וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפפות בהנחות ברשת: יש גם מתאימות להקלדה סלולארית

הילית וולברג

17.1.2013 / 6:33

לא רק בגלל אנה קרנינה-שיק הטרנדי כל כך, אלא באמת כי קר - שש אופציות לכפפות בהנחות ברשת: החל מפחות מ-100 שקלים לצמר אדומות עד היקרות מעור וקשמיר של ולנטינו

עוד בטרם מסתיים החורף ועם הפנים אל אביב 2013, הנחות על קולקציות החורף זמינות כבר עכשיו ברחבי הרשת ובתזמון משתלם. כפפות הן מסוג האקססוריז שקל ובטוח לרכוש ברשת ותמיד כדאי שיהיו, בין אם זה לסופות הקור הישראליות או לחופשה קרירה בחו"ל.

בשבועות האופנה של הסתיו והחורף, שמו רוב המעצבים דגש על האביזר המחמם שכיכב באורך מלא עד הזרוע ובאורך קצר במיוחד עד חצי כף היד. בחומרים כמו עור, צמר ופרווה, בצבעים מטאליים ודוגמאות תנין וקשקשים וגם בצורה הקלאסית והאלגנטית של הכפפה השחורה הנצחית.

כפפות פשוטות ובסיסיות אפשר להשיג בכל מקום בישראל ולכן, ברכישה של כפפות ברשת, מומלץ לחפש את הדגמים המקוריים יותר, הצבעים הבולטים יותר וכל צורה שלא הייתם מאתרים בקלות בקרבת הבית. השימוש המועט בכפפות ועצם העובדה שבמקומות סגורים הן יורדות במהירות מהיד, הם הזדמנות להעז קצת יותר ולתבל את הלוק הכולל בצבע ובמרקם. הנה שש אופציות לתיבול במחירים שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות הצצה, מוד קלות': 76 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100 שקלים: כפפות הצצה

מותג ההלבשה שמייצר אופנה עכשווית עם נגיעות של וינטג' העניק את אותו הטיפול לכפפת הצמר הפשוטה והילדותית למדי הזאת עם צבע אדום בוהק שילך נפלא עם לוק שחור ולבן ועם חור מנעול שנסגר בגימור עגלגל ומדויק עם כפתור בגוון פליז.

כפפות הצצה, להשיג ב'מוד קלות'': 76 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות בשחור לבן של מארק ג'ייקובס, להשיג ב'שופבופ', 182 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200 שקלים: כפפות גרפיות של מארק ג'ייקובס

טרם חלפה לה אובססיית השחור ולבן של מארק ג'ייקובס, אבל הזמן שחלף גורם למחיר לצנוח ב-30 אחוזי הנחה על הכפפות הנפלאות שלו. הסריגה המשוחררת מרככות את הכפפות והקולורבלוקינג בשחור ולבן מספק עניין ומסגרת ובעיקר רצון עז לקצת קור ורוח כדי שאפשר יהיה לעטות את הכפפות האלו.

כפפות בשחור לבן של מארק ג'ייקובס, להשיג ב'שופבופ', 182 שקלים (לזמן מוגבל)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות SMS, להשיג ב'שופבופ', 209 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300 שקלים: כפפות SMS

פיתרון יצירתי לבעיית ההתכתבות במכשירי הטאץ' שלצערנו לא מזהים צמר כאצבע ואינם מגיבים. כפפות הטקסט של מותג הבית של שופבופ מאפשרות לתת אצבע מבלי להקפיא את כל כף היד עם חיתוך מיוחד באצבע ובאגודל לחווית סימוס מושלמת וחמימה. נגיעת הקשמיר בצמר מבטיחה גם רכות מפנקת.

כפפות SMS, להשיג ב'שופבופ', 209 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות עור והדפס מנומר של מייסון סקוטש, להשיג ב'פארפטצ'ד', 331 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 400 שקלים: כפפות הדפס בהפתעה של מייסון סקוטש

המותג ההולנדי הנודע בתו האיכות שלו מוצע בתאגיד הבוטיקים אונליין, פארפטצ'ד, בכ-30 אחוזי הנחה. הכפפות העמוסות כל טוב האלו, מצליחות לשמור על אחידות למרות הניטים, האבזמים, העור וההפתעה המנומר בכף היד ומייצרות בעיקר את התחושה שאקססוריז אמורים לייצר: כיף.

כפפות עור והדפס מנומר של מייסון סקוטש, להשיג ב'פארפטצ'ד', 331 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות קווילט של מאלברי, להשיג ב'הרודס': 450 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500 שקלים: כפפות טלאים של מאלברי

כפפות העור המטולאות של מאלברי בצבע קרם זהוב עלולות לעשות חשק להשיט את היכטה הדמיונית שלכם בים סוער. ובחזרה למציאות מדובר בפיסה יפהפיה של סטייל עם חיתוך גלי ומעודן ולוגו העץ הנודע של מאלברי בפרק כף היד.

כפפות קווילט של מאלברי, להשיג ב'הרודס', 450 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות עור של ולנטינו, להשיג ב'דה אאוטנט', 822 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: כפפות עור ארוכות של ולנטינו

מבחוץ: עור בצבע יין אדום, דיטיילינג בשלושה תפרים לאורך הכפפה ועם רצועת ואלקרו להתאמה בקצה. מבפנים: רכות קשימירית מלטפת וחום נעים ומנחם.

כפפות עור של ולנטינו, להשיג ב'דה אאוטנט', 822 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully