"אני נקרע בין לעשות וואו לבין למכור": שאלת ההצלחה המסחרית באופנה
הפרידה של ניקולה גסקייר מבלנסיאגה עוררה שוב את אחת הסוגיות העתיקות של האופנה - האם אהדה ביקורתית מנוגדת להצלחה מסחרית ומה תפקידה של התקשורת בכל הסיפור?
הפרידה של ניקולה גסקייר מבלנסיאגה עוררה שוב את אחת הסוגיות העתיקות של האופנה - האם אהדה ביקורתית מנוגדת להצלחה מסחרית ומה תפקידה של התקשורת בכל הסיפור?
קמפייני הענק לקולקציות הריזורט, שמציפים כעת את המגזינים הגדולים, הם יותר מממתקים נהדרים לעיניים. כל אחד מהם מקדם את עולם האופנה למציאות נטולת עונות, שבה לקיץ או לחורף אין שום משמעות