וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשת

שני פישר

14.12.2006 / 0:17

היא נסיכת השיק ומרימה הופעות מפוצצות ברקדנים, כוח וסטייל. אם גוון סטפני תירש את מדונה בעוד 5 שנים, נוכל לחיות עם זה

קיימות מספר תופעות נשיות שהן על-אנושיות ואינן עומדות בשורה אחת עם שאר בנות העולם. כיוון שעל-אנושיות הן, לא ניתן להכפיש נשים אלו או לגנות אותן, אלא רק להשתומם לנוכח דמותן ולשתוק.

בין מדונה הנצחית לאנג'לינה ג'ולי השמימית, ישנה גם את גוון סטפני הבוהקת, שעם אלבום חדש וילד חדש, מוכיחה שמעבר לזמרת מצליחה ולאייקון תרבותי, ממשיכה להוכיח ששמלת הנקודות ובגדי ההיפ הופ לסירוגין ב"דונט ספיק" ומותג האופנה שהקימה לא היו אפיזוזדות אירעיות. סטפני היא פשוט אושייה אופנתית ענקית. ומזה מבינה עניין.

כרבולת יציבה

גוון סטפני נכנסה לחיינו ב-1995 עם הלהקה No doubt בלהיט המיתולוגי don’t speak כאמור. אז הייתה היא בחורה יפה, מתוקה, סקסית עם כישורי ריקוד שכונתיים וחיבה במקביל ללוק המיוזע, למראה פיפטיז נשי ורך של בלונד פלטינה גלי ואודם אדום במיוחד.

בעשור האחרון הצליחה סטפני להישאר ביציבות מרשימה בצמרת הפלייליסט העולמית, ללא פרישות וקאמבקים מתוקשרים, ללא שערוריות קוק וסרטי וידאו ביתיים.

הסוד להצלחה טמון בין היתר בעובדה שגוון סטפני תמיד נראית כמו גוון סטפני. סגנון האיפור נותר יציב לאורך השנים וכמוהו גם כרבולת הפלטין למעט חודשים ספורים בהם שערה נצבע לורוד.

כמכתיבת טרנדים אמיתית, היא הכניסה לחיינו את חולצות הבטן הקצרצרות, את החזיות כטופ לגיטימי, את גרביוני רשת כשרוולונים ומכנסיים משוחררות לא בגזרת באגי אלא גדולות בכארבע מידות מהמידה האמיתית.

בהופעות שלה סטפני מתחילה להביא מיוזיקולז מלאי רקדנים, תלבושות וכוח, שמסמנים אותה כיורשת בלונדינת מוכשרת וראוייה לדיווה שאת שמה אין צורך להזכיר. מה נאמר, אם באמת תחליט אסתר המלכה לפרוש מתישהו, התחליף יהיה מנחם בהחלט.

אהבה, מוזיקה, מלאך וילד

עוד החלטה העסקית החכמה של גוון הייתה לפתוח קו בגדים משלה, שהרי ניסיון בעיצוב יש לה, כמי שידועה שיוצרת את הבגדים שלה בעצמה, ואינטרפטציות שונות לבגדיה היו כבר על מדפי החנויות. את ליין הבגדים שלה L.A.M.B
(love, angel, music,baby). היא הקימה בשנת 2004.

בניגוד לג'יי לו, שכנראה הייתה מפטרת את המלבישה שלה אם הייתה שולפת לה עליונית מקו הבגדים הנושא את שמה, אין כל ספק שהבגדים של L.A.M.B הם יותר גוון מגוון. המוצלחים ביניהם הם חולצות טי עם הדפסים, תיקים ושמלות גיאומטריות חביבות.

בקליפ לסינגל החדש שלה wind it up, אפשר למצוא אותה עם אותו הליפסטיק ואותו הפלטין באדרת קצת אחרת. הקליפ הוא מחווה סטפנית לסרט צלילי המוזיקה המיתולוגית שנפתח בהופעה מדהימה של גוון בבגדי נזירה עם טוויסט - גלימה שחורה קצרצרה שמתחתיה שמלת סריג לבנה, ועם כיסוי ראש נזירתי שמדגיש את פניה היפות המאופרות בדיוק ובקפידה.

סטפני מצולמת במשקפי שמש יפהפיות עם הסמל G, בשרשרת צלב, שמופיע בקליפ גם כאבזם של חגורה וכגיטרה. ברקע רוקדים ילדי פון טראפ שעברו טרנספורמציה לרקדני היפהופ וברייקדאנס במספר וריאציות לבגדי הוילונות המיתולוגיים.

לאורך כל הקליפ המלתחה של גוון היא בצבעי שחור-לבן. היא מצולמת בשמלה לבנה וקצרה שצמודה בחלק העליון, שקופה באיזור הבטן ומתרחבת בשכבות עד הברך, ובשמלה שחורה וקצרה, שבחלק העליון היא בגזרת ז'קט מחוייט ועוטפת אותה חגורת מותן כסופה. משהו בין גוון לגוצ'י.

על היעדר הצבעוניות של הבגדים בקליפ מפצות הגזרות המעניינות והעדכניות ובהחלט ניתן להבחין בשינוי מהותי אצל גוון. מתוקף היותה אם טרייה, שילדה רק לפני כחצי שנה, היא אינה ממהרת לחשוף טפחיים באופן שיצריך זוויות צילום מהתלות או את איש הפוטושופ לעבוד שעות נוספות.

אז אמנם גוון של wind it up היא אינה אותה הגוון של rich girl, היא כבר בת 37, מלאה יותר, נשיות יותר ומעודנת יותר לפרקים. אך עם העור המושלם, הזיק השובב בעיניים והקול הילדותי, עדיין לא הייתם נותנים לה יותר מ 25 ברחוב. ולכן, דווקא היום ולא לפני שנה, היא נכנסת לרשימה השווה בעולם של הנשים העל-אנושיות.

אתם מצידכם יכולים להיכנס לאתר של סטפני ולצפות בקליפים מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully