וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדת פרחים מפרו: מדריך איפור בווידאו

13.5.2013 / 13:24

המאפרת ורד ספיבק משיקה סטודיו חדש, ומסבירה כיצד אפשר בדקות ספורות ליצור מראה קיץ מרענן וכיפי, שמתכתב עם מגמות האופנה העכשוויות. לצפות וליישם לבד בבית

צילום: דייב שחר; עריכה: אמיר קוטיגרו

ורד ספיבק, מאפרת מקצועית מזה 17 שנה ולשעבר עורכת אופנה, חנכה אתמול (ראשון), סטודיו חדש בתל אביב. באותה ההזדמנות היא הציגה בפנינו מראה איפור אביבי ורענן, והדגימה כיצד אפשר לאמץ אותו. המראה, "מפרו באהבה", מבוסס על גווני ירוק פסטלי, אדום תות שדה וניוד טבעי והוא עשוי להתאים לכל גיל וגוון עור. ספיבק, העוקבת לדבריה אחר טרנדים באיפור על השטיח האדום ההוליוודי ומסלולי שבועות האופנה, פיתחה את המראה בהשראתם.

כל התהליך, כולל בסיס, עיניים, גבות, ריסים, לחיים ושפתיים, לא אמור לקחת יותר מעשר דקות. וכפי שוורד מדגימה, גם לא ממש נדרשים נסיון ומיומנויות מקצועיות. מעניין לציין שלא נעשה פה כל שימוש בעיפרון או ליינר לעיניים, ולמרות זאת התוצאה - מראה קייצי, שזוף ומלא אור - מוצלחת למדי.

המראה הוא חלק ממגמת האיפור הצבעוני הקיץ. עם זאת, הצבעוניות המדוברת מסתכמת לרוב רק בצללית דומיננטית ובשפתיים נועזות, או רק אחד מאלו. שילוב מחוכם של מראה טבעי לצד מראה עשוי, אך לא עשוי מדי של ילדת פרחים נוסח המילניום השלישי.

יש להקפיד על כללי המפתח כדי להשיג מראה רענן - מייקאפ במרקם קליל ובגוון טבעי; צללית ירקרקה ורעננה; סומק נטול נצנצים, אשר יש להקפיד להניחו באזור ההסמקה הטבעי; מסקרה, שאין לוותר עליה; עיפרון גבות מחודד; וכמובן - שפתון באדום תות שדה.

מומלץ לשלב עם שיער פזור, סתור ומתולתל כאילו לאחר טבילה בים מקושט בפרחים. עם זאת, אפשר בהחלט גם שיער אסוף נוסח "הרגע התעוררתי, אספתי את השיער, וזה מה שיצא לי".

'בית של איפור', סטודיו ורד ספיבק, בן יהודה 231, תל אביב.
(דוגמנית וידאו: קורל לוי ל- Top Models Israel)

"באהבה מפרו": מראה איפור הקיץ של ורד ספיבק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשרי בעשר דקות ועשוי להתאים לכל גוון עור

המאפרת ורד ספיבק מציגה מראה איפור לאביב/קיץ 2013. דייב שחר
המראה הקיצי שיתאים לכל אחת/דייב שחר
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully