וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגבר המאופק-מאובק

רועי ירושלמי

1.11.2006 / 20:47

רועי ירושלמי משבח את שביניון שממשיכים, בים סוער של בגדי מתחנגלים, לעצב בגדים לבחורים טובי טעם, שלא מתים לבלוט

בשנים האחרונות, יחד עם עלייתו (ושקיעתו הצפויה, אבל זה כבר סיפור אחר) של המטרוסקסואל העברי, החליטו כל מיני מותגים מקומיים לחנך את הפראים המקומיים ולצקת בהם קצת סטייל. בחלק מכריע של המקרים, התורה שהרביצו בלקוחות מחפי הדרך היתה עמוסה בדיטיילים כגון ניטים, הדפסי ענק, מריחת שם המותג על כל החולצה ועוד כל מיני קשקושים שהעין מתקשה לקבל.

בין כל מותגים המרצים והנלהבים מדי האלה, בלט תמיד שביניון כמותג מחושב עם אג'נדה מסודרת, שלא צעקה בגרון ניחר "סער פדידה". העיצובים של מיכל ספיר ורון קאהן המעצבים שמאחורי שביניון (המותג חו"לי אבל ליבואן יש זיכיון לייצר בארץ תחת הלייבל הבינלאומי), לא היו אף פעם מיוחדג'ים מדי וגם המחירים היו אטרקטיביים ביחס למתחרים.

בכלל, נדמה שהעבודה של המעצבים משתפרת באופן ניכר מקולקציה לקולקציה. השיפור ניכר בעיקר בעיצובים הנקיים של חלק מהפריטים, שמתאמצים פחות להוכיח ולרצות את העם היושב בחולון ומספקים שיק נונשלנטי מוגבר.

הדגש בקולקצה החדשה ניתן באופן מכריע לפריטי לבוש עליונים: מעילים חולצות, טי-שרטים וכל מה שביניהם. ההשראה נלקחת מעולם האווירונאוטיקה, ומתבטאת בעיקר הדפסי אווירונים, חותמות דרכונים ומראה תרמילאי משהו. מנעד הצבעים נע בין חום ושחור- פחמי לצבעים חיים כמו ירוק ואדום וצבעי פסטל.

מקרב שלל העיצובים, שווה לתת את הדעת לחולצת פולו מכובסת ושחורה, אליה הוצמדו שרוולי טי שרט מפוספסים (169 ש"ח). גם לחולצות הטי הארוכות בירוק ואדום דהויים (169 ש"ח) יש סטייל יחודי ומוצלח, על אף כיתובי הענק.

סריגי הפולו הארוכים ראויים גם הם, בזכות הצווארון והתיפורים המחמיאים בשכמות. כאן גם ניתן לראות בבירור את הנקיון הקונספטואלי של המותג, שכן מלבד דיטיילז קטנים בקצוות, שיוסיפו לחובבי הז'אנר ולא יפריעו לשאר, החולצה נותרה חפה מקשקושים מיותרים, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

שדרוג של מדי ב'

למעילים של המותג לוק מחוספס שכזה, עובדה שמעלה את השאלה הבאה: נכון שזה קצת מופרך שאת כל הבגדים המחוספסים הללו, שאמורים לשרוץ יחד עם בעליהם במחוזות עלומים ומאובקים, משיגים בסופו של יום בקניונים השונים והממוזגים, הקרובים לביתכם? זה לא היה אמור להיות אצל איזה קאובוי בתחנה מאובקת באצמצצע שוםמקום, שמייצר מעילים דהוים בעלי אופי מחוספס ומהצד גם מוכר נשק לא חוקי? סתם נקודה למחשבה.

אם או בלי קשר, בנגזרת זו ניתן למצוא מעילי בד צבאיים בירוק, עם כיסים מנופחים, מעין וריאנט ביזארי וחביב על מדי ב' בגרסה משודרגת. עוד במעילייה - מעילי עור א-לה בילי איידול וקהיליית האופנוענים, בשחור וחום. אלו מהווים את גאוות המותג הצרפתי במכורתו וגם כאן ישנה השקעה רבה בנישה זו בכלל ובפרט במעיל החום המשופשף, שטכניקת ייצורו מאפשרת באופן חריג גם לכבסו. אני, בכל אופן, חיבבתי.

מחירים: חולצות 99- 199 ש"ח, מכנסיים- 329-349 ש"ח, מעילים 379 - 1490 ש"ח

את בגדי שביניון ניתן להשיג בפקטורי 54 (צומת איקאה), רשת "ג'ינס בר", דיוטי פרי ובחנויות דיזל ברחבי הארץ .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully