וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבור ברונטי, ברבור בלונדיני

שירה פור

10.2.2011 / 13:45

המצפן האופנתי לוקח שתי טינאייג'ריות לוהטות לחנות וינטג' טרייה של שתי שועלות לילה ותיקות. סיבוב מציאות במונטיפיורי

המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
גופיית בטן שחורה: 60 שקלים; שמלת קטיפה: 480 שקלים;/דנה מאירזון

השבוע בילה המצפן עם פז בונפיל ודריה שיזף, בנות 18 פלוס-מינוס, שהזכירו לו שלמגינת לבו כבר לא יהיה צעיר לנצח. מקסימום, שעיר רצח. השתיים הן בי.אף.אפיות לוהטות וקוליות כאחד, האחת מרמץ' אביב והשנייה מערבות יפו ("אנחנו כמו רומיאו ויוליה, ביחד כנגד כל הסיכויים"). ברלי ליגל, כמו שאומרים בעגת הטור השמאלי בווידאומט. בשנה האחרונה הן מתקלטות ברחבי תל אביב תחת השם "The Wanker and the heartbreaker" (המאוננת ושוברת הלבבות). חלוקת התפקידים ביניהן היא בערך כזו: דריה היפואית היא נסיכת גטו עגמומית ופז מתפקדת כאקדח קונפטי אנושי ואמונה על מי החמצן באופן בלעדי. אז מי זו מי? ובכן, דריה טוענת בתוקף כי היא לא מאוננת, וגם לא מפליצה לעולם (אבל יש לה דופק, בדקנו), והמצפן קונה את זה בלי להתמקח.

השאיפות לעתיד: לפני הכל, לקבל פרס מפעל חיים. דריה בונה על לימודי פילוסופיה וספרות, ומאמינה שיום אחד תהיה כתבת בטיים אאוט ("אני עדיין לא בשלה לזה"). פז משרבטת קומיקסים מצחיקים ומפליאה בצילום, ובינתיים משפריצה סטאר קוואליטי על הבר של הקורדרוי, בית המקדש ההיפסטרי החדש. עתידות: עד גיל 21 הן יוציאו סינגל, יכתבו בלוג וספר שירים, יצטלמו לקליפ וישיקו ליין בגדים, ינהלו רומן סוער עם מוזיקאי ויצטערו על זה ואז יגיעו לירח, או לפחות עד ברלין.

המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
חולצה אדומה מכופתרת: 80 שקלים; מכנסוני ג'ינס: 70 שקלים; שכמיית פרווה: 1,000 שקלים; שכמיית צמר שחורה: 500 שקלים/דנה מאירזון
המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב/דנה מאירזון

שיחות הטלפון המקדימות עם השתיים התקיימו לא לפני אחת בצהריים, שעת היקיצה המועדפת עליהן. המצפן סבור שזה מאד לא מתחשב לישון כל כך הרבה, וצריך להשאיר קצת גם לאחרים. לא כולם יכולים להרשות לעצמם 10 שעות שינה, זה לא לעניין לנקר עיניים. אם כן, אך הגיוני היה לגרור אותן מהמיטה אל חנות חדשה ברחוב מונטיפיורי 30, ממש על הפינה של אלנבי, בשם "דיי ג'וב", מונח שהשתיים טרם נחשפו אליו ברמה האישית, ככל הנראה. בעלות החנות, דנה ינקילביץ' וג'וי, מגיעות אף הן מהצד החשוך של היממה. לעת ליל, כשהחנות נסגרת, הן עוברות למשכנן השני, הבר הוותיק והמחונן מוזיקלית "שסק" שבבעלותה של ינקילביץ', בו ג'וי ממלצרת בשנים האחרונות.

המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
ז'קט ג'ינס עם ניטים: 140 שקלים/דנה מאירזון

החנות הקטנה מעוצבת כמו סלון שקפא בשנות השבעים, קומפלט עם הכורסאות והטפט, ומחולקת באופן די מובהק לשתי התמחויות: מימין חליפות חצאית ושמלות סיקטיז מתוקות ומהוגנות א-לה מד מן, וממול מפגן טי שירטס מרהיב, מגובה באוסף חצאיות, ג'ינסים ומכנסיים מצומצם אך איכותי, ששאוב בעיקר משנות השמונים וקצת מהתשעים. אין כאן ייצוג לתקופה הקלאברית של הניינטיז, למי שחטף פליפ לרגע. ליקוט הפריטים מוקפד ונותן מענה לא רע גם בגזרת הגברים, שבפניהם פרוש היצע מגוון של חולצות מכופתרות וטי שירטס. המחירים נעים בין 70 ל-100 שקלים לחולצה ומאמירים עד 1,000 שקלים לשכמיית פרווה, הפריט היקר בחנות. בין לבין תמצאו שמלות ב-200 שקלים וחצאיות בסביבות ה-70. בסך הכל, אללייק.

המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב/דנה מאירזון

הרכבנו לצמד 3 סטים שונים בתכלית. הסט הראשון, איתו יצאנו מהחנות לכיוון הבר, כלל חולצת כפתורים אדומה עם כיסים בחזה (80 שקלים) לדריה, אליה שודכו שרשרת חרוזים עתיקה (250 שקלים), מכנסוני ג'ינס קצרצרים (70 שקלים) ושכמיית פרווה יפה להכאיב (1,000 שקלים), שמשווה אפילו לטי שירט פשוטה מראה אריסטוקרטי. קיווינו שיש על הפרווה הזאת איזה חוק התיישנות שלא שמענו עליו, ובינתיים דחפנו את ייסורי המצפון עמוק לתחתונים, שם נמצא גם הלב שלנו בדרך כלל. פז לבשה טי שירט של הוניגמן משנות התשעים (100 שקלים)שנתחבה לתוך חצאית משבצות בשחור-לבן (60 שקלים), והתעטפה בשכמיית צמר יפיפייה בצבע שחור (500 שקלים), שאפשר ללבוש מתחתיה 5 שכבות ועדיין להיראות אלגנטית (ואף אחד עדיין לא מת מזה, שזה בונוס).

המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
חולצת טריקו ורודה עם הדפס גולשים: 80 שקלים; חולצת משי בצבע שמנת: 100 שקלים; חצאית קטיפה כחולה: 80 שקלים; גרביונים שחורים: 40 שקלים/דנה מאירזון
המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב/דנה מאירזון

הסיבוב הבא כלל חולצת טי ורודה עם הדפס גולשים (80 שקלים), שפז השובבה לבשה כשמלה קצרצרה, מעליה ז'קט ג'ינס משובץ ניטים (140 שקלים) ולקינוח, משקפי שמש ורודים (60 שקלים). דריה, מנגד, התחברה לחולצת משי בצבע שמנת (100 שקלים), חצאית מיני מקטיפה כחולה בוהקת (80 שקלים) וגרביונים שחורים מודפסים (40 שקלים). זכותה.

הסט השלישי, שחתם את יום הצילומים הזה, כלל שמלת קטיפה בצבע בורדו (480 שקלים), בלתי וינטג'ית בעליל אבל יפה להפליא שמצאנו בחדר האחורי של החנות. את השמלה עיצבה סיוון לוי, מעצבת שפועלת תחת השם Shpina, ויש לה מחשוף עגול ויפה בגב שדנה שכחה לצלם. בוז לדנה. פז לובשת טייץ עם הדפס אפריקאי בשחור-לבן (80 שקלים), שיש לו גם שמלת מיני תאומה, וגופיית בטן שחורה עם כפתורים בחזית (60 שקלים), שבהחלט לא לכל אחת מותר ללבוש.

המאוננת ושוברת הלבבות ינגנו הלילה (חמישי) במסיבת השקת הסינגל החדש של טרי פויזן, במועדון הליווינג רום בתל אביב. מי שלא שם, כנראה הולך למקום אחר. נגיד להופעה של הבלקן ביט בוקס. לגיטימי.

המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב. דנה מאירזון
המצפן האופנתי - "דיי ג'וב" בתל אביב/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

חולצה אדומה מכופתרת – 80 שקלים
מכנסוני ג'ינס - 70 שקלים
שכמיית פרווה – 1,000 שקלים
שרשרת פנינים - 250 שקלים

חולצת טריקו של הוניגמן – 100 שקלים
חצאית משבצות שחור-לבן – 60 שקלים
שכמיית צמר שחורה – 500 שקלים

חולצת משי בצבע שמנת – 100 שקלים
חצאית קטיפה כחולה – 80 שקלים
גרביונים שחורים – 40 שקלים

חולצת טריקו ורודה עם הדפס גולשים – 80 שקלים
משקפי שמש ורודים – 60 שקלים
ז'קט ג'ינס עם ניטים – 140 שקלים

שמלת קטיפה בצבע בורדו – 480 שקלים
טייץ' שחור-לבן – 80 שקלים
גופיית בטן שחורה – 60 שקלים

דיי ג'וב. מונטיפיורי 30, תל אביב.

המצפן האופנתי. דנה מאירזון
חולצה אדומה מכופתרת: 80 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully