת טעמה האישי של ג'נר נחשב להצלחת ענק. כעת מתבשר עולם הביוטי בחדשה מרעישה - גם קים קרדשיאן תשיק מותג יופי אישי.

האחות הגדולה של קיילי, ויש הסבורים שגם הכי יפה במשפחה, תשיק את KKW, מותג יופי שיציע מוצרים שיאפשרו להשיג את מראות היופי הנערצים של כוכבת הריאליטי. שם המותג הוא כמובן ראשי תיבות של שמה, קים קרדשיאן-ווסט. למותג יש כבר אתר וחשבון אינסטגרם משל עצמו. בעמוד הבית של האתר מופיעות ברקע תמונות של קים, ועל המסך נראית המילה Locked ("נעול"), אבל ניתן להירשם לקבלת עדכונים במייל. בחשבון האינסטגרם שנפתח אתמול וכבר צבר למעלה ממאה אלף עוקבים, יש כשישה פוסטים שהם לא יותר מטיזרים. אף על פי שהיא מטפטפת פה ושם רמזים על מותג הסולו שלה, בשלב זה רב הנסתר על הגלוי.

ראש בראש? קיילי וקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזדמנות נוספת ללמוד על אמנות פיסול הפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שכן ידוע, הוא שהקטגוריה הראשונה היא סדרת קרמי קונטורינג. אמנות פיסול הפנים באמצעות הצללות והארות, נקשרה לקים קרדשיאן הודות לחיבת היתר שלה לטכניקה שהתגלתה כמחמיאה לה אינספור פעמים. היום היא לרוב בוחרת במראות איפור רכים יותר, אבל מראות קונטורינג שלה מהעבר משמשים רבות כדוגמאות לפרטיקה מוצלחת של הטכניקה.

זוהי לא הפעם הראשונה שבה קים עוסקת בתחום היופי מהזווית המסחרית. בעבר היא השיקה בושם על שמה, ליין שיער על שמה וליין יופי משותף עם אחיותיה קורטני וקלואי. לאחרונה היא גם שיתפה פעולה עם קיילי ג'נר להשקת קולקציית קפסולה של שפתונים בגווני ניוד. השוני הפעם הוא שמדובר במותג יופי כולל ורב-תחומי שיציע מוצרים במספר קטגוריות, כולם בהשראת מראות עבר וטעמה של קים. המותג ואתר המכירות יושקו ביום ד', 21 ביוני. יש לצפות לשבירת האינטרנט, פרק ב'.

עוד בנושא
איפור כלות

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן מצטלמת ללא איפור לשער ווג ספרד

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים הוא "נעול". אתר הבית של WWK/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully