וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: פלוס רציני

טל דרורי

8.11.2012 / 8:25

הוא אמנם מצריך הרשמה מוקדמת, אבל האתר fashplus עושה משהו שאחרים לא עושים - מרכז המון בגדים ומותגים אולטרה-מעודכנים לנשים גדולות מחנויות מקוונות ברחבי הרשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך fashplus.com - מוצא פריטים במידות גדולות בחנויות מקוונות ברחבי הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Fash Plus

לוקיישן: http://fashplus.com

ז'אנר: היעד האולטימטיבי למידות גדולות ברשת.

טריילר: רבות נאמר על האפליה האופנתית נגד נשים מלאות וצפונה מזה. נדמה כאילו ישנה מוסכמה אכזרית לפיה אם את יותר ממידה 14, אין לך שום עניין באופנה, טרנדים וסטייל ואת אמורה להסתפק בלבישת כל פיסת בד כל עוד היא גדולה מספיק.

למרות הבלחות רנדומליות של דוגמנית מלאה על המסלול או שחקנית בעלת קימורים משמעותיים, הקונצנזוס המשתקף בכל ממד תקשורתי היא שאופנה היא נחלתם של הרזים.

השופינג האינטרנטי הוא למרבה הצער לא חריג לעניין ולמרות הבום הבלתי נלאה של חנויות מקוונות המאפשרות מגוון עצום של שופינג הפוגשות כל טעם וארנק, נראה כי הקיפוח של בעלות המידות הגדולות נותר בעינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר שמרכז מקבץ של מותגים וחנויות למידות גדולות מרחבי הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

על רקע זה השקת Fashplus.com, אתר יליד קליפורניה, הוא משב רוח מרענן ודרוש. האתר הוא 'וואן סטופ שופ' שדרכו אפשר להגיע בקלות להיצע גדול של מותגים וחנויות און ליין לבגדים ואקססוריז למידות נדיבות.

מטרתו של האתר הוא לאפשר לפאשניסטות רחבות היקפים להיות מעודכנות בכל הטרנדים האופנתיים ולאפשר להן לרכוש את אשר ליבן חושק על ידי ממשק נוח וידידותי וחווית קנייה בלתי מתסכלת. ובאמת - Fashplus.com לא משחק בכאילו, ולא בוחל אפילו קצת בשימוש בדוגמניות שנראות כמו הדבר האמיתי. שלל הדוגמניות באתר יפות לפחות כמו אחיותיהן הדקות יותר באתרים המתחרים, אך מציגות בגאווה חזה שופע, זרועות בריאות וחיוכים של מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא משחק בכאילו ומציג פריטים על דוגמניות במידות גדולות במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: האתר מיועד לחברים בלבד. על מנת ליהנות משירותיו, יש למסור כתובת אינטרנט ולהמציא סיסמה. תוך מספר שעות יישלח לנרשמת דוא"ל המאשר את הצטרפותה למועדון.

כמו כל חנות אינטרנטית – אם כי Fash Plus הוא מעין אינדקס משוכלל - גם כאן יש חלוקה לקטגוריות מוצרים הכוללות במקרה זה ביגוד עליון ותחתון, נעליים ואקססוריז ונעות במידות 14 ל-26.

אפשרות נוספת הייחודית לאתר היא שיטוט לפי מבנה גוף, כשהאפשרויות הניתנות הן בעיקר ממחלקת הפירות וכוללות אגס, תפוח בננה וכמובן שעון חול.

בהקלקה על הפריט הנחשק הגולשת תישלח לחנות המקוונת המוכרת את הפריט ושם תוכל להשלים את הרכישה. בין האתרים איתם משתף פעולה האתר אפשר למצוא את ASOS, שיש לו מחלקה מיוחדת למידות גדולות, Forever 21 ו-Macy's. האתר עדיין נמצא בימיו הראשונים אך ההיצע צפוי לגדול בהתמדה.

יונת דואר: רבים מהאתרים בהן ניתן לקנות את הפריטים עושים משלוחים לישראל, עלות המשלוח וזמן השיגור משתנים מאתר לאתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully