וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת חוצפה ברשת: 5 אתרי אופנה קינקיים

רעות ענבר

1.9.2011 / 15:20

גרבוני רשת, ציצים קטנים וחצופים, חליפות ויניל ומדים של משטרים פשיסטיים - 5 אתרי טמבלר מופקרים וראוותניים ברשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
http://backseam.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

הימים ימי פריקת כל עול בתעשיית האופנה. התנודות הנצחיות בין הסגפני, הספרטני והמינימלי, לבין הראוותני, הנהנתני והמוגזם, הגיעו פעם נוספת לידי גאות. לאחר מספר שנות משבר כלכלי שהתאפיינו באופנה מתונה, נקייה ויחסית לבישה, עולם האופנה השתחרר מהכבלים והתנפל על המציאות בפאייטים שלופים.

בית לואי ויטון בהנהגתו של מרק ג'ייקובס, נתן את הטון בתצוגה שמקור ההשראה שלה הוא הסרט השערורייתי "שוער הלילה". במרכז עלילתו עומדים היחסים הסוטים בין קצין ס.ס לשעבר וניצולה ששרדה את המחנה עליו פיקד, מה שהוליד תצוגת אופנה שמתייחסת באופן ישיר יותר מהנהוג לסאדו מאזו ולפטיש באופן כללי. מכנסיים קצרים עשויים רצועות עור יצרו מראה פטישיסטי מובהק, לצד כובעי-מפקד, מחוכי ויניל, חצאיות פאייטים ובכלל הרבה שימוש בשקוף, בקשיח ובמבריק. קייט מוס נעולה מגפי-רצועות גבוהים, לבושה עליונית עור בדוגמת תחרה ושרוולי פרווה, צעדה על המסלול תוך עישון מתריס ושידרה: אנחנו לא מוסריים, ולא אכפת לנו.

הפקות אופנה מושפעות לא איחרו לבוא ומגזיני אופנה חשובים מכל העולם עיטרו את שעריהם בתמונות שלרוב מופיעות רק בעיתוני נישה ששייכים לנישה מאוד מסוימת.

בתקווה שהחורף הקרב והבא יהיה משוחרר ממוסכמות, ראוותני ומופקר יותר מאי פעם, מוגשים בזאת 5 טמבלרים חצופים. מיאו!

פטיש מיני נוטף מקולקציות חורף 2012

מה זה טמבלר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טמבלר הברולסק http://fuckyeahburlesque.tumblr.com//מערכת וואלה!, צילום מסך

בורלסקה - יס ווי קאן קאן

הבורלסק הוא סגנון הריקוד שצמח מתוך פרודיה מוסיקלית על אופרות והוליד מתוכו את הסטריפטיז. לא מעט אנשים מתייחסים לבורלסקה כאל מקצוע אמנותי ולגיטימי ומתרעמים על ההשוואה לחשפנות. בכל מקרה מדובר בז'אנר שמתאפיין בתלבושות יפהפיות ואקסטרווגנטיות.

טמבלר של רקדנית בורלסק:
http://fuckyeahburlesque.tumblr.com/
טמבלר שמנוהל על ידי רקדנית בורלסקה. אפשר למצוא בו תמונות של רקדניות מכל התקופות בהופעה, לצד הפקות קטלוגיות של פריטים נחשקים (בעיניה). בין לבין היא חולקת הארות כמו "לא ידעתי שלוקח כל כך הרבה זמן לצפות משהו בקריסטלי סוורובסקי!".

הטמבלר של דיטה פון טיז:
http://theartofteese.tumblr.com
דיטה פון טיז - האקסית של מרילין מנסון ורקדנית הבורלסק המפורסמת בעולם, היא דמות נערצת ורבת פעלים (קוקטייל על שמה, קולקציית הלבשה תחתונה בחתימתה, שת"פ עם מותג המים פרייה). בטמבלר המעריצים האסתטי הזה, ניתן למצוא תמונות מהופעות, תמונות מספר האיפור-שיער שהוציאה, קטעי ראיון וציטוטים נבחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טמבלר הברולסק http://fuckyeahburlesque.tumblr.com//מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
http://backseam.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

פין אפ- להצמיד אותה לקיר

"נערות הפין אפ", ששמן נגזר מדרך ההצגה של תמונותיהן - לגזור ממגזין ולנעוץ לקיר או ללוקר - החלו את דרכן כמרוממות מצב הרוח של נהגי משאית וחיילים, עד שהפכו לשם קוד לעולם אופנתי אמנותי שלם עם סגנונות איור, צילום ולבוש ייחודיים.

הטמבלר שסוקר את מאפייני הפין אפ:
http://pinupenigma.tumblr.com
את הטמבלר הזה מנהלת בחורה שהתאהבה בסגנון ומנסה לחסוך כמה דולרים כדי לשדרג את מלתחתה בכיוונו. אפשר ללמוד על מאפייני הפינאפ מתחילתו ועד ימינו- הפוני השחור החלק, הגבות המקושתות, הביגוד המצועצע והמוגזם ומוטיבים קבועים כמו דובדבנים וחליפות מלחים.

על שם התפר האחורי הסקסי בגרביונים:
http://backseam.tumblr.com
בטמבלר הזה שנקרא על שם התפר האחורי הסקסי בגרביונים של פעם, אפשר למצוא תמונות וסרטונים משנות החמישים של המאה הקודמת לצד כרזות, איורים וגם מעט דברים עכשוויים יותר (כולל כמות גדולה יחסית של תמונות חובבים). יותר אווירה מעצות פרקטיות בדבר שינוי הסגנון האישי אבל אווירה חשובה לא פחות מהפרקטיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטמבלר של דיטה פון טיז http://theartofteese.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טמבלר הפין אפ http://pinupenigma.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

פטיש - המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה

http://adreenaangela.tumblr.com
הטמבלר הזה מושפע מהסרט "שוער הלילה", שהיה כאמור הבסיס של מרק ג'ייקובס ביצירת חורף 2012 של בית ויטון. פה אפשר למצוא אימג'ים מתוך הסרט, לצד ביגוד פטיש מוויניל, פלסטיק ולטקס. בנוסף מופיעות הפקות אופנה שמתאפיינות ביופי מטריד ובבגדים וטקסטיל מיוחדים וחריגים. את הטאץ' הסופי משלימות תמונות סוריאליסטיות של חיות ויצירות אמנות שונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
http://adreenaangela.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
http://adreenaangela.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טמבלרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully