וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אם את לא מתחתנת

שירה פור

7.6.2010 / 8:08

המצפן האופנתי מאבזר את עצמו בתינוק ג'מבו, אמא מעוררת השראה ושמשיה ויוצא לשופינג של פריטים זולים בדיזנגוף

השבוע הזדנגף המצפן עם השחקנית והזמרת נדיה קוצ'ר, בת 33 מתל אביב, נשואה לאיליה ואמא לדריה בת השנתיים ולתמיר, תינוק ג'מבו בן 8 חודשים, שמנדריק רציני וחמוד לאין שיעור שגם הצטרף ליום הצילומים ובאורח פלא חדל מבכיו המר בכל פעם שהוצב מול המראה. עם כל הכיף שבשמרטפות, בחיקו של המצפן הוא נראה כילד תימני חטוף, והוא הוחזר לבעליו כלאחר כבוד.

נדיה מתארחת במצפן האופנתי. דנה מאירזון
נדיה מתארחת במצפן האופנתי/דנה מאירזון

ונחזור לנדיה - המצפן היה רוצה לשנורר גרם במחיר מופקע מהפאסון שהאישה הזו מחזיקה. קולית, אצילית ומעוררת כבוד ואמפטיה. רוסייה, נו. בימים אלה היא עושה מעשה מייק ברנט ומזמרת ג'יבריש ביידיש במופע איטלו-דיסקו של להקת ג'וריתמיקס, שמיועד לחו"ל, ושרה בפרויקט גאנגסטה-פופ בשם "קרימינל פרוג'קט". חוץ מזה, היא מאוד אוהבת אוכל גרוזיני. שזה חשוב.

יחד הגענו לרחוב דיזנגוף המכולל לעייפה (מלשון כלות), נעצרנו במספר 134 ונדחקנו לפסאז' מסקרן שבו ממוקמת חנות היד-שנייה פומרנץ'. בשעה 12:00, הזמן שבו הייתה אמורה להיפתח, שערי החנות היו עדיין סגורים, כך שמצאנו עצמנו דבוקות הרמטית לחלון הראווה, קונות פריטים פוטנציאליים בעיניים. כעבור חצי שעה הגיעה עינת פומרנץ, בעלת החנות, וגאלה אותנו מחורי עיניים דואבים ופזילה בלתי הפיכה.

סיכת דש. 5 שקלים. דנה מאירזון
סיכת דש. 5 שקלים/דנה מאירזון

היא הוציאה סטנדים של בגדים אל הפסאז', עם פריטים ב-10 שקלים (חוץ מחצאית סאטן סמי ספורטיבית בסגול לא נצפו שם מציאות) ואנחנו אכלסנו את חלל החנות במקומם. הוא נראה מרוצה מהעניין.

חנות מעט משונה, פומרנץ. היא החלה את דרכה לפני כשנתיים כחנות שמלות בעיצובה של עינת ובקדנציה הנוכחית כוללת גיבוב של שאריות מהעידן ההוא וערב רב של בגדים מתקופות ואיכויות שונות.

שמלה. 60 שקלים. דנה מאירזון
שמלה. 60 שקלים/דנה מאירזון

כדאי להתעכב כאן בעיקר על אגף השמלות המפתיע, שכולל עתיקות ב-60 שקלים החתיכה, ועל התכשיטים, ביניהם המון סיכות דש יפות במחיר של 5 שקלים האחת. יש כאן גם תיקים מוצלחים, חלקם נרכשו באירופה, שלמרבה הבאסה מתומחרים בהגזמה.

כוס ותחתית. 26 שקלים. דנה מאירזון
כוס ותחתית. 26 שקלים/דנה מאירזון

מניקה בשד אחד ומודדת בגדים בעיניה ביד השנייה, הביאה נדיה את המולטיטאסקינג הנשי לדרגת אמנות. אחרי שעטתה על עצמה את כל גחמות המצפן, נפלה ההחלטה על שתי שמלות מצויינות: האחת שחורה עם הדפס כתמתם ורכיסת כפתורים אלכסונית מעניינת והשנייה, אביבית להפליא, עם הדפס פרחים רומנטי ומעודן וקפלי פליסה. שתיהן, כאמור, נמכרות כאן ב-60 שקלים.

שמלה. 60 שקלים. דנה מאירזון
שמלה. 60 שקלים/דנה מאירזון

בינות הבלגן השורר על הרצפה, פינת קופסת הקורנפלקס הפתוחה, בצבץ לו סט פורצלן מהמם חושים, תוצרת פולניה, שכולל קומקום תה, כלי סוכר וספלים צבעוניים בשילוב ציפוי זהב אמיתי. את חלקו עינת כבר מכרה, אנחנו ממליצים לשים יד על מה שנשאר – ספל ותחתית ב-26 שקלים, כלי הסוכר ב-80 והקומקום ב-120.

תיק קש. 180 שקלים. דנה מאירזון
תיק קש. 180 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

שמלות: 60 שקלים
סיכת דש פרחונית: 5 שקלים
תיק קש: 180 שקלים
שמשיה: לא למכירה (נרכשה על ידי עינת בנחלת בנימין)
סט פורצלן: ספל ותחתית ב-26 שקלים, כלי סוכר ב-80 שקלים,קומקום ב-120 שקלים.

פומרנץ. דיזנגוף 134 (בפסאז'), תל אביב. 054-7891379.

רוצים שהמצפן יתלבש עליכם?
hamatzpen@walla.com

שמלה. 60 שקלים. דנה מאירזון
שמלה. 60 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully