וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ למסגרת: 6 משקפי שמש ב-6 רמות מחיר

הילית וולברג

16.6.2013 / 8:31

איך מתאימים משקפיים לפי צורת הפנים ואיפה מוצאים דגמים מעודכנים אפילו ב-22 שקלים? הילית וולברג ממפה את האופציות האין סופיות ברשת

משקפיים הם אולי האביזר שהכי כיף למדוד בחנות, אבל זה לא אומר שאי אפשר לרכוש אותם ברשת, במיוחד בטווחי המחירים הנמוכים. מגוון האופציות והמחירים האטרקטיביים מפתים לעתים עד כדי כך שאפשר לשקול הזמנה אונליין כדי להתחמש באופציות נוספות, מעבר לזוג העיקרי של המשקפיים המועדפים שלכל אחד כבר יש.

כמו בחנות, כך גם ברשת: חשוב לרכוש משקפיים שהולמים את צורת הפנים, כשהחוק הבסיסי דוגלים בצורה ההפוכה למתאר הפנים. כך למשל משקפיים זוויתיים ומרובעים יהלמו פנים עגולים (תחשבו אמה סטון) ולהיפך, משקפיים עגולים יתאימו לפנים מרובעים ומשורטטים יותר (תחשבו סנדרה בולוק).

אבל יש גם יוצאים מן הכלל. אם הפנים שלכם בצורת לב, כלומר רחבים באזור הגבות ובעלי סנטר חד (ריס ווית'רספון, ניקול ריצ'י), לכו על משקפיים שמדגישים את הצורה הזאת כמו משקפי החתול (שביחד מציירים לב). אופציה נוספת היא ללכת דווקא הפוך לכיוון משקפי הטייס (לב הפוך), שנוטים אל החלק התחתון, מתחת לעיניים, ומאזנים את הפנים. אלו האחרונים מתאימים גם לבעלי הפנים הארוכים במיוחד (שרה ג'סיקה פארקר) היות והם נוטים לשבת במרכז הפנים ולא מתרחבים אל מעבר לגבות.

אגב, צורת הפנים היחידה שיכולה להנות כמעט מכל העולמות היא האובל, אז אפשר ללכת על כל סגנון שהוא כל עוד המסגרת לא חורגת מדי מעבר לגבולות הפרצוף, כלומר בצדדים.

אחרי שהתקבלה ההחלטה באשר לצורת הפנים (למתקשים ישנן שלל אפליקציות ברשת שניתן להיעזר בהן) זה הזמן לבחור את הסגנון. הטרנדים לקיץ 2013 משאירים המון מרחב בחירה עבור המשימה. המסגרות הפופולריות נעות בין העגולות בסגנון ג'ון לנון לגיאומטריות של פנדי, דרך העבות במיוחד של פראדה ודולצ'ה וגבאנה ועד המפונפנות של רוברטו קוואלי. בתי אופנה רבים הלכו על סגנון עיני החתול הוינטג'י. העדשות יכולות לבוא בצבע אחיד אטום, בגימור מראה או בצבע מתחלף כפי שהציגו בגוצ'י על המסלול. לכל אלו הוסיפו קישוטים לרוב, מניטים וקריסטלים ועד נצנצים וקישוטי פלסטיק אחרים. וכרגיל, הנה 6 אופציות בטווחי מחיר שונים -

עד 50: גיאומטריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משקפי המשושה של פוראבר 21 הם הומאז' למשקפיים הגיאומטריים מקולקציית האביב הנוכחית של פנדי (בגרסה שדורשת פחות אומץ ופחות שקלים). הם מושלמים לפנים עגולים במיוחד (שאורכם ורוחבם זהה) כי הם שוברים את הקווים העגולים בזוויתיות. העדשות הסגולות מחמיאות לשחור הבנאלי ובסך הכל מדובר בקנייה משתלמת במיוחד.

משקפיים גיאומטריים, פוראבר 21, 22 שקלים

עד 100: מקושטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית המלאכה של רוברטו קוואלי לקחו ברצינות את עיטורי המתכת בקולקציית קיץ עמוסה בדרמה איטלקית. גרסת אסוס עולה פחות ומשמרת את האפקט הדרמטי עם עיטורים מפותלים ומסגרת עבה במיוחד, שגם היא מצרך חם הקיץ. אם בחרתם במשקפיים האלו, שימו לב למתן את ההופעה הכוללת שכן מדובר בפריט הצהרה גרנדיוזי.

משקפיים מעוטרים, אסוס, 93 שקלים

עד 200: עגולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ון לנון שוכן בלבבותינו וגם על מדפי המשקפיים, כך מתברר. הצורה העגולה מאפיינת את הדגם הזה מבית אורבן אאוטפיטרס בתוספת טרנדית לא פחות - מסגרת עליונה מובלטת (המזכירה את תצוגת האופנה של פראדה לאביב 2013) - מאפשרת גם למי שלא ניחנה בתווי פנים משורטטים לאתגר עצמה עם המראה העגול.

משקפיים עגולים עם מסגרת עליונה מודגשת, אורבן אאוטפיטרס, 140 שקלים

עד 300: צבעוניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא עוד שחור וחום. שלטון הצבע חוזר העונה, במקרה הזה בדגם קלאסי ופשוט עם טוויסט צבעוני ושקוף לאווירה קייצית הולמת שמקפיצה את העיניים לפחות לחופשה קצרה בהוואי. קחו קרם הגנה.

משקפיים צבעוניים, Revolve Clothing, מחיר: 290 שקלים

עד 500: חתוליים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופנת הווינטג' בבגדי החוף זולגת גם למשקפי השמש. הנוכחיים למשל, מוצעים במסגרת עיני החתול שמחמיאה לפנים אובאליות ולסנטרים מחודדים. מרק ג'ייקובס מציע בחירה בין אדום ללבן ועדשות גרדיאנט, טרנד שאפשר לראות גם בקולקציית משקפי השמש של גוצ'י.

משקפי עיני חתול, בלומינגדיילס, 444 שקלים

ללא גבולות: עדשות מראה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משקפי הטייסים הם דגם נצחי והטוויסט שויקטוריה בקהאם בחרה להוסיף כאן הוא עדשות המראה, טרנד קייצי מסנוור במיוחד שהולם את צבעי הקיץ בגווני הכחול והירוק.

משקפי טייסים עם עדשות מראה של ויקטוריה בקהאם, נט-א-פורטה, 1,490 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully