וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחבי הרשת: בלוג האופנה עם התמונות היפות בעולם

22.5.2013 / 19:11

בלוג האופנה 'פאשן קופיוס' מרכז תמונות הפקות אופנה, קמפיינים ושערים עם מימד אמנותי, מהסוג שמחולל אפקט וואו עוצר נשימה. למה פה לא עושים דברים כאלו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדפה למגזינים מסוימים, אך לא בהכרח לדוגמניות מסוימות. תמונות אינסגרם של קארה דלווין בבלוג האופנה 'פאשן קופיוס'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים תמונות קמפיינים והפקות אופנה הן כאלו שניתן להגדיר כאמנות. היתקלות בהן בין דפי מגזיני אופנה או במסגרת האפליקציות הידידותיות של המגזינים האלה, יוצרת אפקט וואוו פתאומי המקשה על המשך העיון ומחייב התבוננות מעמיקה. בדרך כלל מדובר בפריימים שצולמו על ידי צלמים רגישים, שיודעים דבר או שניים על צילום אופנה, הרבה מעבר לידע טכנולוגי נרכש. במרבית המקרים, גם שאר אנשי המקצוע המעורבים הם מוכשרים ביותר. והתוצאה, אמנות של ממש אשר מצאה את מקומה, במקרה או שלא, לא תמיד ניתן לדעת, ממש מתחת לאף.

בלוג האופנה http://fashioncopious.typepad.com/' target='_blank'>פאשן קופיוס - Fashion Copious מרכז תמונות אופנה מן הסוג הזה. כאן ניתן למצוא כל מה שמתפרסם ממש עכשיו ועשוי להיות השראה בכל הנוגע לצילום אופנה. הבלוג גם משמש גורמי תעשייה כמקור מצוין לחיפוש הפקות אופנה, שערים וקמפיינים חדשים הראויים לתשומת לב מיוחדת. אם הם שם, אז הם בהחלט כאלו. זווית הראייה של פאשן קופיוס מחודדת וברורה והיא מכוונת אל חומרים מן הסוג הזה.

את הבלוג ייסד עיתונאי האופנה ג'ון הארו. המגזינים הזוכים לתשומת לב מיוחדת בבלוג הם מגזין V, אינטרוויו, אקנה פייפר, פלסטיק, אל, מארי קלייר איטליה וצרפת. מבין הגרסאות השונות של ווג, המועדפות באופן גורף הן אלו של איטליה, יפן (ווג ניפון), צרפת (ווג פריז), וסין (באופן לא מפתיע, הגרסה האמריקאית של תנ"ך האופנה לא ממש זוכה פה לייצוג, ככל הנראה על רקע נטייה לתכנים חסרי תעוזה, צפויים, נזהרים ואף יח"צניים למדי).

עשר מחיצות בראש עמוד הבית של הבלוג. המעניינות שבהן:
ניוז - News, שכרגע ניתן למצוא בה את ידיעת לילי מקנאמי (בתה בת ה-19 של סופרמודל שנות ה-90 קריסטין מקנאמי) לקמפיין מרק ג'ייקובס.

דוגמניות - Models, פוסטים ממוקדים על דוגמניות ידועות וידועות פחות, כולל פעילות רשתות חברתיות שלהן. עכשיו למשל אפשר למצוא תמונות אינסטגרם של הקעקוע החדש של קארה דלווין, השם החם בעולם הדוגמנות ולשעבר דוגמנית מדור דוגמנית השבוע של וואלה! אופנה.

מראות - Looks, צילומי אופנת רחוב מעוררי השראה.

סרטים - Films, סרטוני אופנה העשויים להיות פרסומות, תיעוד מאחורי הקלעים של צילומי שער או הפקת אופנה, ראיונות, ועוד. כמו זה עם אלין וובר, גם היא דוגמנית מדור 'דוגמנית השבוע' בוואלה! אופנה, אשר נלקח מאתר ווג איטליה ומתעד צילומי הפקת אופנה למגזין.

הפקות אופנה - Editorials, הפקות האופנה הכי אמנותיות וייחודיות שניתן למצוא. כרגע יש שם הצצה להפקה עם זוזנה ביוך, עוד דוגמנית מדור דוגמנית השבוע של וואלה! אופנה, למגזין אינטרמישן, כולל מידע בסיסי על ההפקה.

קמפיינים - Campaigns, חשיפת קמפיינים חדשים ומעניינים, כמו זה של רוני מארה לבושם החדש של קלווין קליין.

שערים - Covers, שערים המצטיינים בממד אופנה בולט ויפה, גם אם אינם בהכרח שערי מגזיני אופנה, כמו זה של אנג'לינה ג'ולי במגזין טיים.

שדה חיפוש בפינה הימנית העליונה מאפשר חיפוש חופשי.

מבין המעצבים ובתי האופנה הזוכים לייצוג נכבד, ניתן למנות את פראדה, אלכסנדר וונג ,ומרק ג'ייקוב ומרטין מרג'יאלה. בהחלט בתי אופנה הידועים ביצירתיות מרהיבה בתמונות הקמפיין שלהם.

בכל הנוגע לדוגמניות, לא ניתן להבחין בהעדפה למישהי מיוחדת או מספר כאלו. למעשה, ניתנת פה חשיפה רחבה לדוגמניות בלתי מוכרות וחדשות בתעשייה. בחירה המעניקה לתכני הבלוג רעננות יתרה.

אגב, בראיון לבלוג האופנה פאשן אינדי מ-2010 ענה הארו בתשובה לשאלה אם הוא מחשיב את עצמו בלוגר או עורך: "אני אמן". אין ויכוח.

פאשן קופיוס - Fashion Copious: תעודת זהות
כתובת: http://fashioncopious.typepad.com/
מי מפעיל אותו: עיתונאי האופנה ג'ון הארו
מה בפנים: תמונות אופנה עם ממד אמנותי
למה כדאי לחזור לפה: כי התמונות עוצרות נשימה והבלוג מתחדש על בסיס יומי

עוד ב"מרחבי הרשת":
מרחבי הרשת: כל התיקים שבעולם במקום אחד
מרחבי הרשת: להתלבש כמו ב"חמישים גוונים של אפור"
מרחבי הרשת: הסארטוריאליסט - בלוג אופנת רחוב ממכר
מרחבי הרשת: מגזין אופנה מקוון ומושלם
מרחבי הרשת: האנציקלופדיה של ווג
מרחבי הרשת: החברים ההומואים שהייתם רוצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שערי אופנה ממקורות שונים. אנג'לינה ג'ולי על שער מגזין טיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקות אופנה מובילות. זוזנה ביוך בהפקת מגזין אינטרמישן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשיפת תמונות ראשונות מקמפיינים שונים. רוני מארה בקמפיין הבושם החדש של בושם קלווין קליין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שערי ווג השערים הכי יפים כרגע. שניים משערי ווג החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully