וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפוף נעים: 5 צעיפים ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

15.11.2012 / 15:46

צעיפים שייכים לקטגוריית 'המתחילים' בכל הקשור לקניות ברשת, כי לא צריך מידה וקל לדמיין איך הם יראו במציאות. 5 דגמים לוהטים מחנויות מקוונות, מ-94 שקלים ועד 1,500

אקססוריז הם האגף המושלם לכל רוכש מתחיל ברשת, בעיקר בשל העובדה שהגורם הנעלם של מידה וגזרה מנטרל חלק מהמסתורין שבחבילה המגיעה מחו"ל. החורף מביא איתו אופציות נוספות מעבר לתיק או לנעליים, כמו צעיפים למשל, שבמיוחד העונה לא משמשים רק כתוספת פרקטית נגד הרוח והקור בצוואר, אלא כהצהרה אופנתית לכל דבר.

אחת הבשורות של המעצבים הגדולים לחורף הנוכחי היא הסנוד, או צעיף הקולר, שנצפה בין היתר אצל דיאן פון פירסטנברג, בדג'לי מישקה והמותג ההיפסטרי אליס אנד אוליביה. הסנוד יכול לבוא בכל גודל וחומר, עם דגש על צמר ופרווה, ולרוב מקבל מעמד של כבוד מעל לעיצוב מינימלי, או תלבושת שלמה שעשויה מאותו החומר והצבע ממנו עשוי הצעיף.

ועדיין, אי אפשר לומר שהצעיפים המסורתיים נסו מן העולם בעקבות הצווארון העגול והנעים. העונה הם נמצאים על סקאלה רחבה מאוד של גודל ואורך - דקים וקטנים או גדולים במיוחד . כך או כך, בין אם הם מעוצבים עם הדפסים גיאומטריים, משתלבים בקולור בלוק הטרנדי, או מאופיינים בצבעים בוהקים, הצעיף יכל להפוך בקלות לפריט ייחודי שמחבר אאוטפיט לכדי אמירה. הרחיקו ועשו מרק ג'ייקובס, ארמני ומאלברי, כשציוותו את צעיף לשמלות ערב מפתות ונתנו לפריט המחמם חותמת של ממש כתוספת המשדרגת של החורף. הנה כמה אופציות טרנדיות במחירים שונים -

עד 100: צעיף שרשראות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיף שרשראות בסגנון שאנל, אורבן אאוטפיטרס, 94 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשת תוכלו למצוא אינספור גרסאות ופרשנויות לצעיף שאנל האייקוני. אורבן אאוטפיטרס מציעים את הגרסה הזולה ביותר למכירה בלעדית באתר שלהם. גווני השרשראות נשארים בסקאלת הצבעים הטבעיים והנייטרליים, מבלי לוותר על העניין שבהדפס עצמו, שנוטה לכיוון עירוני ולא קלאסי בהכרח.


צעיף שרשראות בסגנון שאנל, אורבן אאוטפיטרס, 94 שקלים

עד 200: צעיף הדפסים גיאומטריים משולב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיף גיאומטרי, אסוס, 125 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצבעים הבוהקים שמשולבים בהרמוניה מושלמת ביחד עם ההדפסים הגיאומטריים, הופכים את הצעיף הזה לעיקר הלבוש, שיכול בכלל לקחת צעד אחורה. הצמר שלו קליל והאורך המאסיבי שלו מפנק פותח אופציות קשירה מגוונות.


צעיף גיאומטרי, אסוס, 125 שקלים

עד 300: צווארון מחמם של מייקל קורס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צווארון מחמם של מייקל קורס, בלומינגדיילז, 280 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

וריאציה נוספת לסנוד הפופולרי (צעיף סגור כלולאה) יכולה לבוא גם עם סוגר על תקן תכשיט, שמעניק צורה מובנה לסריג העבה והמחמם הזה. זמין במגוון גדול של צבעים, ביניהם גם האדום והסגול, שהם כידוע מהגוונים הלוהטים של החורף הנוכחי.

צווארון מחמם של מייקל קורס, בלומינגדיילז, 280 שקלים

עד 500: צעיף קטיפה של רייצ'ל זו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעיף קטיפה של רייצ'ל זו, שופבופ, 449 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטייליסטית ההוליוודית מתרגמת את חוש הסטייל שלה בצורה נפלאה לאביזרים עם טוויסט טרנדי. כך למשל הצעיף הבנאלי שעטה קטיפה לכבוד החורף הבארוקי ששוטף את המסלולים. המבחר נע בין חום שוקולדי לחציל עמוק וגווני חורף קלאסיים נוספים.

צעיף קטיפה של רייצ'ל זו, שופבופ, 449 שקלים

ללא גבולות: סנוד צמר של דונה קארן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנוד צמר של דונה קארן, סאקס פיפת' אבניו, 1504 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטייליסטים של סאקס פיפת' אבניו מגלמים את טרנד המראה האחיד מכף רגל ועד ראש עם הסנוד הרחב של דונה קארן, שעשוי מצמר אלפקה בשילוב משי ובסגנון סריגה רופף, המזכיר קליעת קש. אפור הוא גוון נייטרלי שמאפשר שלל אופציות משחק למיצוי מוחלט של הפריט.

סנוד צמר של דונה קארן, סאקס פיפת' אבניו, 1504 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully