וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתלבש כדי להבהיל

נויה הלרמן

2.1.2007 / 9:17

תיקים בצורת ארונות קבורה, שמלות כלה ערפדיות, מחוכים מהגיהנום ובגדי פעוטות עם גולגולות. האתרים לבגדים הגותיים הכי שווים

ללוק הגותי היו מעריצים רבים, ביניהם אני, עוד לפני שחדר לאופנה לפני כחצי שנה והפך לטרנד לוהט. כחלק ממיעוט (שגדל בינתיים), הייתי משוטטת בחנויות הגותיות בתל אביב שמוגדרות גם כחנויות פאנק כמו NOX בפרישמן 42 ו- VELVETS GOTH FASHION בדיזינגוף 122 - חנות גותית וסייבר, השוכנות לשמחתי, אחת ליד השנייה.

למי שמאמינה ששחור הוא השחור החדש, הישן והנוכחי וארון הבגדים שלה מזכיר את זה של יאיר לפיד, הנה מקבץ אתרים בהם תוכלו להזמין ממיטב הבגדים, הנעליים והאקססוריז הגותיים. שימו לב לנציגות הבולטת באתרים האלה של אנגליה, מעצמת הפאנק והגותיקה. אגב, במידה והחלטתם לרכוש דבר מה, מומלץ לעשות השוואת מחירים כי חלק מהאתרים מחזיקים בפריטים של אותן החברות.

האתר הראשון הקרוי בפשטות: לבוש בשחור, הוא גותי בניחוח פאנק ומגביל כניסה למעל גיל 18. באתר מבחר עצום של נעליים, בגדים ואקססוריז בינהם תיקים בצורת ארון קבורה, פאצ'ים עם מיטב הפוזות של הגולגלות, שמלות גותיות עם שרוולי ערפד, שמלות כלה גותיות ובגדי תינוקות מבד סקוטי משובץ לבנים ואוברול מבד סאטן אדום לבנות. לתינוקות ולילדים יש גם בובות פרווה בצורת עכביש (ואל תרימו גבה, יש כאלה גם באיקאה!). עוד באתר תכשיטים וקולרים מתכת ענקיים, מחזיקי קטורת בצורת גולגלות ושדים ומבחר לא קטן של נעליים.

הכי הלואין

מלכת האופל בתרגום נוסח קופיקו, הוא אתר בעל גרפיקה אפלה אך ילדותית המכיל ממיטב התלבושות לערב ההלואין הקרוב. המון שמלות פאנק או גותיות יש כאן, וכן חצאיות מיוחדות בינהן חצאית העשוייה שכבות המחוברות בסיכות ביטחון, חולצת רשת בצורת קורי עכביש, חצאיות עם שרשראות ברזל, ז'קטים מעניינים, חלקם דמויי פרווה וז'קט אחד מוצלח במיוחד, עם כפתורים גדולים שיתאים לא רק לחובבי הרוק.

עבור ילדות יש באתר מבחר שמלות טול בשחור ואדום. לגברים יש מכנסיים, חצאיות (קראתם נכון) וז'קטים. עבור שני המינים יש מבחר אקססוריז שווה הכולל חגורות עם הדפסי פרווה, תיקי פלסטיק בצורת מחוך, מניפות, תכשיטים, פאות ואפילו מטריה אחת. שחורה כמובן.

אמילי והחתולים

האתר של Emily the strange שאהוב עליי במיוחד. אמילי, דמות הקומיקס שהפכה לאייקון המסמל בדידות, כעס וארבעה חתולים, היא בת 13 נצחית, מיזנתרופית המסתובתת עם ארבעת חתוליה השחורים.

תעשיית המרצ'נדייז הנלווית לה קצת סותרת את האנטי-מסחריות הגלומה באישיותה האינדיבדואליסטית. אבל זה לא עוצר אלפי מעריצים (כמוני) לרכוש נעליים, בגדים, גרביים, תכשיטים ואפילו איפור עם הלוגו של אמילי או של חתוליה השחורים. המלצה: חפשו את הטרנינג עם הקפוצ'ון בעל אוזני החתול.

ממלכת הויניל

הבוטיק הספוקי בעל השם המתלהב והעיצוב הקומיקסי הנאיבי, כביכול מיועד לצעירים אבל גם בעלי פטיש לז'אנר ימצאו בו הרבה גודיס.

שימו לב למשקפי השמש המתכתיים שכאילו נמסו בשמש, למוטיבים הרווחים של כנפי עטלף, לשמלות ומכנסי הוויניל שרובם סקיני, לחליפת הוויניל עם הדפס צהוב של להבות ולמחלקת הלנז'רי הזנותית משהו.

יש גם מוצרי קוסמטיקה של חברת Manic panic, טייצים וגרביים מהמופלאים שראיתי, ונעליים ממיטב הפלטפורמה, עם המון שילובי פפיונים, אבזמים, וכנפי עטלפים.

פלאסקים וגביעי רעל

אתר גותי של בגדים, נעליים, אקססוריז ותחפושות הלואין. זהו מקדש לחובבי הויניל, הלטקס והעור. שלל בגדים לגברים ונשים בינהם חצאיות שכאילו נלקחו מהאגדות (מהחלק של המכשפות) מלאות בשכבות עם טול ותחרה, גופיות עם הדפסים שונים כדוגמת חוט תיל המלפף את הגוף, מבחר עצום של גביעים לשיקוי אהבה או רעל, רצועות וחגורות לקישוט מגף, שרשראות וענקים לנשים בסגנון ויקטוריאני ואקססוריז עם ניטים וקוצי מתכת, פלאסקים (כלי מתכתי לאלכוהול) ועוד המון המון תכשיטים.

מחוכים מהגיהנום

עוד אתר אנגלי. טוב, האנגלים מבינים אופנה גותית מהי. לא סתם יש סיורי רוחות מודרכים בלונדון כבר שנים. באתר מבחר של נעלי צבא עם תוספות גרוטסקיות כמו ים אבזמים, פיניש מבריק או של להבות, בגדים גותיים מצועצעים משהו, מגפיים מהרצפה ועד הביקיני ליין, מסכות נוצצות סטייל ונציה, מחוכים מהגיהנום, תכשיטים וקצת איפור.

ממלכת הפלטפורמות

אתר זה מתרכז בנעליים. הפלטפורמות מככבות ובגדול, כמו גם מגפי פלטפורמה כשעליה ניטים קוצניים או הדפסי להבות, מגפי גברים אימתניים כמו כל מיני מוטציות של נעלי ד"ר מרטין. לאתר גם מחלקת לנז'רי (יש מבחר מפי.וי.סי), בגדי ים ואביזרי מין.

(הצילום הראשי: דוגמנית: תמר זיסקין. צ': קרין בר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully