וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגל החשופה: 6 כפכפי אצבע ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

2.6.2013 / 11:14

עם כל הכבוד להוואינס ולמליסה, הרשת מפוצצת בכפכפים מקוריים, שלוקחים את העיצוב הנוח והופכים אותו לממתק פאשניסטי. 6 עיצובים מסעירים ב-6 רמות מחיר

שאף אחד לא ייקח את זה אישית אבל נדמה כאילו הוויאנס ומליסה עשו את שלהם וכעת יש לפנות הרגליים לטובת כפכפים שנראים מעט אחרת. זה לא שיש משהו רע בשני המותגים שהוזכרו למעלה, ההיפך הוא הנכון. הם הפכו לברירת המחדל בצדק, בזכות עיצובים מרעננים ונוחות לא שגרתית. הם גם עדיפים מעל לכל צל של ספק על פני הנעל שלא נישא את שמה כדי לא להזכיר לכם שהיא קיימת (רק נאמר שיש לה חורים וגרסה נוראית של כפכף בצורת אצבעות שלא אמור להיות מקובל בשום חברה מתוקנת).

השנה, כשהכפכפים חוזרים רשמית לאופנה גם על מסלולי התצוגות, ושהאופציות ברשת הן אינסופיות עד כאב ראש, מדוע לא לנסות לאמץ זוג כפכפי אצבע עם טוויסט מרענן. שלל הטרנדים שמתקיימים בבגדים מתקיימים גם כאן, עם הפסים, השחור-לבן וההדפסים משנות ה-80 ויכולים להרים את האווירה לכל תלבושת.

ברכישת כפכפים ברשת כמעט שאין חוקים. לרוב המבחר עשיר ומספק גם בטווח של עד 200 שקלים. הדבר היחיד שבכל זאת רצוי לזכור הוא לקרוא, כמו תמיד, בין השורות ולאתר את איכות החומר. עור סינתטי וסיליקון עשויים לגרום להזעה מוגברת בכף הרגל ובעקבות כך להחלקה לא נעימה, לכן רצוי ללכת על החומרים הנעימים יותר כמו זמש או בד. באשר לצורה, הרצועות הדקות מחמיאות יותר לרגל ומצמצמות את פס השיזוף הלא הרצוי וגזרת ה-Slim הפופולרית מאפשרת לצוות את הכפכף גם עם מראה אלגנטי יותר שאינו בהכרח קשור לבריכה או לים.

הנה 6 אופציות לנחיתה רכה, ב-6 טווחי מחיר -

עד 100: המפוספסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעשייה האורבנית מספרת על נשים שיצאו לחרוש את רחובות ניו יורק בעקבי קארי בראדשו וגילו, בדרך הכואבת, שבין טייק לטייק שרה ג'סיקה פארקר בכלל נועלת בכלל כפכפים. אם נקלעתן למצב המתיש הזה, בוודאי קפצתם לסניף הקרוב של אולד נייבי כדי לרכוש 2 זוגות כפכפים נוחים ב-5 דולר. אלו זמינים בשלל צבעים מאז ומתמיד בחנות. לאחרונה, אולד נייבי נמצאת בתהליך שדרוג כללי שכולל גם פריטים אלגנטיים ואיכותיים יותר מבדרך כלל. הגרסה הצמחונית דמויית העור בגזרת Slim ובהדפס פסים צבעוני, מספקת נוחות, מודעות סביבתית ותוספת עיצובית חיננית לכפכף הקלאסי המושלם של הרשת. הכפכפים זמינים בכחול, וורוד, ירקרק ושלל הדפסים.

כפכפים דמויי עור, אולד נייבי, 31 שקלים

עד 200: המודפסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג החיים הטובים טומי בהאמה מציג את השדרוג שלו לכפכפי האצבע הפשוטים עם הדפס עלים על הסוליה הקלילה וקישוט טרופי שנועל את הלוק הכללי של החיים באי. הכפכפים זמינים בטורקיז, חום ושחור.

כפכפי אי, טומי בהאמה, 134 שקלים

עד 300: המוסרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מליסה, ויוויאן ווסטווד ובטסי ג'ונסון, כל המותגים הללו שחקו עד מוות את הסרט הנשי שמעטר כמעט הכל, מנעליים ועד לשמלות. איכשהו, בלייבל הלונדוני, טד בייקר, הצליחו לקחת את האלמנט הזה ולהעניק לו תחושה של יוקרה, אפילו שהכפכף עשוי בפלסטיק מבריק. הגזרה הצרה, המיקום של הסרט על האצבעות, הניגוד בין השחור לזהב והמונוגרמה החרוטה בטעם - הכל משתלב נהדר.

כפכפי סרט של טד בייקר, אסוס, 222 שקלים

עד 400: המקושטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו במקרה של הסנדלים, גם הכפכפים עוטים קריסטלים ושאר אבנים מזוייפות הקיץ. הכפכפים של קארוולה יוצאים מהתבנית הרגילה של 2 רצועות אלכסוניות עם רצועה אחת מעוטרת באבנים סינתטיות בגוון חום, לתוספת בלינג ועושר. החוק הבסיסי במקרה של קישוטי אבנים בנעליים הוא פשוט: מעט זה פחות.

כפכפים מקושטים באבנים, דבנהמס, 364 שקלים

עד 500: הממותגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלוגו של טורי בורץ' לא רק שיזהר מרחוק כשתלכו על שפת הים, הוא גם יוטבע לכן על כף הרגל אחרי הליכה ממושכת בזכות הסוליה של כפכפי החוטיני האלו. רצועה דקה מתפצלת לשתי רצועות עבות יותר העשויות מעור, למראה פשוט ולצעידה נוחה, על שפת הים או במסיבת קוקטייל בבריכה.

כפכפי טורי בורץ', שופבופ, 463 שקלים

ללא גבולות: כפכפי גולגולת של אלכסנדר מקווין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כפריט אספנות או בקנייה אימפולסיבית (רכישה בשכרות מסוכנת לבריאות), האופציה לרכוש כפכפים של בית אלכסנדר מקווין ברשת קיימת. הייחוד במקרה הזה הוא בגולגולת המפורסמת, שמשובצת אבני סברובסקי, ברצועות הזמש, בסוליית העור ובצבע הכתום הבוהק, קונטרסט לגולגולת האפלה בזהב. וכמובן בשם. אלכנסנדר מקווין אמנם הלך לעולמו, אך העשייה שלו, ובמיוחד התעשייה, ממשיכים להרוויח. נשאלת השאלה, האם תעזו לצעוד עם הכפכפים האלו על האספלט?

כפכפי גולולת של אלכסנדר מקווין, הרודס, 2,100 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • כפכפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully