וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים יפים מוצאים באינטרנט

רועי ירושלמי

4.1.2007 / 8:17

הוא אלוף גו'דו טרי, בן לאב אנגלי ולאם אירית ובעל מראה נערי-מסוכן שיחבב אותו על מגזרים רבים. יוני וולף - דוגמן וממתק

עובדה ידועה היא שספורט הינו מצע נוח לגידול שוות ושווים, דהינו דוגמנים ודוגמניות שיכולים לעשות שימוש נוסף בגוף המהודק שהאימונם סידרו להם.

שחייה, כדוריד וכמובן טניס, כולם ענפי ספורט ששיחררו בחלוף השנים לא מעט דמויות, שערקו מדי פעם לקמפיינים. ג'ודו, למרות הישגינו הספורטיבים המרשימים בתחום, לא נמנה על הענפים האלו. ובכל זאת, יוני וולף (20) הזוכה הטרי של אליפות הארץ בג'ודו (עד 73 ק"ג, אם נורא חשוב לכם לדעת), הוא ללא ספק אחד מהממתקים הראויים ביותר שצמחו כאן, וגם תקווה אולימפית רצינית לקראת בייג'ין 2008.

כדוגמן, ידידנו וולף כבר הספיק להצטלם בשלוש השנים האחרונות לקטלוגים של "קרוקר" ו"פולגת", להתנסות בהפקות מערכתיות של "את ו-"סגנון" ואף להנות מחברתם של יודה לוי ואסתי גינזבורג במסגרת הצילומים לקטלוג הסתיו של "פוקס" שצולם בווילס. הישגו הבולט ביותר עד כה הוא הפקה מערכתית למגזין הגברים GQ, אותה צילם האיש והעדשה ברוס וובר, שהטיס את וולף אליו לגמרי במיוחד.

וובר הפטיש, מצלמי האופנה המיתולוגיים הפועלים כיום, הוא זה שאחראי יותר מכל אחד אחר, על בניית הדימוי הגברי האסתטי באופנה ובכלל, בעיקר בזכות הקמפיינים שהוא שמצלם מאז תחילת הניינטיז, בינהם קמפיינים לקלווין קליין ולאברקרומבי אנד פיטש.

במילים אחרות, אם נמאס לכם מהגולש הבלונדיני והחלקלק בעל מבנה הגוף האתלטי בנוסח עדות יוון הקלאסית – ניתן בהחלט להפנות את האצבע לוובר.

האיש והשמשייה

- אז איך הגעת בעצם לעבוד עם אדם שנחשב בתחומו לאגדה עוד בימי חייו?

"האמת לגמרי בפו?קס, כמו כמעט כל העבודות שלי בתחום. יניב אדרי צילם אותי בארץ ושלח תמונות שלי לב?ו?ק?ר בסוכנות Boss בניו יורק. הבוקר הזה התלהב מהתמונות, רצה לצרף אותי והראה אותם על הדרך גם לברוס וובר. במקרה התאמתי לו להפקה שהיה צריך להרים ל GQ שצולמה בניו ג'רזי, אז הוא צירף אותי. ההפקה עצמה הייתה ענקית, ובאתר צילומים היינו 9 דוגמנים.

"מדהים לראות איך מתייחסים לוובר - יש בנאדם שכל העבודה שלו זה להחזיק מעל וובר שמשייה כדי שהוא לא יישרף מהשמש, בחור אחר שמסתובב עם רדיו טייפ כדי שהוא יהיה קרוב למוזיקה שהוא אוהב ועוד אחד שכל התפקיד שלו זה להביא לו שתייה ולנגב לו את הזיעה. זאת כל העבודה שלהם הסט.

"חוץ מזה לוובר יש פמלייה אישית שכוללת 3 צלמים שמכוונים לו כל הזמן מצלמות נוספות, למקרה שירצה להשתמש במצלמה אחרת. הוא מבחינתו רק מרים את הידיים ומניחים עליו את המצלמה, כדי שלא יאבד את הזווית. זה פשוט לא ייאמן ועדיין - כמה שהוא נחשב לאחד הצלמים הכי חשובים בעולם, בסופו של דבר מדובר בכזה סנטה קלאוס יהודי עם זקן, חביב ונחמד" ולף צוחק.

אני וטל

וולף, במקור מרעננה וכיום ממושב משמרת ("זה ליד תל מונד. כששואלים אותי איפה זה תל מונד אני כבר מתייאש ואומר שזה ליד רעננה"), מתאמן בג'ודו מגיל 4 ומשרת בכבוד בבה"ד 8 (ווינגייט) כספורטאי מצטיין. כשהוא לובש חלוק כחול או מדים ירוקים. מזה מספר חודשים הוא מנהל מערכת קשר עם טל, מש"קית ת"ש עם אופצייה לקצונה.

את המראה הייחודי – מעין ליאונרדו דיקפריו צעיר וכועס עם לוק קצת יותר טעון וסטרואידי - ניתן לזקוף לטובת הגנים הבריאים שירש מהורים - אב אנגלי ואם אירית, מתנדבים לשעבר בקיבוץ שהחליטו להשאר בארץ ("אני לא סגור על זה בתכל'ס, אבא שלי בא להתגייס והביא את אמא שלי על הדרך).

אולי זו ההישגיות הטבועה בספורטאים שגורמת לו להנות מהחשיפה וגורמת לו לרצות לעמוד על כל פודיום אפשרי. ג'ודו, דוגמנות – לא חשוב. הבחור אוהב להצליח ומוכן לעבוד קשה בשביל זה.

את ההמנעות מניסוחים עסיסיים או הצהרות בומבסטיות אפשר לייחס לנימוס האנגלי שלו או לטבע הספרטני שלו כספורטאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אריק זאבי שידך

- אז מה, אתה הדודי בלסר של הג'ודו?

"ממש לא, גם הג'ודוקא גיא וסדרם מדגמן וגם אריק זאבי, למרות שהוא מעניק יותר ערך אישיותי לקמפיינים. אריק הוא גם זה שהכיר ביני לבין הסוכן שלי, רפי עגיב".

- איך הגעת באמת לדוגמנות?

"בגיל 17, רפי הגיע לראות טאלנטים באליפות ישראל, אריק זאבי הכיר בינינו ומאז אני חתום בסוכנות שלו."

- מי לדעתך יותר אוהב את המראה שלך, בנים או בנות?

מבוכה גדולה משתררת. וולף, שבנסיעותיו התכופות במסגרת העבודה כנראה כבר הבין שהוא ניחן במראה שגייז מאד אוהבים, עונה בדיפלומטיות: "מקווה שבערך אותו דבר".

- אתה רואה בדוגמנות מקצוע או חלטורה?

"אני רואה בזה משהו שמקדם את המקצוע האמיתי שלי, ג'ודו ונותן לי עוד חשיפה."

- מה אתה מעדיף, צילומים או מסלול?

" בטח שצילומים, אבל בגדול אני אוהב גם את זה וגם את זה. האמת, שכשאני חושב על זה הייתי הולך גם על קביים תמורת כסף."

- מי הכי חשוב על הסט, לדעתך?
"אין כזה דבר, כי לכל אחד יש חשיבות זו עבודת צוות. אבל אם הייתי צריך להצביע על בנאדם אחד, זה היה הצלם, שצריך לדעת להשתמש בכולם כמו שצריך והכי אחראי על התוצאה הסופית".

- ועם איזה צלם אתה הכי אוהב לעבוד?
וולף: "עוד לא נתקלתי בצלם שלא נהניתי לעבוד איתו, באמת שאני אוהב את כולם!"

אוהב מצחיקות

- מה אתה הכי אוהב בדוגמנות?

"את העבודה עצמה ואת האנשים מסביב. יוצא לי לראות עולם שלא הרבה אנשים נחשפים אליו."

- והכי שונא?

"אני בחור שאוהב לעבוד ולפעמים צריך להמתין הרבה זמן בין צילום צילום, וזה משגע אותי."

- דוגמניות עם דוגמנים, נראה שזה הולך. מה איתך, מערב עסקים והנאה?

"האמת שעוד לא מצאתי אף דוגמנית שמדהימה אותי כמו חברה שלי."

- די נו. 3 שנים אתה מסתובב על סטים ולא מצאת אף אחת שמוצאת חן בעיניך?

"אני פחות אוהב מראה של דוגמניות. אני אוהב בנות מצחיקות וחייכניות , עם חן, וכמובן יפות."

- עירום, כן או לא?

"בפירוש לא, אני מחשיב את זה כחלק מהאידאלים שלי."

- מה הייתה העבודה הכי ביזארית שעשית עד עכשיו?

וולף: "עשיתי צילום מוזר ל"סגנון" במראה פאנקיסטי, שהיה לי די משונה".

- יש קמפיין בתחום שהיית רוצה לעשות?

"מה זאת אומרת?"

- לואי ויטון, למשל, שעושים קמפיינים ממש יפים בשנתיים האחרונות...

וולף: "אה... בכל לא חשבתי על זה! (צוחק) האמת שהיו דיבורים על צילומים לחברות גדולות לא מזמן - רצו גם שאסע לפריז, ל-2 צילומים ולטסטים. מכיוון שבמקביל התקיימה אליפות אירופה, לא יכולתי להשתתף. הבאסה היא ששבוע אחרי שביטלתי את הנסיעה, פרקתי את הכתף, ובמילא לא השתתפתי בתחרות. בהקשר של הקמפיין, תכתוב שהכי הייתי שמח לעשות קמפיין שיקדם את הספורט. "


- איך מתחזק את עצמך?

"יש לי 12 אימונים שבועיים, מתוכם 3 אימוני כוח עם משקולות אני חושב שזה מספיק שומר על הכושר שלי (צוחק)"

- יש סטיגמה שהיית רוצה לנפץ בנוגע לדוגמנות?

"יש הרבה אנשים עם שכל, ולא כולם טיפשים. הרבה אפילו חכמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully