וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: הקשר הישראלי

10.7.2012 / 8:21

מדור חולצת רשת מבקר באתר מקומי לשופינג של אופנה, שמבטיח פריטים במחירים של עד 300 שקלים, ייצוג לכל טרנד עונתי חשוב ואפילו פינה קטנה למוצרי איפור

שם: Adika

משמעות השם: ספין על שם מייסדת האתר, עדי רונן.

לוקיישן: http://www.adikastyle.com

ז'אנר: חנות וירטואלית ישראלית, שמציעה קולקציות ייבוא, איפור ושאר פריטים, במחירים שלא חורגים מ-300 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך Adika - פנייה מודעת לנשים צעירות וטרנדיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: אחרי תקופה של כמעט ארבע שנים של מכירות ביתיות של פריטים שאספה בשווקי חו"ל, חשבה עדי רונן – עד לאחרונה סטודנטית לתקשורת - לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה. בגלל התמכרותה לחו"ל ולשופינג ומתוך הבנת הפוטנציאל הטמון באתרים מסוגו של Asos, שמציעים ים של פריטים במחירים נגישים יחסית, החליטה ליישם את הרעיון בארץ ופתחה בחודש דצמבר האחרון יחד עם שותף חנות אופנה מקוונת. המטרה הייתה לתפוס שתי ציפורים במכה – מצד אחד, להתמקד בבגדים לנשים צעירות כשמתוקף אופיו המקומי של האתר, ומצד שני, לבטל את שאלת המכס וזמן ההמתנה הארוך למשלוחים, שמאפיין קניות באתרים מחו"ל.

כיום הקולקציה העונתית מתפרסת על פני כל קטגוריה אפשרית, מז'קטים ועד שמלות וסנדלים, וניתנת במה גם למותגים מקומיים אחרים, כמו מותג התיקים לאסטר או קו האיפור של מדינה מילאנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים מיובאים, שמתכתבים עם טרנדים נפוצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: החנות מהווה למעשה רק חלק מתוך האתר. מלבדה, ישנה הקטגוריה 'תראי אותך', שבה לקוחות יכולות לשלוח תמונות שלך עצמן, ובלוג המרכז מיני-פוסטים, הנכתבים על ידי קבוצת בנות המעורות בתחום האופנה, ושנעים מדיונים על אופנת סלבס ועד תכנים 'רציניים' בנוסח התערוכה החדשה של יוז'י ימאמוטו במוזיאון חולון.

החנות עצמה, שכל הכתוב בה מנוסח בלשון נקבה בלבד, מחולקת לתתי סעיפים. לצד חלוקה מסורתית של קטגוריות לבוש (חצאיות, חולצות, נעליים וכדומה), אפשר לחפש בגדים לפי צבעים, לפי מידה וגם לפי הלשונית האהובה Sale. בנוסף, ניתן לבחור ב'כל הפריטים' כדי לראות את כל סטוק החנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפרוף מהיר על ההיצע מגלה כי מדובר במוצרים קלילים וצבעוניים, שנועדו להתחרות על לקוחות פוטנציאליות של רשתות האופנה. קרי, צעירות שרוצות אופנה נגישה, שמתכתבת באופן ברור עם המגמות העונתיות. לראייה, יש התייחסות ומענה לכל טרנד גורף, למשל עליונית מנומרת, שמלת גלבייה אתנית או הדפסי מטפחת, וגם פריטים ש'רוכבים' על עיצובים ידועים של מעצבי על, כמו צמיד עבה עם לוחית מתכת, שמזכיר צמיד של בית הרמס הצרפתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל פריט לבוש באתר מצולם על דוגמנית, כשבצד התמונה מובאים המידות שלה ומידות הבגד, יחד עם הרכב הבד ואינפורמציה נוספת בנוסח 'גם מידה S תתאים לנשים במידה M בגלל הבד הנמתח'.

משום שהאתר מתהדר בהבטחה כי כל הפריטים מתומחרים בסכום של עד 300 שקלים, חלקים גדולים ההיצע – בדומה להלך רוח פופולרי בימים אלה – מיובאים מהמזרח הרחוק. בנוסף האתר, שהוא יחסית חדש, אמור לעבור בימים הקרובים לקצב התעדכנות מהיר יותר, או במילים אחרות – דגמים נוספים כל שבוע.

יונת דואר: משלוחים לכל חלקי הארץ. דואר רשום – חינם; שליח עד הבית – 20 שקלים.

אקסטרה: בקרוב יתחילו למכור באתר גם מוצרים של מותג הקוסמטיקה הצרפתי ל'אוקסיטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully