וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף מלכותי: 5 פריטי קטיפה ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

6.1.2013 / 10:18

למרות שקטיפה נעשתה לסופר טרנדית החורף, לז'קטים מהבד היוקרתי יש מעמד של קלאסיקה. איך בוחרים את בלייזר הקטיפה המושלם - 5 הצעות מבריקות, ב-5 רמות מחיר, לנשים ולגברים

לתעשיית הטלוויזיה והקולנוע יש לא מעט השפעה על הטרנדים הגדולים בעולם האופנה. "מד מן", למשל, הציתה מחדש את התסרוקות והגזרות מהסיקסטיז; "אימפריית הפשע" הורידה את קו המותניים עם קריצה לשנות ה-20; וכעת תורו של העיבוד הקולנועי של הבמאי באז לורמן לספרו של פרנסיס סקוט פיצג'רלד, "גטסבי הגדול". עם תחילתה של הפקת הסרט, סטייליסטים מיהרו לבצע ללקוחותיהם התאמות ברוח "עידן הג'אז" של פיצג'רלד והמסיבות הראוותניות שהתרחשו באחוזתו של ג'יי גטסבי. המעצבים הגדולים תרמו את חלקם לבאז של באז לורמן, ועל מסלולי האופנה ברחבי העולם אפשר היה לצפות באותם מוטיבים ייחודיים לתקופה, ביניהם קו המותניים, שנשאר נמוך, עיטורי אבני החן על שמלות ערב ונוצות בכל מקום.

הסרט בכיכובם של ליאונרדו דיקפריו וקארי מוליגן, אמור היה לעלות לאקרנים בשלהי 2012 אבל נדחה לקיץ 2013. בעקבות כך, בתעשיית האופנה, שכבר החלה לגלגל את הרעיון, לא חדלה מלשלב את אותם מוטיבים כבר באופנת הסתיו והחורף הנוכחית. התוצאה עבור קהל הצרכנים היא ברוכה, היות שחלקו הגדול של הפריטים הנחשקים יוצר כבר בשנה שעברה והמחיר בהתאם צונח.

מתוך שלל המוטיבים של שנות ה-20, אחד הבולטים הוא בלייזר הקטיפה שעיטר את הגברים בתקופה ההיא ומקבל גם פרשנות נשית עדכנית בסטיילינג אנדרוגני לוהט.

את בלייזר הקטיפה מומלץ ואף רצוי לצוות לחולצה לבנה צחה ולמכנסיים מבד מאט בגוון כהה. העושר והברק הקטיפתי מחייבים להתייחס אל הבלייזר כאל מרכז תשומת הלב של התלבושת ובהתאם, לא להאפיל עליו בשום צורה. הגוונים המומלצים לבלייזר הקטיפה הם הגוונים הכהים יותר - שחור, אפור, אוקס בלאד, ירוק בקבוק וכחול ככה. נוכח הזוהר הטבעי של הבד הוא מתאים יותר ללבישה בשעות הערב, אבל בצירוף נכון וקז'ואלי יותר אפשר להשתמש בו גם בשעות היום.

בחיפוש אחר בלייזר קטיפה ברשת חשוב לאתר את הבלייזרים שחתוכים ומובנים בקפידה, שכן בהיעדר נוקשות מובנית, הקטיפה עלולה להיזרק על הגוף וליצור תחושה של מבנה רחב יותר מהרגיל. הנה כמה אופציות להתחלה בטווחי מחיר משתנים -

עד 200: בלייזר קטיפה עם טוויסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד ממותגי הבית של אורבן אאוטפיטרס, Urban Renewal, שמתמחה בשיבוח ושדרוג של פריטי וינטג', העניק לבלייזר הוותיק טוויסט מנצנץ בקצוות. היות שלא מדובר בייצור המוני, האפקטים בין פריט לפריט עשויים להשתנות (הכפתורים, התפרים וכדומה). כך למעשה מקבלים פריט ייחודי. קטיפה אדומה הוא צבע עשיר ויוקרתי מלכתחילה והזהב הנוצץ בחפתים ובשולי הבלייזר מייצרים תחושה נוצצת עוד יותר מהצד האחד, אבל גם מוסיפים אלמנט מגניבות שדווקא ממתן את הפורמליות הבלייזרית.

בלייזר קטיפה מנצנץ של Urban Renewal, אורבן אאוטפיטרס, 156 שקלים.

עד 300: בלייזר קטיפה קלאסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הבית של אסוס מציע את הגרסה הסטנדרטית ביותר לבלייזר קטיפה, עם סגירה של כפתור אחד, כיסים מתקפלים בצדדים וחיתוך מעל האגן. הקז'ואליות של הפריט הזה מאפשרת לצוות לו מראה מחויט מצד אחד, וטי שירט גדולה וג'ינס מצד שני, כך שהוא לא מוגבל לאף שעה ביום. זמין בכחול ואדום כהים.

בלייזר קטיפה, אסוס, 250 שקלים.

עד 500: בלייזר קטיפה של פרצ'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג החליפות מלוס אנג'לס מספק פתרונות מחוייטים באיכות טובה ובמחיר שפוי כבר 20 שנה, כך שעל אף הקנייה ברשת, תוכלו לדעת שהז'קט הזה יישאר לאורך זמן. עם בטנה, סגירה כפולה, כיס עליון ושני כיסים מתקפלים בצדדים, הבלייזר הזה נותר קלאסי למדי ומה שמעניק לו את העניין והאופי הוא הבד וצבע הבורגנדי העמוק והעשיר.

בלייזר קטיפה בגוון בורגנדי, אוברסטוק, 411 שקלים.

עד 700: בלייזר קטיפה סגול ומבריק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הגברים הפריזאי בילטורנד, שאף מציג בשבוע האופנה של עיר האורות בדרך כלל, מספק בגדים לבישים בפרשנות סופר-עדכנית. בלייזר הקטיפה כאן מדגים זאת על ידי צבע עמוק ומפתה וגזרה מחמיאה וצרה. עכשיו ב-70% הנחה.

בלייזר קטיפה של בילטורנד, ssense, מחיר: 636 שקלים.

ללא גבולות: בלייזר קטיפת בארוק של 7 פור אול מנקיינד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהגדרתו נוצר הבלייזר הזה כדי להילבש עם ג'ינס ובצדק. העומס בפרטי ההדפס הבארוקי המטאלי וצווארון הקטיפה התוחם מחייבים ירידה של דרגה אחת אם לא שתיים ברמת ההידור הכולל של ההופעה. בצידיו כיסים-בכאילו (על מנת לספק את הלוק מבלי לגרוע מהנפח) וכולו נותן מענה ליותר מטרנד אחד בעונה הנוכחית.

בלייזר קטיפה בארוק, בלומינגדיילס, 1,617 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully