וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקיני של לוי בתאילנד

23.1.2007 / 15:33

משלחת הדוקת מותן שכללה את גלית לוי, דוגמנית בריטית בלונדינית בשם קרינה האריס, רוני-סופרסטאר-דואני, צלם האופנה גיא כושי, איש האיפור-שיער עומר אסף ועוד, יצאה לתאילנד לשבוע רותח של 32 מעלות, כדי לצלם את הדגמים החדשים של מותג בגדי הים "בננה" שמדגמנת סופרסטאר ואת מותג בגדי הים של גלית לוי. שני מותגים שהם בבעלות אותה החברה - אקספוז.

לוי, כתמיד לא ויתרה על ההזדמנות לדגמן בעצמה, התעוררה לשם כך בארבע לפנות בוקר לצרכי איפור-שיער ויצאה בחמש עם צוות של מאפר, סטייליסט, מפיקה וצלם לאי בודד לצילומים. המעצבת המסורה שרטה את הברכיים כשישבה על החול זרוע האבנים הקטנות ונמרחה על הסלעים עד 19:00. נקווה שמישהו מכם יעריך את זה.

יש לציין גם שעם תום הצילומים, נתקעה הספינה ועליה הדוגמנית-מעצבת עם הצוות, בלב ים בגלל הגאות המאסיבית. סירת עץ קטנה ורעועה שנשלחה ככלי חילוץ, הצליחה להתייצב במרחק סביר מהספינה התקועה, מה שבכל זאת הצריך את הצוות הישראלי, לבסוס במים עד המתניים, כדי להגיע אליה.

יש רגעים בהם אתה שוקל את קטלוג האופנה העונתי מול הבלגן הכרוך ביצירתו ומתפלא על עצמך. יש להניח שבדיוק אלו היו אותם רגעים.

קולקציית בגדי הים של גלית לוי מאופיינת בצבעניות של חום, חאקי ושאר צבעי אדמה. בקולקציה גם שימוש בדפוסי פרחים בסגנון חולצות הוואי, הדפסי עורות, לדוגמא הדפס עור נחש על בגד ים שלם ושילובים של רקמות, לולאות עץ, כיווצים ועוד. גזרות בגדי הים ניתנות להתאמה למבני גוף שונים ע"י בטנות פנימיות ופטנטים שונים.

טווח המחירים: 399-699 ש"ח. את בגדי הים של לוי ניתן להשיג בסניפי רשת אפרודיטה ובנקוודת השיווק המורשות.
טל' לברור הסניף הקרוב 04-6230687

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully