וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילומים חשובים כמו הבגדים

ענת אור

8.12.2006 / 9:44

ענת אור נרגשת מהאתר היפה שהעלה לאוויר צמד המעצבות שמאחורי המותג הפשוט - מתוחכם, "מיק"

המותג מיק שלו חנות אם ברחוב ביל"ו בתל אביב העלה אתר אינטרנט לאוויר, שמציג את ארבע שנות הפעילות של אילת צורי (35) ומיריק חממי (34) שתי המעצבות שהן "מיק".

מצד אחד זה מפתיע שהמותג הכל כך אלטרנטיבי והאנטי-פלצני מעלה אתר, כשמעצבים ותיקים ממנו עדיין לא עשו זאת. מצד שני, צורי היא צלמת נפלאה ובוגרת לימודי עיצוב ואמנות במרכז הטכנולוגי בחולון, כך שזה מאוד טבעי שצילומים הבגדים של המותג, שצילמה בעצמה, יהיו נגישים לכל, באתר שהיא עיצבה.

על בניית האתר חתום מוש קיינר, שהוא סקסופוניסט, חבר של השתיים ומעצב אתרים מוכשר, שמתמחה באתרים שקשורים למוזיקה. כחלק מכנופיית החברים שלוקחת חלק בפעילות של "מיק" הוא ניגן בג'אמים שהתקיימו מחוץ לחנות בחודשים האחרונים בימי שישי, עד שהגיע שוטר או פקח של העירייה.

באתר אפשר לראות צילומים גם מהאירועים האלו, שנעשים מתוך חשיבה על האיזור כעל שכונה שמגיעות לה הופעות מוזיקה חיה בצהרי שישי מדי פעם, "לא כל כך נותנים לזה לקרות. תמיד יש איזו נשמה טובה שקוראת למישהו, אבל אנחנו מנסים להמשיך" אומרת צורי.

הפורמן כאייקון

באתר, המעוצב בניקיון בגווני אפור, יש צילומים של הקולקציה הנוכחית ושל קולקציות קודמות החל מקיץ 2004. חורף 2003, שהיה העונה הראשונה שלהן, לא מוצג באתר.

האימאג' בעמוד הפותח הוא של פורמן, כלי עבודה בסיסי בעולם התפירה ובעל ויזואליה מעניינת במיוחד, עם כדורון אדום, שנותן נקודת צבע מאוד מוצלחת לאתר האפור - צבעוניות שמאפיינת גם את הבגדים שלהן, וששימושו המקורי נעלם מעיני (כל היודע דבר יבוא על הברכה).

השימוש בפורמן כאימאג' מרכזי מסמל "קצת נוסטלגיה, מהתקופה של ההתלמדות. בלמידה יש הרבה פירוק וחיבור ושוב פירוק וחיבור מחדש" אומרת צורי על הכלי הסיזיפי.

עוד באתר צילומים מפרויקט טי שירטים מודפסים, לנשים ולגברים. ומפרויקט "מיקס אנד מאצ' טי ליין", שנעשה בשיתוף פעולה עם חנות היד השנייה "שתיים" במיוחד ל"טי מרקט" בשנה שעברה, בו הן הדפיסו על חולצות קיימות.

יש תיעוד של בגדים ש"מיק" עיצבו למופעי מחול, לכוריאוגרפית דגנית שמי (שהיום פועלת ומצליחה בניו יורק) ולמופע בוטו של מור בשן ואיילת פרידמן. העיצוב לבמה היה בעצם תחילת הדרך של "מיק".

למרות שהאתר דובר אנגלית, מבטיחה צורי שהם עובדים על הגרסה העברית, שתעלה בקרוב. היא לא יכולה לענות על השאלה האם להעלות אתר בשלב הזה של העסק זה מוקדם או מאוחר. "זה עוד שלב. כמו שידענו שאנחנו רוצות סטודיו שבו אנשים יוכלו לבקר ככה הבנו שאנשים מחפשים אותנו או רוצים לראות מה היה ומה יש, ונראה לנו שאנחנו צריכות את זה. וכמו שעשינו את הסטודיו, בעצמנו עם עזרה של חברים ולאט לאט, כך נעשה גם האתר. כשהדברים נראים נכונים הם קורים".

יחסית לעובדה שעד לפני פחות משנה הן מכרו מיריד המעצבים בסנטר הקמת אתר אינטרנט נראה כמו צעד משמעותי. ובכלל עדיין אין קונצנזוס בארץ שמעצב אופנה צריך אתר, אבל עוד ועוד מעצבים הופכים את כרטיס הביקור שלהם ליותר מחתיכת נייר.

באתר אין עדיין את רשימת החנויות שהן מוכרות דרכן, ולטובת קוראי "וואלה!": את הבגדים הפשוטים אך מתוחכמים של "מיק" אפשר להשיג ב"חדר משלך", עמק רפאים 8, ירושלים; סלון סלומה, גורדון 25 ת"א; אורלי ירון, רחוב כיכר רבין, ת"א; בליץ', בעלי מלאכה, ת"א; נשימה (מקום לנשים עם בית קפה ומספרה) יישוב קדימה; ובסטודיו מיק - לונץ 12, פינת ביל"ו, תל אביב.
www.mikstudio.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully