וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קט אופנוענים סקסי לא רק על דו גלגלי

הילית וולברג

11.10.2012 / 17:20

לא חייבים כלי כבד או חשבון בנק מרשים - ג'קט האופנוענים יכול גם להיות עשוי מבד ובסכום שלא יעלה על 500 שקלים - 5 הצעות לפריט קלאסי הכרחי בארון

ג'קט אופנוענים הוא פריט קלאסי, נצחי והכרחי במלתחה וכבר מזמן אינו בלעדי לקהילת האופנוענים. בעולם האופנה המסחרית הוא מתפקד כיעיל, במיוחד לעונות מעבר ולימים נעימים יותר במהלך החורף, אך גם כתוספת אופנתית לכל דבר, כזו שמוסיפה חספוס לכל אאוטפיט. מעל ללוק בסיסי, כמו ג'ינס וטי שירט, הוא משמש כפריט משדרג, מעל ללוק מגונדר יותר, כמו שמלה, הוא משמש כפריט ששובר לכיוון הקז'ואלי יותר.

על אף שבגרסתו המקורית, ג'קט האופנוענים עשוי לרוב מעור, בימינו, החומר ממנו הוא עשוי משנה פחות והגזרה שלו - חיתוך באיזור הצר של הגוף במותניים, רכיסה לא סימטרית בצד וצווארון ראוותני - חשובה ומחמיאה לא פחות. המודעות הגוברת בעולם האופנה לשימוש בחומרים סינתטיים לצד הטרנד שמשלב כמה סוגי בדים בבגד אחד, הם אולי סיבה לרענון שגרת החורף עם טוויסט עכשווי לפריט קלאסי. הנה כמה הצעות בטווחי מחיר שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100: ג'קט אופנוע דמוי עור

פוראבר 21 מציעים למכירה את מעיל האופנוע כמעט בכל ימות השנה, כשבקיץ המחירים הנמוכים צונחים אפילו עוד יותר. מדובר בג'קט דמוי עור והנוכחי מגיע בשחור הנצחי ובבורדו והזהב הטרנדים במיוחד העונה. החומר הסינתטי יוצר אמנם מראה מקומט, אבל עם מכנסיים וחולצה עם קווים נקיים מתחת, אפשר לנצל את הקימוט בחכמה.

ג'קט אופנוע דמוי עור, של פוראבר 21, 94 שקלים.
משלוח: 38 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200: ג'קט אופנוע מודפס

הבלייזרים המודפסים והרקומים מורגשים בנוכחותם על הקולבים הווירטואלים ברשת, וההדפסים האלו מוצאים עצמם גם על גרסת האופנוענים. היופי בהדפס שחור-לבן הוא שניתן לשלב אותו עם יותר צבעים, בעיקר עם הגוונים הבוהקים והנועזים יותר, ואפילו עם הדפסים צבעוניים אחרים.

ג'קט אופנוע מג'ינס עם הדפס של Tripp NYC, אורבן אאוטפיטרז, 156 שקלים
משלוח: 30 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300: ג'קט אופנוע מטוויד

דרך מעניינת למתן את מראה הטוויד המחויט, היא ללכת על גרסת ג'קט האופנוע הזה. מצד אחד בטוויד יש משהו מהודר ואלגנטי. מהצד השני הרוכסנים והגזרה הבייקרית מושכים את הג'קט הזה לכיוון אחר לגמרי והופכים אותו לפריט מסקרן ובעיקר שימושי גם ליום וגם ללילה.

ג'קט אופנוע מטוויד, מוד קלות', 250 שקלים.
משלוח: 8 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500: ג'קט דמוי עור עם ניטים

הניטים והספייקים שאורבים כעת בכל פינה עלולים להיות מסוכנים ולא רק כי הם דוקרים. מדובר בטרנד שעודף ממנו יכול להיות יותר מדי ובמיוחד כשמצוותים אותו לג'קט דמוי עור שנחשב מחוספס דיו. היופי בגרסת ג'קט האופנוע של אסוס הוא בעידון היחסי של תוספת הניטים בצווארון והבחירה הנבונה בניטים סולידיים. הג'קט זמין גם במידות קטנות (Petit).

ג'קט דמוי עור עם ניטים, אסוס, 445 שקלים.
משלוח: חינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: ג'קט עור בשני גוונים של 3.1 פילים לים

למי שבכל זאת מעוניין להשקיע בג'קט מעור אמיתי, האופציה של 3.1 פיליפ לים היא ללא ספק יקרה אבל מדהימה ביופיה וברכותה אל מול הקשיחות שמאפיינת אותה. הקולורבלוקינג בחום ובשחור מעניק את התחכום לג'קט אבל בו זמנית מעניק לו תחושת כובד נוספת, כמעט כמו של שריון. תוספת הפרטים הקטנים ברוכסנים התחתונים היא מהות ההבדל בין הגרסאות הזולות לזו היקרה.

ג'קט אופנוע קולור בלוק מעור, אאוטנט, 2312 שקלים.
משלוח: 16.5 פאונד

  • עוד באותו נושא:
  • ז'קטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully