וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתכסות בעלי שלכת: 5 שמלות מעבר ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

9.9.2013 / 11:10

עם כל הכבוד לבגדים הקצרים או למעילים הארוכים, שמלות המעבר הן הפרקטיות ביותר במלתחה ואפשר ללבוש אותן ברוב חודשי השנה. הילית וולברג בוחרת 5 אופציות מעולות במיוחד

שמלת מעבר היא השמלה הנלבשת ביותר במלתחה הישראלית. היא קלילה ומתאימה גם לערבי סוף הקיץ; היא מושלמת לסתיו ולאביב ובחורף עובדת נפלא עם מעיל מחמם שאפשר להוריד במקום סגור.

כדי לקלוע בול בשמלת הסתיו חשוב להסתכל על החומר ממנו היא עשויה. שמלות כבדות עם שרוול קצר הן נחלתן של האירופאיות. אצלנו במזרח התיכון עדיף ללכת על השרוול הארוך והבד הקליל, כשאורך השמלה נתון לסגנון אישי ולסוג הגוף.

כדי לנצל את משך הלבישה עד תום רצוי להתרחק מהצבעים העגומים המאפיינים את החורף וללכת דווקא על הבהירים מאוד או הבוהקים והחזקים, לצד השמלה השחורה הנצחית כמובן. וכמו תמיד, כדי להקל על תהליך הרכישה, הנה 5 אופציות ב-5 טווחי מחיר משתנים -

עד 100: מקסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמלות של אולד נייבי הן פשוטות אך מפתיעות באיכותן. הג'רזי הצפוף ממנו נתפרת שמלת המקסי הזאת נושם אך גם מספק הגנה מתאימה מפני קרירות והתפר הנופל מעבר לכתף מאפשר חופש תנועה ונוחות. שלל הצבעים המוצעים יגרמו לכן לשקול רכישה המונית: אמרלד, כחול סגלגל, סגול וורדרד ושחור.

שמלת מקסי, אולד נייבי, 98 שקלים

עד 200: נוחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תרכובת פוליאסטר וריון היא קלילה דיה כדי ששמלת הטי הסרוגה של אורבן אאוטפיטרז תהפוך למדים הרשמיים לעונות המעבר. הצבע הכהה שלה ייראה נפלא עם גרביונים בכל צבע או מרקם שתחשקו לגרוב בחורף. להוסיף קרדיגן או מעיל ולצאת לרחוב.

שמלה סרוגה, אורבן אאוטפיטרז, 199 שקלים

עד 400: גיאומטרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הז'קרד הכבד של החורף שעבר עוד לא חלף מן העולם אבל שמלת מעבר צריכה להיות קלילה וההדפס הגיאומטרי עונה על הצרכים האלו. גזרת הסקייטר הפופולארית מחמיאה מאין כמוה למי שרוצה להדגיש את המותניים ורוכסן הצד יבטיח התאמה חלקה. דמיינו אותה עם סנדלים בסתיו ועם מגפונים בחורף, מציצה מתחת למעיל ומספקת עניין מיידי.

שמלת ז'קרד גיאומטרית, אסוס, 400 שקלים

עד 500: מנצנצת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שעוד לא גילתה את הבשורה המשמחת, נימן מרקוס עושים משלוחים לישראל. זו רק סיבה אחת לרכוש את שמלת המנטה המרעננת של הלייבל העולה Dress The Population שמעניק גלאם לוס אנג'לסי למראה האלגנטי. פאייטים מבצבצים מתחת למעיל תמיד שוברים את השגרה והגזרה הרפויה שלה נוחה ואוורירית.

שמלת מנטה עם פאייטים בשרוול, נימן מרקוס, 425 שקלים

ללא גבולות: צחורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיפון ופרינג' בצבע שנהב. אלו כל המילים שצריך כדי לתאר את הטהורות האלגנטית של שמלת הסתיו המושלמת של Alice by Temperley. לבן ושמנת בחורף מעניקים ממד מלכותי ויוקרתי לכל אאוטפיט ושוברים את השחורים והאפורים בצורה מקורית ומרעננת. רק אל תשבו על ספסלים ציבוריים.

שמלת פרינג' ושיפון, שופבופ, 1,788 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully