וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלומפרים מסוגננים

נויה הלרמן

11.12.2006 / 13:09

לו רק לאנשים היה יותר כסף, כל המכורים לאימום הרחב של הקרוקס היו עוברים מזמן לליין המגה מעוצב קמפר

כשזה נוגע לנעלים, שילוב בין נוחות לעיצוב שווה, הוא קשה להשגה. חנויות ורשתות של נעלי נוחות יש לא מעט אבל שילוב בין מבנה נעל שמכבד את הרגל, לעיצוב שמכבד את הסטנדרטים של הציבור האופנתי, הוא לא מאד שכיח. לכן קמפר – חברה שבחיים לא תניח אותך על עקבי סיכה מכאיבים, היא יוצאת דופן מבחינת המפגש בין אימומים נוחים לעיצוב מגניב בתכלית.


ראשי החברה שפועלת משנת 1975 מצהירים שאת ההשראה הם שואבים מההיסטוריה ומהתרבות של אגן הים התיכון. עם זאת הקמפיין האחרון של קמפר צולם השנה דווקא בסאן פאולו, ברזיל. כוונת יוצרי הקמפיין היתה להראות את תושבי סאן פאולו כנאמנים לערכיהם המסורתיים אך פתוחים לקבל את החדש והמערבי שבעולמנו, או במילים אחרות: נועלים קמפר.

באחת המודעות הפסטורליות ומושכות תשומת הלב למשל, מצולמים 3 מוכרי פרחים הנעולים בקמפר שישובים על משאית מלאה עציצים. במודעה אחרת מצולמות 3 נשים אוחזות בכלי תיפוף שונים. אם יש קמפיין שרחוק מפלצנות אורבנית – זה האחד. בשתי המודעות הסיסמה זהה: Walk, don’t run (לך, אל תרוץ).

חוץ מלצלם מראות ירוקים החברה מקפידה גם על עקרונות אקולוגיים אורגניים ומיייצרת מחומרים ממוחזרים כמו רפידות טבעיות מקוקוס.

תאומים לא זהים

הנעליים עצמן מתהדרות בסוליות גומי אנטומיות בולמות זעזועים, יש גם כמה דגמים עם סוליות עץ, הגפה מעור, ז'מש או גומי, והאימומים מותאמים למבנה העצם. הקולקצייה עצמה מתחלקת לשלוש קבוצות; גברים, נשים ויוניסקס ובהן כמה משפחות. המשעשעת ביותר שייכת למשפחת טווינס (Twins) שקשה להישאר אדיש מולה. הנעליים מהקבוצה הזאת כאילו צוחקות בסיבוב על חוקי הסימטרייה.

לכל נעל הדפס שונה שביחד עם הנעל השניה משלים תמונה כללית. הציור השונה על הנעלים הוא אחד המאפיינים הותיקים ביותר של החברה, והעונה תמצאו הם פיתחו אותו לכדי הדפסים ורקמות כמו בגדים תלויים על חבל כביסה, נקודות צבעוניות (קצת פאסה, אבל מקסים) שמפוזרות על נעלי סירה שחורות ללא סדר מוגדר או נעל סירה שחורה שלצדה פרח אדום ומתוכה כאילו צומח דשא. אחד המגפיים הבולטים בסדרה הוא זוג בצבע לבן שמנת שבראשו קיפול שמזכיר צווארון של חולצה. הטוויסט של הדגם הוא שכל מגף ענוב בעניבה מבד שונה.

פרסומת לביצת הפתעה

לשמרנים יותר יש את משפחות הנעלים האחרות כמו סדרת peo שבה מגפי נשים עם שילובי עור וזמש עם חרטום מעוגל, או נעליים שטוחות לגברים עם שילובי צבעים מתונים יחסית המתאימים לאלה שכל דבר שנוגד את ההגדרה של נעל קלאסית עושה להם שבץ קל.

משפחת הנעלים הלנה המוצלחת ושובת הלב מביאה נעלי סירה ומגפונים מבד פפיטה חום כהה כשבצד חבל עור קשור לפפיון, נעלי סירה ומגפונים בלבן-זהב כשעקב הגומי גם הוא בצבע זהב או מגף גבוה בצבע יין מעושן עם עקב ירקרק.

ה"אוי" עולה רק שמתוודעים למחירים היחסית גבוהים. המשימה הבאה היא למצוא משהו גם טרנדי, גם נוח וגם במחיר שיפתיע לטובה. נשמע ממש כמו פרסומת לביצת הפתעה.

מידות: גברים 40-47, נשים 36-41, יוניסקס 36-47.
מחירים: נעליים : 869 ¤ - 699 ¤, מגפיים: 1248 ¤ - 889 ¤
קמפר עזריאלי, קניון עזריאלי, קומה 2, שינקין 44, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully