וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכולת משיכה קולוסלית

לירוי שופן

26.5.2010 / 7:31

פנלופה קרוז מתארחת כעורכת גליון מאי של ווג פריז. התוצאה - אווירת מיניות גוברת, עם צילום מרטיט אחד של איבר מין נשי ושעיר

במקביל למגמת הדוגמניות שמעצבות קולקציות קפסולה לרשתות מסחריות כמו H&M וטופשופ, חי וקיים לו טרנד אחר –סלברטיאיות שהופכות עיתונאיות ליום אחד ומקבלות לידיהן עריכה של גליונות אופנה שלמים.

עורכת מגזין ווג פריז קארין רוטפלד, למשל, פינתה למשך זמן קצר את כיסאה לטובת פנלופה קרוז, שקיבלה לידיה את עריכת גיליון מאי של המגזין. אך בניגוד לפרוייקטים דומים שנערכו בעבר במגזינים שונים, בהם לא תמיד היה ברור מהי תרומתו של העורך האורח מעבר לפרסום שמו על הכריכה, הפעם, קל לחוש בהשפעתה הסנסואלית של קרוז על התוצר הסופי.

"כבר המון זמן שאנחנו רוצים לעבוד איתה", מספרת רוטפלד מעל דפי הגליון, "צריך להסביר למה? שחקנית ספרדייה שזכתה באוסקר... יש לה טמפרמט בוער, היא שומרת על חייה האישיים בסוד כבתוך כספת. יכולת המשיכה שלה היא קולוסאלית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדוגמנית קריסטל רן/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שרוב המדורים הקבועים במגזין נותרו פחות או יותר בעינם, פינות מסויימות הוקדשו לקרוז. במדור הקולנוע הקבוע למשל, נבנה פסיפס ענק מתמונותיהם של שחקנים אותם קרוז מעריצה ובמרכז כתבה אחרת בנושא וינטג' עמדה אחותה של קרוז, מוניקה, שכזכור השיקה עם פנלופה קו אופנה עבור הרשת הספרדית "מנגו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקת הוט קוטור לזכרו של אלכסנדר מקווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל הדבר המעניין הוא לגלות ש"יכולת המשיכה הקולוסלית" של קרוז השפיעה בעיקר על דבר אחד בגיליון – על המינון הכמעט בוטה של מיניות נשית אגרסיבית. יש הגורסים כי זהו אחד הגליונות הסקסיים והמרהיבים ביותר שווג פריז, הידוע בסגנונו האוונגרדי והפוליטקלי אינ-קורקט, הוציא אי פעם. מעבר להפקת אופנה בכיכובה של ונסה פרדי, כצרפתייה חבוקת-ביריות בסין, או צילומי אופנת הוט-קוטור המתכתבים עם האלימות הניגרת בעבודתו של אלכסנדר מקווין, בולטים במיוחד שני סיפורי אופנה. האחד על הדוגמנית האקס-אנורקטית קריסטל רן, שיש הרואים דמיון מסויים בינה לבין קרוז, המלווה בצילום אופנה המציג אותה לבושה במעיל טרנץ' אדום המותיר את גופה המשורטט עירום לחלוטין. השני, שזכה לכותרת "דקדנס", וכולו סיפור אהבה ארוטי המזגזג בין לבוש משרד שמרני ומאופק לשקיפותה התובענית של ההלבשה התחתונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מינון הסקס עלה? |/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהציפייה היתה למצוא את קרוז משתתפת בהפקת אופנה פומפוזית, השחקנית ניצלה את הופעתה הפומבית דווקא עבור פרויקט בעל אפיל חברתי. על שער הגליון מצולמת קרוז עם בונו, סולן להקת יו-2, כחלק מתוך סדרת צילומים בכיכובה ובכיכוב ידוענים נוספים, ממריל סטירפ ועד גוונית' פלטרו, עבור הקרן (RED) המגייסת את עולם האופנה לטובת המאבק באיידס באפריקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ההומאז' למקווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוגייה האם שילובם של ידוענים כעורכים אורחים במגזינים, הוא מהלך יח"צני ריקני או כזה שיכול להשפיע באופן ממשי ומקורי על התוכן, עדיין צעירה מדי מכדי לעסוק בה. יש שראו את קולקציות הדוגמניות כזילות ממשית בתואר "מעצב אופנה" ואפשר שבעתיד גם מהלך כמו זה הנוכחי יתברר כזילזול בתואר "עיתונאי". בינתיים, הגליון של קרוז מוכיח לפחות דבר אחד – סקס וכוונות טובות יכולים להסתדר לא רע ביחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקס וכוונות טובות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully