מפוטמים מפרסומות
650 עמודים מתוך גיליון ספטמבר של ווג, שעתיד להיות העבה ביותר אי פעם, מוקדשים למודעות וקמפיינים של בתי אופנה. מתי פרסומות הפכו לתוכן לגיטמי, והאם זה מה שהקהל דורש?
650 עמודים מתוך גיליון ספטמבר של ווג, שעתיד להיות העבה ביותר אי פעם, מוקדשים למודעות וקמפיינים של בתי אופנה. מתי פרסומות הפכו לתוכן לגיטמי, והאם זה מה שהקהל דורש?
ספרות העיון על אופנה נמצאת במגמת שיא, כשעשרות כותרים על סגנון ומעצבים מתפרסמים מדי שנה ומציעים לכל אחד להפוך לפאשניסטה משכילה. מה מוביל את המגמה ומה כדאי לקרוא?
הספר Overdressed, העוסק באובססיה המערבית לרכישת אופנת רשתות מהירה וזולה, שואל מה עושים עם כל ערימות הבגדים האלו, או יותר חשוב - מה הן עושות לנו? כל הפתרונות בפנים