וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת הפקעת: 5 קרדיגנים ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

17.10.2013 / 10:45

אוברסייז, משובץ או מעוטר באבנים - העונה היא הזמן המושלם להתפרע עם הקרדיגנים. הילית וולברג נוברת ברשת ומוצאת את העיצובים שיהפכו גם את החורף היבש ביותר למלא סטייל

קרדיגן הוא עוד אחד מהפריטים המפנקים לחורף ולסתיו שתמיד מוסיפים חן ואופציות למלתחה. הטרנד הספורטיבי שכבש את שבועות האופנה לחורף 2013-14 לא שולל את הציוות של קרדיגן צמרירי, גדול ומפנק עם נעלי עקב זוהרות ואלגנטיות או עם מרקמים מנצנצים שיהלמו גם את שעות הלילה. כך או כך, השקעה בקרדיגן תשתלם כמעט תמיד. למעשה, מדובר באחד הבגדים הפרקטיים במלתחה.

כמו בכל רכישה ברשת, כך גם במקרה הזה, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות: תערובת הצמר, האורך המדויק, ההתאמה למידה (גדולה, קטנה או אוברסייז) ולשקלל את כל אלו לרכישה מושכלת ומדויקת - אמנות לכשעצמה. קיבצנו כאן 5 אופציות ב-5 טווחי מחיר כדי להמחיש את האופציות האינסופיות והאופנתיות ברשת (וכמו תמיד, זוהי הצעת הגשה. חלק מהעיצובים עלולים להיות סולד אאוט במשך הזמן) -

עד 100: משובץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוגמת השחמט בשחור לבן היא פתרון פחות מבולגן ביחס למשובצים הגראנג'יים של החורף והיא קלה הרבה יותר לשילוב עם פריטים אחרים. הגזרה הארוכה, שמגיעה עד הירכיים, מעניקה יותר אופציות לבוש מבחינת פרופורציות, עם מכנסונים קצרצרים (וגרבונים מתחת כמובן), עם טייץ או ג'ינס.

קרדיגן שחמט, פוראבר 21, 83 שקלים

עד 200: מלאנז'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיאה למוד קלות', הקרדיגן המדובר קורץ לקרדיגנים של פעם עם גזרת פקעת משוחררת ותערובת צמר שכוללת 50 גוונים של כחול. קצת כמו ג'ינס, הגוון הכחלחל משתלב עם שלל אופציות מהמלתחה ומתאים לרביצה חמימה וביתית או יציאה קז'ואלית אל הרחוב בחורף.

קרדיגן מצמר מעורב, מוד קלות', 155 שקלים

עד 400: היפסטרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספק קרדיגן סבתות וינטג'י וספק עיצוב קשוח יותר בזכות פרופורציות האוברסייז והצבע העמוק. החידוש של אורבן אאוטפיטרז הוא פיצול אישיות נפלא ומשלב בין רך לעבה, בין צעיר לזקן. למרות שהוא לא מתאים לכל אחת, מי שתצליח לסחוב את המראה הזה תזכה לבלוט מעל כולם החורף, רק בתקווה שבאופן חיובי.

קרדיגן אוברסייז, אורבן אאוטפיטרז, 210 שקלים

עד 500: קלאסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרגיל, בלי הרבה הפתעות, למותג האמריקאי הבסיסי והאיכותי ג'יי קרו יש אינספור סגנונות קרדיגן ברפרטואר, שכל אחד מהם יחזיק כמה חורפים במצב טוב ויתאים כמעט לכל מאורע. הגרסה הזאת של "קרדיגן החלומות" כשמה כן היא - מחמיאה, מפנקת, איכותית והולמת גם לבוש פורמלי יותר. חלומית, בקיצור.

קרדיגן חלומות, ג'יי קרו, 412 שקלים

ללא גבולות: מקושט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצב הבריטי מת'יו וויליאמסון מציג גרסה נינוחה אבל אצילית לקרדיגן הנצחי עם גזרת שעון נשית ואורך עד הברכיים שנשבר בשסע קטן וצנוע. עיטור החרוזים והקריסטלים לא מצועצע מדי ומגדיר את קו הכתפיים, היכן שבדרך קרדיגנים נוטים להפוך אותו למעוגל והצבע הוא מושלם לחורף 2014.

קרדיגן מעוטר של מת'יו וויליאמסון, דה אאוטנט, 1,188 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • קרדיגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully