"אפקט הליפסטיק": נשים קונות יותר איפור בזמן מיתון
מחקר שהתפרסם בארצות הברית לאחרונה קובע כי דווקא בתקופות משבר כלכלי נשים קונות יותר מוצרי איפור. הסיבה - לשפר את הסיכויים לתפוס גבר אמיד
מחקר שהתפרסם בארצות הברית לאחרונה קובע כי דווקא בתקופות משבר כלכלי נשים קונות יותר מוצרי איפור. הסיבה - לשפר את הסיכויים לתפוס גבר אמיד
בתי אופנת העל משחררים את הקמפיינים המתוקשרים של הקולקציות חדשות - איזו דוגמנית הצטלמה ליד ביגפוט, איזה מותג השתלט על תיכון ומיהו צמד הצלמים העסוק מכולם? חלק א'
אחרי שהקולקציה עם מארני התקשתה להלהיב את ההמונים, שיתוף הפעולה של H&M עם מיסון מרטין מרג'יאלה נראה אפילו תמוה עוד יותר. מה יש בבית האופנה שהופך אותו לכל כך בעייתי?
יום משחק הגמר ביורו הוא גם הזדמנות לעימות חזיתי בין שניים מבתי האופנה המרכזיים של ספרד ואיטליה. למי מגיע הגביע? שאלה קשה לאור מסורת של יופי וחדשנות של שני המותגים