וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתול מוזהב: 5 פריטי בארוק ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

20.9.2012 / 10:15

ההתחלה הרשמית של הסתיו היא הזדמנות לאמץ את אחת המגמות הנוצצות של העונה - 5 פריטים בניחוח בארוק ב-5 רמות מחיר, שאפילו מגיעים עד הבית

את הטרנד הבולט לאופנת סתיו-חורף 2012 אפשר לסכם במילה אחת - דרמה; ובמונחי טרנדים - בארוק. הסגנון העתיק שהחל דרכו ברומא במאה ה-17, התפשט במהרה לאירופה כולה ובכל תחומי האמנות. באופנה הוא קיבל ביטוי בשרוולים נפוחים, גזרות תפוחות ורכות ובדים רקומים בעושר.

תחילתו של הסתיו היא הזדמנות מצויינת להשתפשף בלבישת הטרנד המוגזם הזה, שמיסודו מוגדר כמהודר וחגיגי. ביום-יום לעומת זאת, חשוב להקפיד על עריכה נכונה כדי להימנע מתחושת תחפושת על ידי אבזור מינימלי והקפדה על פריט בארוקי עיקרי אחד בכל פעם. המפתח לקיום נכון של מצוות טרנד הבארוק הוא בהענקת הכבוד הראוי לאלמנט הדרמה, כשכל השאר נועד להחמיא ולא להסית את העין מהעיקר.

ברחבי הרשת לא תוכלו לפספס את פריטי הבארוק שלעתים מקבלים מדור נפרד משלהם באתרים הגדולים. קטיפה, ג'קרד וברוקד, עיטורי זהב ורקמות עשירות הם המוטיבים שרצוי לחפש כדי ליישם את הטרנד בגרסתו המודרנית. כדי להקל על החיפוש, הנה מקבץ התחלתי בטווחי מחיר שונים -

עד 100: צמיד מערבולת זהוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

'תכשיטי הצהרה', עם ובלי קשר לבארוק, מקבלים מקום משמעותי בעונת הסתיו. המערבולות הקטנות בצמיד המתכת הזהוב הזה מתכתבות עם עיטורי הבארוק המעגליים בצורה לא מפורשת מדי ומעניקות לו מראה יוקרתי ועשיר ובמחיר סביר.

צמיד מערבולת זהוב, מוד קלות', 55 שקלים.
משלוח: 4 דולר

עד 200: טי שירט עם הדפס בארוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שבכל זאת מעדיפה לשמור את זה קז'ואל, הטי שירט של 'טרולי מאדלי דיפלי' היא מקום טוב להתחיל בו. הגזרה הנערית של החולצה עם חיתוך השרוולים לחצי גופייה, ממתנים את הדרמה בהדפס ולחילופין, עם ג'קט מחויט מעל אפשר לזכות באפקט העשיר מחדש.

טי שירט עם הדפס בארוק, אורבן אאוטפיטרז, 113 שקלים.
משלוח: 30 דולר

עד 300: נעלי עקב עם רקמת גובלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רקמות הפרחים העשירות על בסיס שחור או זהוב, הן עוד דרך לבטא את הסגנון הבארוקי והולמות גם לוק יום-יומי. גם העקב הנמוך מעניק גובה מבלי להכביד על הרגל וקשירת השרוכים נקייה וקלאסית.

עקבים עם רקמה פרחונית של צ'לסי קרו, מוד קלות', 254 שקלים.
משלוח: חינם

עד 500: שמלת מיני עם דוגמת פאייטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה הדני Vero Moda מציג גרסה מתוחכמת לשמלת המיני הקטנה השחורה עם עיטורי פאייטים בסגנון בארוק. הבד עצמו הוא סטרץ' ונגזר בצורה שמודעת לגזרה הנשית העקלקלה, עם שרוולים רחבים שמייצרים אשליה של מותניים צרים ומחשוף סקופ שמאפשר מרווח נשימה של עור חשוף כדי למזער את האפקט המוגזם. למרות תחושת הכובד המחייבת את הסגנון, מדובר בשמלה רכה ונוחה ללבישה עם רוכסן לאורך הגב וקלות יחסית של הבגד.

שמלת מיני של ורו מודה, אסוס, 336 שקלים.
משלוח: חינם

ללא גבולות: משקפי בארוק של פראדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטריק של האיטלקיות, ארץ המוצא של סגנון הבארוק, בכל הנוגע למראה יוקרתי, הוא פשוט. אם את לא יכולה להרשות לעצמך בגדי מעצבים, השקיעי את כספך נבונה בתיק ובמשקפי שמש. במקרה הזה, משקפי השמש הבארוקיות של פראדה הן הצהרה דרמטית יפהפיה, גם אם לא זולה, שתשמש יותר מכל בגד ברוח הטרנד.

משקפי שמש בארוק של פראדה, הרודס, 1,355 שקלים.
משלוח: 25 פאונד
הדגם המעוגל והמנומר זמין כאן ב-1,143 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully