וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחשוף את מי שאת: הפרויקט שמחבר בין אורנה בנאי, לירן כוהנר וחנה מיננקו

24.9.2017 / 11:56

לרגל השקת מייק-אפ חדש, יצאה חברת אסתי לאודר בפרויקט צילומים שיהפוך לתערוכה, שהכנסותיה ייתרמו לעמותת "רוח נשית". הגענו לסט הצילומים של לירן כוהנר וליקי רוזנברג, ודיברנו איתן על נשיות, העצמה ומה גורם להן להרגיש חזקות. צפו

צילום מסך

לעיתים עולם האופנה, הקוסמטיקה, האמנות והצילום נפגשים למען מטרה טובה ויוצרים יחד משהו מרגש. אחד מהמקרים האלו הוא "חשיפה", פרויקט צילומים של טיים אאוט תל אביב בחסות חברת הקוסמטיקה אסתי לאודר, שבסופו תיערך תערוכה שהכנסותיה ייתרמו לעמותת "רוח נשית", עמותה המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית.

למען המטרה גויס צלם האמנות הבינלאומי ניר אריאלי שהגיע מניו יורק כדי לצלם 14 נשים משפיעות בתחומן, בטכניקה ייחודית שמזוהה איתו בשם "חשיפה כפולה". מי שמביאות את הערך המוסף לצילומים הן הנשים שהתנדבו להתייצב מול העדשה - אורנה בנאי, תאלין אבו חנא, יובל שרף, לירז צ'רכי, חנה מיננקו ואחרות. את תמונותיהן ניתן יהיה לראות בגיליון יום כיפור של טיים אאוט, ובהמשך בתערוכת צילומים מיוחדת שתיפתח ב-27 בספטמבר ותימשך שבועיים במתחם "בית בנמל קום איל פו". בתערוכה ניתן יהיה לרכוש תמונות מקוריות וגלויות של התמונות כאשר כל ההכנסות ייתרמו לעמותת רוח נשית.

לדבריה של שירל עודד, מנהלת השיווק של אסתי לאודר בישראל, החיבור בין השקת המייקאפ החדש Double wear nude לנשים יוצאות דופן, והרצון להעצים נשים אחרות על ידי תרומות ל"רוח נשית" הוא טבעי. "היה מתבקש שנחבור לעמותת נשים", היא אומרת, "אלו הערכים של המוצר עצמו - העצמה נשית, מי את ומי האישה האמיתית שאת, מה לא יודעים עלייך". מכאן התפתח חיבור עם מגזין טיים אאוט וניר אריאלי, שגם הוא מרגיש שההשתתפות בפרויקט היא פריווילגיה. "נשים מוכשרות, מעניינות ומובילות - כפמיניסט זה מעניין אותי", הוא מספר, "המטרה שלי היא לתת פרספקטיבה חדשה על הנשים האלו".

אורנה בנאי בהפקה של אסתי לאודר. אדריאן סבל,
אורנה בנאי בהפקה של אסתי לאודר/אדריאן סבל

אנחנו הגענו לסט הצילומים של לירן כוהנר וליקי רוזנברג, שמשמשות גם כשגרירות של אסתי לאודר, ודיברנו איתן על נשיות, העצמה ומה גורם להן להרגיש נשים חזקות. "כל החיים שלי סובבים סביב העצמה נשית" אומרת לנו ליקי, "כמאמנת כושר יש סביבי המון בנות והתפקיד שלי הוא להעצים אותן". לעומתה כוהנר מגלה לנו שמי שגורם לה להרגיש מועצמת הוא דווקא בעלה, גיא גיאור. "אני לא חושבת שיש משהו שגורם לי להרגיש חזקה, עוצמתית ונשית יותר מבעלי", היא מספרת. זו לא הפעם הראשונה שזוג החברות הטובות מצטלמות יחד למותג הקוסמטיקה ונראה ששתיהן הרגישו בנוח והתרגשו לקראת הצילומים. "זה נראה לי אחד הפרויקטים הכי מגניבים שנעשה או שעשינו עד היום" אומרת לנו לירן.

התערוכה תיפתח באירוע חגיגי ב-27 בספטמבר במתחם "בית בנמל קום איל פו", האנגר 26 בנמל תל אביב, ותהיה פתוחה לקהל הרחב למשך שבועיים עד ל-11 באוקטובר. בתערוכה יוצגו התמונות של אורנה בנאי, יובל שרף, אסי לוי, אפרת גוש, לירז צ'רכי, שירז טל, חנה מיננקו, דורית רביניאן, נועם פרוסט, לוסי איוב, לירן כוהנר, ליקי רוזנברג, תאלין אבו חנא, סנדי בר ורוני מרחבי וניתן יהיה לרכוש תמונה מקורית של ניר אריאלי במחיר של 2,450 שקלים וגלויה במחיר 100 שקלים, כאשר כל ההכנסות יעברו לעמותת "רוח נשית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
המייקאפ החדש Double wear nude של אסתי לאודר. אדריאן סבל,
המייקאפ החדש Double wear nude של אסתי לאודר/אדריאן סבל
לירן כוהנר, ליקי רוזנברג בהפקה של אסתי לאודר. אדריאן סבל,
לירן כוהנר וליקי רוזנברג בהפקה של אסתי לאודר/אדריאן סבל
הספורטאית חנה מיננקו בפרויקט של אסתי לאודר. אדריאן סבל,
הספורטאית חנה מיננקו בהפקה של אסתי לאודר/אדריאן סבל
ג'ני דנסון בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully