• וואלה! ראשי
  • הפוך לדף הבית
  • שלום אורחקרא דוארפתח תיבת דואר חינם!
  • מזג אוויר
  • מפות
  • קניות
 
לקחת את החיים בשמלות קלילות: 5 שמלות מקומיות לעונת המעבר
27/03/14 10:04
מאת: הילית וולברג, מערכת וואלה!
קרעים של סטייל: 5 ג'ינסים ב-5 רמות מחיר
20/03/14 6:55
מאת: הילית וולברג, מערכת וואלה!
אז מה חדש?
18/02/14 12:27
מאת: הילית וולברג, מערכת וואלה!
מלקטים מציאות ברשת: 5 פריטים מאתרים ישראליים
23/01/14 10:42
מאת: הילית וולברג, מערכת וואלה!
לתפוס תשומת לב של עורב: 7 פריטים מטאליים ב-7 רמות מחיר
26/12/13 11:56
מאת: הילית וולברג, מערכת וואלה!
סגור

חולצת רשת: כל אחד יכול להקים לעצמו חנות אינטרנטית

מאת: טל דרורי, מערכת וואלה!
פייסבוק טוויטר

אתר המאפשר לכל אחד להקים חנות וירטואלית, למלא אותה בפנטזיות שופינג ואף לרכוש אותן, הוא הבייבי החדש של הרשתות החברתיות - מדור חולצת רשת מתמכר ברצון

שם: Keep

לוקיישן: Keep.com

ז'אנר: רשת חברתית שלוקחת את Pinterest שני צעדים קדימה.


סוודר Free People. מחיר: 67 דולר ב-nordstrom.com סוודר Free People. מחיר: 67 דולר ב-nordstrom.com

סוודר Free People. מחיר: 67 דולר ב-nordstrom.com


טריילר: אין רגע דל במחלקת הרשתות החברתיות. לא הספקת להגיד פייסבוק והנה מושקת לה רשת חברתית חדשה. למרבה המזל תחום האופנה הוא אחד הנהנים העיקריים מהמוחות ההיפר אקטיבים, האחראים על החדשנות הטכנולגית ברשת.

התוספת האחרונה להיצע הגדל והולך, קרויה בפשטות
Keep.com והיא מעניקה לרכישות האופנה באינטרנט זווית נוספת עם פיצ'ר טכנולוגי חמוד ואפקטיבי. האתר שהושק רשמית לפני פחות מחודש, הוא יליד ניו יורק ונושא דמיון ממשקי כמעט מוחלט ללהיט החברתי Pinterest. בדומה לפינטרסט חברי הקהילה חולקים באמצעות תמונות השראה של הדברים אותם הם הכי אוהבים.

בניגוד לפינטרסט שאוצר תוכן ויזואלי מכל סוג שהוא, כולל חתולים, מתכונים ושאר ממתקי אמצע הדרך, Keep מתמקד באייטמים של אופנה ולייפסטייל. ההבדל היותר משמעותי מפינטרסט, הוא ש-keep לא רק מאפשר לגולש לשטוף את העיניים באובייקטים הנחשקים, אלא מכוון אותו ליעד הווירטואלי בו הוא יוכל לרכוש אותםֿ.

החדשנות הנילווית למימד השיגור (שהוא אגב כבר לא כל כך חדש) היא אפליקציית ה-keep. אפליקצייה זו, אותה ניתן להוריד באמצעות גרירה מהאתר לסרגל הכלים של המחשב האישי, מאפשרת לגולש לסמן ולשמור כל אביזר המוצג למכירה בחנות וירטואלית על גבי הרשת. כך יכול כל חבר בקהילת keep להפוך לבעליה של חנות וירטואלית המציגה באתר את פנטזיית השופינג שלו.


תיק. 146 שקלים ב-Etsy.com תיק. 146 שקלים ב-Etsy.com

תיק. 146 שקלים ב-Etsy.com


מה בפנים: הכיף הגדול ב-keep, מעבר לממשק הנוח לשיטוט, הוא איכות האייטמים בתוכו. אולי העובדה שהוא עדיין בחיתוליו אומרת שמירב האנשים בו הם משופשפי אופנה וירטואלית ומעלים לתוך החנויות שלהם פריטים שיתכן שייעלמו מחכתם של אלו הפחות מנוסים.

משמעות הדבר היא, שמעבר לאייטמים עצמם אפשר לקבל רפרנסים לחנויות מעניינות שלא שמעתם עליהם. בנוסף האפשרות לעקוב אחרי אנשים שאת בחירותיהם אתם מעריכים משמעותה עוד מקור לקבל השראה.

לסיום, כל אלו שרואים עצמם כגורו שופינג אופנה מיומן לא יוכלו שלא להתלהב מהפלטפורמה שהאתר מציע להציג לקהל מעוניין את בחירותיו הייחודיות ולצבור קהילת עוקבים.

יונת דואר: חלק גדול מן החנויות מאפשר משלוחים לישראלים התעריפים וזמן המשלוח משתנים מאתר לאתר.


מגפי קלואה. 13 דולר ב-net-a-porter.com מגפי קלואה. 13 דולר ב-net-a-porter.com

מגפי קלואה. 13 דולר ב-net-a-porter.com


ז'קט פרוותי. מחיר: 75 דולר ב-pixiemarket.com ז'קט פרוותי. מחיר: 75 דולר ב-pixiemarket.com

ז'קט פרוותי. מחיר: 75 דולר ב-pixiemarket.com


 

תגובות
הוסף תגובה

צילום תגובה
מאת:
נושא:
  בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאים הבאים:
אין לפרסם באתר תגובות המפרות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות בעלות אופי מיני בוטה, תגובות מאיימות, גזעניות, מוציאות לשון הרע, מעודדות לביצוע הסתה, פוגעות בפרטיות, מזיקות, פוגעות ברגשות הציבור, מפרות זכויות קניין רוחני ותגובות בעלות אופי מסחרי ו/או מידע פרסומי. האחריות הבלעדית לתוכן התגובה הינה של כותב התגובה. וואלה שומרת לעצמה את הזכות למסור את פרטי כותב התגובה לכל גורם בהתאם לשיקול דעתה ושומרת לעצמה את הזכות לפרסם רק חלק מהתגובות ו/או למחוק תגובות שפורסמו. אין באמור לעיל כדי לגרוע מהאמור בהוראה מהוראות תנאי השימוש באתר או בכל דין אחר.
הוספת תגובה
מאת:
נושא:
תוכן:
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאים הבאים:
אין לפרסם באתר תגובות המפרות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות בעלות אופי מיני בוטה, תגובות מאיימות, גזעניות, מוציאות לשון הרע, מעודדות לביצוע הסתה, פוגעות בפרטיות, מזיקות, פוגעות ברגשות הציבור, מפרות זכויות קניין רוחני ותגובות בעלות אופי מסחרי ו/או מידע פרסומי. האחריות הבלעדית לתוכן התגובה הינה של כותב התגובה. וואלה שומרת לעצמה את הזכות למסור את פרטי כותב התגובה לכל גורם בהתאם לשיקול דעתה ושומרת לעצמה את הזכות לפרסם רק חלק מהתגובות ו/או למחוק תגובות שפורסמו. אין באמור לעיל כדי לגרוע מהאמור בהוראה מהוראות תנאי השימוש באתר או בכל דין אחר.
מדור פירסומי