וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס תעצב הסניפים מחדש

שני פישר

19.1.2007 / 10:20

הסניף הראשון שכבר עצוב מחדש הוא סניף הדגל בקניון רמת אביב בתל אביב

פוקס ניוז
סניף הדגל של רשת פוקס בקניון רמת אביב שופץ ועוצב מחדש באווירה חמימה ובייתית בסכום צנוע של כשלוש מאות אלף דולר. מפוקס נמסר כי מתוכננת תגובת שרשרת בחנויות נוספות מתוך מאה ושישים הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ, שגם הן ישופצו בהתאם לקו העיצובי החדש.

החנות המחודשת המתפרסת על כ-180 מטר, עברה מהפך שלם הכולל רצפת גרניט פורצלן חדשה, צביעה מחדש של הקירות והוספת קירות מלבנים אפורות וחשופות. על הקירות נתלו תמונות ממוסגרות מהקטלוג, על מדפים ושולחנות מעץ הונחו הבגדים וגולת הכותרת ל החלל היא ספת עור חומה וגדולה שממוקמת במרכז החלל ומאפשרת אתנחתא מהקניות לצורך קיום שיחות סלון.

בשעה עשר בבוקר ביום חמישי התכנסו צלמים, כתבי אופנה וסטייליסט אחד - ראובן כהן, חביב הרשת, על מנת לחזות במתיחת הפנים של החנות. כמובן שהתקשורת לא התקהלה לה לחינם, ואנשי פוקס דאגו לתבל את ההשקה בזוג הפרזנטורים שלה: אסתי גינזבורג ומייקל לואיס.

תחילה היתה אסתי לבדה מונחת תחת מתקפת הצלמים. לואיס דפק איחור אופנתי ופיצה על כך בלוק קומפלט ובכניסה של נער בר מצווה מפותח, כולל נשיקות לדודות אקראיות. כשמצא לואיס את זוגתו, עילעלו שניהם לעיני הצלמים בקטלוג הקיץ החדש, שעוצב כדרכון טיסה בגודל כיס. בשיא האירוע חתכו השניים את הסרט האדום שמוקם בקדמת החנות והותרה הכניסה לחלל הדנדש והמבריק.

לואיס פנה להתראיין לכלי התקשורת על ענייני השעה וגינזבורג, שמיצתה זאת קודם לכן, לא שידלה את חברותיה להבריז מבית הספר ותחת זאת התחממה בחברתה של אימה אדריאן, כמקובל במשפחת גינזבורג. באמת קשה לדמיין את יעל בר זוהר ויהודה לוי נהנים באירוע כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully