וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: אלכסנדר וונג ברבע מחיר

טל דרורי

16.10.2012 / 8:30

למרות שלפעמים הדוגמניות מבאסות והסטיילינג הוא על גבול הפשע האופנתי, הסיילים המטורפים הופכים את Tobi ליעד קניות מנצח - מדור חולצת רשת מצא את היורש לאסוס

שם: Tobi

לוקיישן: tobi.com

ז'אנר: חנות אונליינית לאופנה נשית במחירים נוחים במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר למצוא כאן אופנת על, קז'ואלית וגם כזאת מהסוג הלא מוכר. Tobi/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: טובי מגדיר את עצמו כבוטיק אינטרנטי לחברים בלבד, אבל בפועל כל שצריך הוא למלא כמה פרטים והופ אתם בפנים. גם אם אקסקלוסיביות היא לא הצד החזק שלו, טובי מפצה על זה בערימות, ליטראלי.

האתר חולש על כל קטגוריה אפשרית בתחום ההלבשה והאקססוריז ומציע בגדי מעצבים במחירים שווים לכל נפש. בשם ההגינות חשוב לציין שבימינו בגדי מעצבים היא הגדרה פלואידית למדי. בטובי למשל, אפשר למצוא כאלו מהסוג העילי, מהסוג הקז'ואלי ומהסוג הלא מוכר בעליל.

אבל תגיות ומיתוגים בצד, טובי לוקח את האופנה שלו ברוח טובה וצבעונית ומציע פריטים עסיסיים וכיפיים שישדרגו כל ארון שסובל ממונוכרומטיות יתר.

גם אם נדמה כי מרבית הפריטים מתאימים יותר לבנות בשנות העשרים המוקדמות לחייהן, שיטוט סבלני יעלה בחכתו פריטים חוצי גילאים. כך למשל המדור נדלק על סוודר עם דוגמא ב-165 שקלים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוודר עם דוגמא ב-165 שקלים בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועל סנדלי מגף של Loeffler Randall ב-603 שקלים במקום 2,015 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדלי מגף של Loeffler Randall ב-603 שקלים במקום 2,015 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיסרון הבולט של האתר הן התמונות: העובדה שמרבית הדוגמניות מעט מבאסות ושהסטיילינג הוא על גבול הפשע האופנתי, מחייבים את הגולש להצטייד בהרבה דמיון ואמונה. מצד שני דמיון ואמונה הם אלמנטים נחוצים תמיד, כשמדובר בשופינג אופנה אינטרנטי.

מה בפנים: למי שמעדיף לברור את בגדיו לפי מי שעיצב אותם, מומלץ להתחיל את השיטוט מתפריט המעצבים. מתוכם דווקא היקרים ביותר הם אלו שמציגים את מיטב המציאות. אלכסנדר וונג למשל, מציג שם מספר פריטים המוצעים כולם ברבע מהמחיר המקורי, כנ"ל הלמוט לנג. בנוסף אפשר למצוא שם שלל מותגים ביניים כגון , J brand, ו-Free People.

למי שמקפיד לבחור את בגדיו לפי המחיר, מומלץ להתחיל בתגית ה-sales, בה אפשר למצוא הנחות משמעותיות על המוני פריטים. בנוסף התפריט מאפשר לנווט לפי כל מה שמתחת ל-100, 50 ו -25 דולר.

סייל נוכחי המציע 30% על כל הפריטים החדשים, ו-50% הנחה על קנייה ראשונה למי שעושה לייק בפייסבוק, מקטין את הסיכוי שהמבקר יעזוב עם עגלת קניות ריקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאץ' עם ניטים. 207 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: ישראל היא אחת ממאה המדינות הממוזלות הזוכה למשלוחים מהאתר, מחיר המשלוח הוא 9.95 דולר למשלוח רגיל ו -29.95 דולרים לשיגור מהיר ואפשרות מעקב אחרי החבילה. המשלוח חינם על כל קנייה של מעל 150 דולרים. בנוסף בונוס קטן: את כל המחירים באתר ניתן לראות בשקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוויטשירט: 330 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully