וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן מחלקת טיפים של סטייל

20.8.2013 / 11:20

אחרי שטעם רע נעשה לשמה השני, לינדזי לוהן מאתגרת שוב את חוקי הסטייל וחונכת בלוג אופנה חדש. האם לכוכבת יש מה לתרום, או שמדובר שוב בערמות של מחשופים מוגזמים?

לינדזי לוהן, השחקנית ששמה נקשר עם מדים כתומים יותר מאשר עם שיק, החליטה לפתוח בלוג אופנה. לוהן חנכה את הבלוג החדש בחודש האחרון, והוא למעשה פועל בתוך האתר הרשמי המחודש שלה. קהל היעד? פאשניסטות שמעדיפות מחשופים לא הגיוניים ומיני קצר מדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הבלוג החדש של לינדזי לוהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתמן שהבלוג הוא חלק מהפאזה החדשה והמפוכחת שלוהן מנסה לאמץ, כפי שנחשפה בתוכנית האירוח של אופרה וינפרי, ששודרה בארצות הברית לפני שני לילות.

בניסיון להשאיר מאחור את ההתמכרויות לסמים קשים, אלכוהול ושאר פרובוקציות, לוהן מחלקת עצות בענייני סטייל (או ליתר דיוק "צוות לוהן" הוא זה שמעביר את תורתה לקהל הווירטואלי).

אז מה בתפריט? שערי עיתונים, הופעות אורח טלוויזיוניות, אירועי השקה ושטיחים אדומים. לוהן מבקשת לספק הצצה לסדר היום הסלבריטאי שלה תוך המלצות על פריטי לבוש ואקססוריז שמתכתבים עם הופעות אופנתיות. מסתמן שהגישה הכללית דוגלת קונספט "העתק-הדבק", או במילים אחרות - איך אפשר לשחזר שלל הופעות מתוך הארסנל הפרטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעמה של לוהן הוא כמובן עניין שנוי במחלוקת, עם נטייה חזקה לקצה השלילי של סקאלת השיק או שוק, אבל זה לא מה שמונע ממנה ומהצוות שלה להמליץ שורטס ג'ינס עם ניטים של ליוויס או על סנדלים כחולים של אלדו עם עקבים זרחניים.

נניח לרגע את ההופעות הפומביות המפוקפקות של לוהן, שעליהן מתבססים לא מעט פוסטים בבלוג. הן אמנם אלה שמתדלקות אותם, אך אם נתעלם מהופעות שטיח אדום שלוהן בחרה לפרסם - נוסח שמלת סאטן קצרה וצמודה מדי בגוון חציל - אפשר להיתקל גם בהמלצות לא רעות בכלל באותו הקשר סגנוני. בין היתר, מגפוני פיפ-טואו בסגנון מוקסינים בציפוי לכה של אלכסנדר וונג או שמלת איי קצרה וסגולה של ויקטוריה בקהאם. עם זאת, אי אפשר להימנע מהקביעה הנחרצת - שכדאי ללוהן לאמץ בעצמה את אותן המלצות שהיא מנפקת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully