וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינסטרים לפנים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

5.12.2006 / 15:50

מאמא ז'קלין ומר שיער מתבדר ניצחי, אביגדור, ליכטנשטיין צילמו קטלוג חדש שמקיף את כל התסרורוקת שבנו והם אוהבים במיוחד לחורף 2007. הקונספט: הצדעה לשנות ה-80 התיאטרליות.

הזוג המוכשר כל כך בהזרמת אנרגיות קבועות לעסק, בטיפוח חברים, בגידול ילדים וביצירת גלאם, ליהק לקטלוג את סיוון קליין כתבת y בעשר, את מלכת היופי יעל נזרי, את נערת ישראל אנסטסיה ינטין, את הילה ערן נערת היופי עשרה ואת הדוגמנית והמשוררת הויאטנמית ואן (שעובדת במערכת וואלה! כבוד).

הבת ענת ליכטנשטיין איפרה את הדוגמניות שהצטלמו לקטלוג ואת הסטיילינג עשתה ליקה גולן, שחזרה לאחרונה לישראל לאחר שנים רבות בבלגיה והביאה איתה כמויות של בגדים ואקססוריז מבתי האופנה של צרפת ואיטליה.

הסטיילינג אכן ניראה מאד פיין, אבל בצורה שיכלה לקדם להפליא את אולמי רסיטל. על רקע הפקות האופנה והקטלוגים המעודכנים והיצירתיים שיוצאים מסביב, משהו בסטיילינג של הקטלוג מעלה תחושה שכבר ראינו את העידון הנשי שגולן בחרה בו ושהוא אינו מחדש דבר. התחושה היא של דפדוף ב"לאישה" של לפני 8 שנים. אז נשענתם בעיקר על הסמל המסחרי הגדול שלכם - מלכות היופי, אי אפשר היה לשחק עם התדמית הבובתית שלהן קצת? אם לא נזהרים עם הפקת תסרוקות אייטיז, כל הסיפור יכול להראות כמו מנשר לא מעודכן ולא כמו רטרו בשום צורה.

וחבל כי התסרוקות עצמן מעניינות ומלאות תעוזה ותנופה. ליכטנשטיין מגדירה את הסגנון של החורף הקרוב לפי משפחתה, כראוותני, מהודר ומאובזר מאוד (סיכות ראש משובצות, סרטי סטאן, קשתות יוקרתיות). התסרוקות כך היא מטיפה, הן גדולות מהחיים, החל מהצדעה משולבת לאודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפאני" דרך תוספות שיער מנופחות בסגנון מארי אנטואנט ועד לחיתוכים חדים וא-סימטריים של שנות ה-80.

היא מצדדת גם בחזרתו של הקארה עם הפוני בסגנונות ובאורכים שונים: גותי, בובתי ותמר גלבץ. ליכטנשטיין מזהירה, שממש בקרוב נראה גם את המיני-פוני הקצוץ של שנות ה-60, כמו זה שקייטי הולמס גזרה על עצמה לחתונתה עם טום. כזה שמתאים בעיקר לפנים בובתיות וקטנות. צבעי השיער שהליכטנשטיינים מציגים לחורף זה הם נקיים וחמים - גווני אדמה, שוקולד, חום שטני ובלונד כהה משום שהדגש הוא על התסרוקות ולא על הצבע.


ניתן להשיג תסרוקות כאלה אצל ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין – אבא קובנר 3, כוכב הצפון , תל אביב 03-6994567. מחירי התסרוקות הם החל מ-200 ¤ ועד 700 ¤, תספורות 250-300 ¤,
גוונים – 600 ¤, צבע 250 כולל פן.



אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארה עמוס ואטרקטיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל נזרי, מלכת היופי שלכם בשיער נפוח וראוותני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נזרי בתוספות שיער מוגזמות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנסטסיה יסטין נערת ישראל במחלפות ארוכות ומטופלות שלא ניראות כמו טייק אוף על האייטיז אלא פשוט כמו הדבר עצמו מפעם , בלי הטוויסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשתות נוצצות. איבזור מכל הלב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואן שלנו המהממת בתסרוקת גותית-פאנקיסטית שהיתה צריכה להצטלם עם בגדים קולים ולא עדינים ונשיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תסרוקות נפוחות עם הומור. למי שלא רואה את הדברים כפשוטם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה על צמות. טייק אוף פרוע על כיפה אדומה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיוון קליין בקארה שחור ושפיצי עם מחשוף מרלין מונרו מבאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully